Thirty Eight (M)

1.4K 74 56
                                    

Profilimden Favourite Ex adlı kitabıma göz atmayı unutmayın.

Jennie's POV

"Ruby Jane'i unutmamı mı istiyorsun?"

Bana sert ve sabırlı bir şekilde bakan kadına sordum.

"Onun sadece benim için var olmasını istiyorum. Hem de yakında."

Lisa'nın bu sahiplenici halini sevdim, onu daha çok sevmeme neden oldu. Ama bununla nereye varmak istediğini anlamadım. Ben zaten sadece onundum.

"Bununla ne demek istiyorsun?"

Lisa derin bir nefes aldı ve gülümsedi, elini masanın üzerinde duran elimin üzerine getirdi ve hafif bir okşamaya başladı.

"Imperium'dan ayrılmanı istiyorum."

Birkaç saniyeliğine tamamen felç oldum, bunu ondan mı duydum yoksa hayal gücümün çok mu ileri gittiğini anlamaya çalıştım.

"Jennie..." Lisa fısıldayarak beni uyandırdı.

"Ciddi misin?"

"Evet, iyi düşündüm, artık birlikte olduğumuza göre artık oraya gitmene gerek yok." Lisa kırmızı şarabını içerken sakince konuştu.

"Lisa, oraya gitsem de gitmesem de elimizdekileri etkilemeyecek bebeğim." Sakince konuştum.

"Elbette olur. Orada olmanı istemiyorum, kendini bu şekilde ifşa etmeni." Ciddi konuştu.

"Bir hafta öncesine kadar hoşuna gidiyordu ve aldırmıyordun." Umursamazca dışarı çıktım.

Kadın gözlerini devirdi ve sırıttı.

"Bir hafta önce benim kız arkadaşım değildin."

Atmosfer otomatik olarak ağırlaştı ve aramızdaki gerilimi yaydı.

"Bu neyi değiştirir? Resmi olarak birlikteyiz. Hiçbir şey değişmeyecek."

"Açıkçası olacak, Jennie!"

"Neyin içinde?"

"Her şeyde! Artık benimsin."

"Ve ben her zaman olacağım, Lisa!"

"Orada olmamak, o insanlar için dans etmemek. Sadece benim olmanı istiyorum."

"Sen benim kız arkadaşımsın Lisa, sahibim değil."

Neredeyse alevler saçarak birbirimize baktık.  Her şeyin gerçek olamayacak kadar iyi olması şaşırtıcı.

"Vay canına, bunu söylediğine inanamıyorum."  masadan kalkarken konuştu ve aynı anda çok kaba davrandığım için pişman oldum. Kendine biraz daha kırmızı şarap ikram eden Lisa'ya bakarak oturdum ve ardından dalgalı denize baktım. Yavaşça ayağa kalktım ve ona doğru yürüdüm.

"Üzgünüm. Sadece anlamanı istiyorum, bırakamam." Lisa'nın kollarına şefkatle dokunarak söyledim.

"Seni orada tutan kim?"

"CL'i öylece bırakamam. Onunla projeden vazgeçemem."

"Yalnızca onun kazandığı proje, değil mi?"

"Lisa, ben de bunun için çok iyi alıyorum."

"Jennie, buna ihtiyacın yok!"

"Eğer oradaysam, ihtiyacım olduğu için var"

"Sana istediğin her şeyi verebilirim bebeğim."

"Senin paranı istemiyorum."

"Seni orada istemiyorum. Benimle olduğun sürece hiçbir şeye ihtiyacın olmayacak."

My Dark Secrets ⇢ Jenlisa (M)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin