Fifty Six

590 50 12
                                    

Jennie's POV

Odaya bırakılan son kutuyu taşıdım. Sonunda gerçek bir eve taşınmıştık. Lisa, Seul Şehir Merkezi Sarayı'ndaki güzel dairesinden ne pahasına olursa olsun ayrılmaktan kaçınarak yıllarca beni oyalamayı başarmıştı. Ama bu son aylarda bu konuda son sözü verdim. Artık Scarlett ile daha geniş bir alana sahip olmamız gerekiyordu.

"RJ, Lisa bu kutuyu burada bırakmamı söyledi." Ella yatak odasına girdikten sonra söyledi.

"Lütfen koltuğun üzerinde bırak, Ella."

Kardeşim başını salladı ve karton kutuyu belirttiğim yere yerleştirdi. Ella artık çocuk değildi, ergenlikteydi. Ve çocukken bugüne kadar attığı ilk adımlardan beri her zaman olduğu gibi ona ne pahasına olursa olsun onunla ilgilenmeye çalıştım. Alicia'nın ölümüyle bağlarımız güçlendi, etraftaki birçok kardeşin aksine Ella ile ilişkim harikaydı. Biz her zaman saygı ve şefkat dolu dostça bir sohbet ettik. Genç olanın hayatında ebeveynlerin yokluğu benim için olduğu kadar zararlı değildi. Belki de şu anda sahip olduğumuz yeni aile yapısı Ella'nın büyümesi için tamamen faydalıydı. Lisa ona karşı benim kadar kız kardeş olduğundan beri. Karımın Ella'yı nasıl sevdiğini ve ona kız kardeşiymiş gibi baktığını görmek harikaydı.

"Yeni yatak odamı göreceğim! Lisa banyoma jakuzi koyduğunu söyledi, inanabiliyor musun?" Kız heyecanla söyledi.

"Banyo yapmak için Cronos'u küvetin içine koymak için çok yaşlı olduğunu biliyorsun, değil mi?"

"Lisa yapabileceğimi söyledi."

Ben bir şey söyleyemeden, genç olan eğlenceli bir kahkahayla odadan çıktı. Yıllar sonra bile o köpeğin hala büyük bir karmaşa yarattığını söylemeli miyim? Tanrım! Ve sadece o değil. Artık evimde sadece bir çocuğum yoktu. Üç tane vardı!

"Dikkat bayanlar baylar! Birkaç dakika içinde mini uçak inecek. Bu, pilot Scarlett Kim Manoban'ın yanındaki komutan Lisa Manoban!"

Koridordan Lisa'nın yüksek sesini duydum ve Scarlett'in kahkahasıyla birlikte odada yankılandı. Aynen dediğim gibi diğer iki çocuk geliyor.

Saniyeler içinde Lisa'nın sırtında kızımızla yatak odamıza girdiğini gördüm. Küçük kolları karımın boynunu sararken küçüğün yüzünde geniş bir gülümseme vardı.

"İnişi iptal et! İnişi iptal et! Anne Jennie iniş pistinin ortasında!"

"İki şeritte inelim!" Scarlett bir kahkahanın ortasında söyledi.

"Ne yaptığınızı düşünüyorsunuz hanımlar?" Yatak odası zemininden kalktığımda dedim.

"Uçak oynuyoruz!" Kızım heyecanla söyledi.

"En son böyle oynadığın zaman biri yaralandı." Bana sıkılmış ifadelerle bakan ikisine de yaklaştım.

"Kaydım, sayılmaz!" Lisa beni güldürerek kendini savundu "Scarlett, annene sıkıcı olmamasını söyle."

"Anne..." Scarlett fısıldadı, hala Lisa'nın boynuna yapışıyor.

İkisine böyle bakarken gülümsedim. Oradaki en sorumsuz annenin kim olduğuna dair herhangi bir şüphe kaldı mı? Scarlett Lisa'nın yüzünü öptü ve kısa süre sonra bana bir gülümseme parladı. Belki de ikisini böyle görmenin ne kadar harika olduğunu kimse anlayamadı. Birçok kişinin düşündüğünün aksine, Lisa en aptal ve eğlenceli anneydi. Manoban Industry'sinde kullanılan heybetli ve ciddi havası, kızımız ve Ella'nın yanında evdeyken tamamen kendini söktü. Onu sadece mesai saatlerinde görüyorlar tarafından neredeyse tanınmazdı ve Lisa'nın o tarafına sahip olmanın dünyadaki en iyi şey olduğunu kabul ediyorum.

My Dark Secrets ⇢ Jenlisa (M)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin