Twenty Three (M)

4.2K 93 14
                                    

Lisa's POV

Ellerimi bornozun bağlı olduğu kuşağa götürdüm ve gözlerimi Jennie'ninkinden ayırmadan ayaklarımıza düşmesine izin verdim. Jennie gözlerimin içine o kadar yoğun bir şekilde baktı ki kendimi zayıf hissedebiliyordum. Bunun doğru olup olmadığını bilmiyordum, bu gece gerçekten istediğimi yapacaktım.

"Eğer istemiyorsan, duracağım." Boynunun derisini yavaşça solumak için eğilerek dedim.

O kadar güzel bir kokusu vardı ki, duştan çıkanların tazeliğiyle tatlı bir karışımdı. Boynunu öptüm ve ellerimi beline yerleştirdim, sertçe sıktım ve vücudunu benimkine doğru çektim.

"Bunu istiyor musun Jennie?" Dudaklarımı teninde hissettiğinde gözlerini kapatan ona fısıldadım. "Bu gece benim ol. Söyle bana, bunu istiyor musun?"

"Evet istiyorum." Jennie neredeyse bir inilti fısıldadı.

Bir elimle omurgasının o kısmından yukarı çıktım, boynuna ulaşana kadar, parmaklarımı incelikle siyah buklelerine geçirip yüzünü kendime doğru çektim. Jennie'nin çıplak vücudunu soğuk duvara yasladım ve vücudumu onunkiyle bastırdığını hissettiğinde kadının nefesini tuttum.

"İstediğini biliyorum, başka bir şey söylemene gerek yok. Sadece hisset." Yavaşça ve şehvetli bir şekilde kulağına fısıldadım.

Saçlarını çekiştirdim, boynunu dudaklarımın insafına bıraktım, o dudakların üzerinde kalan öpücükler ve uzun süreli emmelerle hareket etti. Cildi o kadar pürüzsüz ve hassastı ki, kızarıklık kendini hemen belli ediyordu. Dilimin belli bir basınçla nabzının üzerinden kaydığı anda vücudundaki tüylerin diken diken olduğunu hissedebiliyordum.

Jennie küçük ellerini sırtımdan aşağı indirdi, tırnaklarını bluzumun ıslak kumaşına batırırken, ben de boynundan kulak memesine uzanan öpücüklerle hızla emdim. Kadın isteksizlikten nefesi kesildi ve beni tamamen ıslatan neredeyse bir inilti çıkardı.

"Çıkar şunu şimdi," diye fısıldadı kadın arzu içinde kaybolmuş bir şekilde.

Bana o sıcak kahverengi ve çok tanıdık gözlerle bakan Jennie'ye sırıttım.

"Benim için çıkar, Kim."

Jennie katılmadı, ellerini bluzumun düğmelerine getirdi ve gözlerini gözlerimden ayırmadan tek tek açtı. Bitirdiğinde, kadın ellerini omuzlarıma kadar gezdirdi ve vücudumdaki kumaşı yavaşça çıkararak vücudumun her çıplak yerine hayran kaldı. Sıcak hissettim, şehvetle dolu bakışları altında yanıyordum.

Bütün kıyafetlerim ustaca yere gitti ve bizi o karanlık odada tamamen çıplak bıraktı. Gecenin yarı gölgesi, armatürlerin sunduğu küçük ışık altında kıvrımlı kıvrımlarını vurgulayarak onu çok seksi bıraktı.

Ağzını yoğun bir şekilde öptüm ve Jennie de aynı şekilde karşılık verdi. Açlıktan dudaklarının üzerinde kayan dilimin geçmesine izin vermek için dudaklarını araladı. Kimin baskın olduğunu görmek için savaştık ve ben kazandım. Kahretsin, çok iyi öpüşüyordu. Elleri hızla aşağı yukarı hareket etti ve vücudumu onunkilere bastırdı.

Kadını hızla o odanın küçük yatağına yönlendirdim. Esmerin vücudunu sertçe yumuşak yatağa fırlattım. Ona baktım, Tanrı'dan bunun bir rüya olmamasını istedim, çünkü eğer öyleyse, o kadını boşaltana kadar uyanmak istemiyordum. Onun üzerine sürünerek bedenlerimizi o kadar mükemmel bir şekilde uydurdum ki dudaklarımdan kaçan boğuk inlemeye engel olamadım.

Yoğun ve sıcak bakışlar alışverişinde bulunduk, aralarında sürdürdüğümüz bağlantı inanılmazdı. O kadar narin dudaklarını öptüm ve boynundan şımarık göğüslerinin vadisine doğru ilerledim. Jennie, ağzımı göğüs ucunda hissedince nefesi kesildi. Kadının inlemesine neden olan büyük bir istekle onları emdim, yalvarırcasına parmaklarını saçlarımın arasına sıkıştırdım.

My Dark Secrets ⇢ Jenlisa (M)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin