Nine

1.1K 105 135
                                    

Jennie's POV

O yorucu günün ardından eve, Jihyo ve Irene'in olduğu yere geldim. Yemek boyunca küçük bebeğimize göz kulak olan insan kaynaklarından gelen yeni adam hakkında konuştuk.

"Hadi Jihyo, gerçekten Daniel'i sevimli bulmadığını mı söyleyeceksin?" İrene gülerek konuştu.

"O tatlı, Irene. Ama flört edecek vaktim yok." Dedi kanepemize düşerek.

"Şuna bak Jen, Jihyo'nun flört edecek vakti yok..."

"Onu rahat bırak Unnie. Jihyo böyle iyi."

"Değil, öyle olduğunu sanıyor. Seks insan sağlığına iyi geliyor, biliyor musun?"

"Tanrım, Unnie!" Kız haykırdı.

Irene seksin insan sağlığına faydalarından bahsederken Jihyo'nun kulaklarını kapattığını görünce güldüm.

"Beni dinle ve aptal olmayı bırak Jihyo! Daniel senden gerçekten hoşlanıyordu, bu belliydi, yarın onu etkilemek için biraz daha süslenebilirdin."

"Kimseyi etkilemek istemiyorum. Benden böyle hoşlandı, değil mi Jen?"

"Kesinlikle, onu olduğu gibi sevmesi gerekiyor."

"Biliyorum ama onun için biraz daha iyisini yapabilir, değil mi? Jihyo, Jen'e bir bak, Manoban şirkette çalışmaya başladığından beri, her zaman mükemmel giyiniyor ve güzel kokuyor."

Gözlerimi büyüterek yastıklardan birini Irene'e fırlattım. "Yalanlar! Hep böyle giyindim."

Konudan kaçmak için mutfağa gittim.

"Şimdi Irene unnie ile aynı fikirdeyim, çok daha süslenmişsin Jennie."

"Siz ikiniz çıldırıyorsunuz! Yapmadım ve Lisa ile hiçbir şeyim olmayacak." Olduğum yerden bağırdım.

"Ya Ruby Jane?" diye sordu Irene.

"Ona sonra sor Unnie. Hayatı hakkında bilgim yok."

"Dürüst olmak gerekirse, şu çift kimlik olayıyla kafam karıştı. Günah mı?" Jihyo'nun söylediğini
beni güldürmüştü.

Tezgahın üstüne yerleştirilmiş postalarımıza bakarken biraz su içtim. Temelde fatura ve reklam olan kağıtları karıştırdım. Özellikle biri dikkatimi çekti ve üzerinde benim adım vardı. Beyaz zarfı hızla açtım:

--YAZILIMSIZ BİLDİRİM--

Kime: Bayan Jennie Ruby Jane Kim

CC: Mülk Kirasının Yenilenmesi - Karma Konut - Silla Apt. Bldg. 102 Birim 304 199-1 Naesu-2-dong Jongno-gu, Seul

Bu bildirim aracılığıyla, Bayan, kiraya verenin, sonuç olarak, yukarıda açıklanan mülkün kiralamasını sürdürmekle daha fazla ilgisinin olmadığı konusunda bilgilendirilir. Vadesi geçmiş kirayı ödememek.

Bu nedenle, Kiralık Konut Yasası uyarınca, Bayan, söz konusu mülkü zorunlu olarak boşaltmanız ve bu tarihe kadar mevcut tüm borçları uygun hukuk davası cezası altında ödemeniz gerektiği konusunda bilgilendirildi ve haberdar oldu.

Başka bir şey yok.

Bu tekrar olamazdı. Ne oluyor?!, diye düşündüm elimdeki küçük kağıdı tekrar okurken.

"Aptallık etmeyi bırak Jihyo. Jen'den bazı baştan çıkarma teknikleri öğren, o bu konuda tecrübeli." Irene bana yaklaşırken gülerek söyledi. "Ne oldu?" Bana bakar bakmaz sordu.

"Gayrimenkul. Anneme evi boşaltması için mektup göndermişler."

"Ne demek istiyorsun? Her zaman ailene para gönderiyorsun. Neler oluyor?" Irene şaşkınlıkla sordu.

My Dark Secrets ⇢ Jenlisa (M)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin