Fourty Nine

678 57 21
                                    

Jennie's POV

Hayatının sen hiç beklemeden nasıl değişebileceği inanılmaz, biz farkında bile olmadan bazı şeyler olacak. Belki bu kadar çok çalkantı ile anların anlamsızca geçmesine izin veririz. Oksijenin ciğerlerimi yavaş ve pürüzsüz bir şekilde doldurduğunu hissederek derin bir nefes aldım. O an sabah rahatlatıcı bir sessizlik oldu, yanımda sadece Lisa'nın yumuşak nefesini duyabiliyordum.

Uyuyan kadına bakarken gülümsedim. Bacaklarından biri hafifçe eğimli, iki eli yastığının altında, yüzüstü yatıyordu. Lisa'nın uyurken bile bu kadar güzel olabilmesi inanılmazdı. Yatakta oturan ben, ipeksi saçlarını hafifçe okşayarak biraz daha yaklaştım. İçini çekti ve sakin uykusuna devam etti.

Dün hayal ettiğimden daha kaotikti, kaosa teşekkür ettiğim anlar oldu ama diğerlerinde orada olmamayı tercih ettim. Tanrım, tüm bunlar nasıl oldu? Herkes huzur içinde yaşamama izin veremez mi? Başımı salladım ve derin bir iç çektim. CL'nin Tzuyu ile bir şekilde bana zarar vermek için çalıştığını düşünmek vücudumu titretmişti, bana bu kadar yardımcı olan kadından asla böyle bir şey bekleyemezdim. Ama dedikleri gibi, her şey bir ilgi meselesidir. Irene başından beri her zaman haklıydı, CL benim için hissettiğini düşündüğü duyguyla değil, ona verebileceğim parayla hareket ediyor.

*FLASHBACK*
Ödül töreninden bir gün sonra

"Miyeon, Lisa ile sorun istemiyorum. O yüzden lütfen anla." Biraz sinirli konuştum.

"Lisa o kadar kıskanç mı?" gülümseyerek sordu.

"Ne düşünüyorsun?"

"Bence bu hayatta daha iyi şeyler var Jennie."

"Lisa'yı seviyorum ve o benim için en iyisi."

"Her şey değişebilir. Öyleyse gel, biraz konuşalım."

Sinirlenmiştim ve kadının yanından otelin restoranına doğru yürüdüm. Lisa'nın bizi konuşurken gördüğünü hayal ederek kalbim ağzımdan çıkabilirdi, bana bir şey yasakladığını değil. Ama dün inanılmaz bir gece geçirdik ve açıkçası bunu mahvetmek istemedim.

"Ne istiyorsun?" Karşısına oturduktan hemen sonra sordum.

"Bir şeyler içmek ister misin?" sorumu görmezden gelerek sordu.

"Hayır, sadece benden ne istediğini bilmek istiyorum."

Miyeon tamamen can sıkıntısıyla gözlerini devirerek yaklaşan garsona küçük bir jest yaptı. Orada kimseye bakmamaya çalıştım, sadece olabildiğince çabuk ayrılmak istedim. Adam emrini yazdı ve çabucak gitti. Gülümseyen Miyeon ile karşılaştım.

"Ne zamandan beri bu kadar sıkıcı oldun Jennie? Lisa iyi bir etki bırakmıyor."

"Sadece meşgulüm, o yüzden lütfen."

"Tamam, tamam!" teslim olurcasına ellerini kaldırarak bağırdı, "Geçen gün seni kulüpte gördüm."

Sanırım beynimin bu bilgiyi özümsemesi normalden daha uzun sürdü. Gözlerimi birkaç kez kırpıştırdım ve ona biraz kaybolmuş bir şekilde baktım.

"Sakin ol, kimseye söylemeyeceğim. Ama bak, seni tebrik etmeliyim, o yerde sahip olduğun itibarın hakkını veriyorsun." dedi neşeli bir gülümsemeyle.

Bu olamaz, bana değil. Yıllar önce para kazanmak için ne yapmaya başladığımı Miyeon'a itiraf ettim, o zaman tamamen kaygısız kız bu fikri harika buldu. Her zaman iyi bir ilişkimiz oldu ama hiçbir şey sevgiyi ve evet harika bir arkadaşlığı içeriyordu. Güçlü bir bağlantı olduğu düşünülse bile, kadının beni kulüpte striptizci olarak görmesine izin vermedim, bu sadece benim saklayabileceğim bir sır olurdu.

My Dark Secrets ⇢ Jenlisa (M)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin