Jennie's POV
Hayatınızın bir noktasında kendinizi hiç tamamlanmış hissettiniz mi? Sanki uzun ve yorucu bir yolculuktan sonra zafer seninmiş gibi? Artık hissettiğim böyleydi. Sanki bunca yıl sonra özgürmüşüm gibi ama hapsedilmiş bir mahkum ya da kafesli bir kuş gibi değildim. Tüm sıkıntılarımdan, tüm geçmiş hayaletlerimden, kötü olan her şeyden özgürdüm. Bazıları her zaman bizi kurtaracak ve dışarı çıkmanın imkansız olduğunu iddia ettiğiniz bir karanlıktan çıkaracak biri olacağını söylüyor. Buna kesinlikle inandım, sonuçta Lisa hayatımda bunun somut kanıtıydı.
"Neyi bu kadar çok düşünüyorsun?" Karım beni kollarıyla sararken sordu.
Dudaklarının boynumdaki hafif dokunuşunu hissederek gözlerimi kapattım ve tüm vücudumu titrettim.
"Beni nasıl kurtardığını düşünüyordum." Ona fısıldadım.
Gözlerimi açtım ve bana biraz kafası karışmış bir ifadeyle bakan kadınımla yüzleştim. Ona gülümsedim, ancak şimdi elinde bir kadeh şampanya olduğunu fark ettim. Nazikçe kristal bardağı elinden aldım, içinde bir yudum alkol aldım.
"Seni kurtardım mı?" Önümde durarak sordu.
"Tabii ki, beni şimdi mutlu ediyorsun, daha önce hiç olmadığım kadar."
Geniş bir gülümseme, ağzından birkaç santimetre uzakta kalmamı sağlamak için beni vücuduna daha sıkı sıkıştıran kadının yüzünü sırıttı.
"Beni de kurtardın Jennie." dedi gözleri benimkine bağlı olarak.
Lisa'nın gözlerine bakmanın nasıl bir his olduğunu asla kelimelere dökemedim. Ruhunun o kahverengi iris tarafından emildiğini hissettim, sanki kimse onu durduramazdı. Beni tamamen kaybetmek ve onun tarafından büyülemek için doğaüstü bir güçleri vardı.
"Beni daha iyi bir insan yaptın." diye tamamladı.
Belimde duran elini hissettim, omurgamın çizgisine yavaşça yukarı çıktı, diğeri boynuma yaslandı ve parmaklarının ucuyla hafif bir okşama yaptı. Lisa alnını benimkine yaslar eğmez gözlerimi kapattım, sadece yumuşak nefesini yüzüme karşı hissetmeme izin verdim. Ağzımın üzerinde durana kadar narin dudaklarını çene çizgimde fırçaladı.
"Seni seviyorum Lisa." Küçük bir sesle fısıldadım.
Vücudumuz o kadar yakındı ki, karımın kalbinin hızlandırılmış atışını kolayca hissedebiliyordum. Lisa alt dudağımı yavaşça emdi, ağzımın çizgisini dilinin ucuyla şekillendirdi.
"Ben de seni seviyorum Nini." diye fısıldadı dudaklarımın arasına.
Ellerimi Lisa'nın saçının karanlık saçlarının etrafına kapattım, yüzünü benimkine doğru çektim. Dudaklarının çaresiz arzusunu dudaklarıma karşı tatmin ediyordu. Lisa'yı öpmek, sonsuz bir hipnozda seyahat etmek gibi zevkli duygular denizinde kayboldum gibiydi. Dudaklarımız benzersiz ve mükemmel bir uyum sağlıyormuş gibi dili benimkiyle mükemmel bir uyum içinde hareket etti. Bizi sadece bir tane yapmak için ezici bir girişimde ellerinin beni vücuduna karşı sıktığını hissettim. Hava eksikken, kollarını etrafımda yavaşça gevşetti ve vücudumuzu gerçekten yavaşlattı.
"Bütün hayatımı seni öperek geçirebilirim." geniş bir gülümsemenin ortasında ağzıma fısıldadı.
"Sadece öperek mi?" Yaramazca sordum.
Yumuşak bir kahkaha attım ve Lisa'nın yatının üst güvertesine doğru yola çıkarak ondan uzaklaştım. Şampanya şişesini ve kontrol paneline yerleştirilen başka bir bardağı alırken dudaklarında yaramaz bir gülümsemeyle başını salladı. Beyaz deri kaplı yumuşak kanepeye oturdum ve vücudumun rahatlamasına izin verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Dark Secrets ⇢ Jenlisa (M)
FanfictionHiç iki hayatınızın olduğunu hayal ettiniz mi? Aynı anda iki kişi olmayı? Eminim öyledir. Ama düşünmekle onu yaşamak arasında gerçekten çok büyük bir fark vardı, inanın. Düşünün... Jennie, tatlı ve narin bir kadın. Ruby Jane, seksi ve heybetli. Hang...