Twenty Nine

967 72 19
                                    

Jennie's POV

Gözlerimi rüyada olmadığımdan emin olmak için açtım, dün gece tam olarak uyuduğumuz yerdeydik, oturma odasının zemininde, o sırada artık ateşi olmayan şöminenin yanında. Ortadaki masaya baktım ve orada bitirmeyi umursadığımız sıvının geri kalanıyla birlikte iki bardağı gördüm. Yere saçılmış kıyafetlerimize baktım ve Lisa'nın sweatshirt'üne odaklandım, tatlı parfümünü hissetmek için elime alma dürtüsü duydum, parfümün sahibi yanımda yattığı için buna ihtiyacım olmadığını fark ettiğimde, çıplak sırtı ve vücudunun geri kalanı oradaki battaniyeyle örtülü olarak yüzüstü. Saçları mükemmeldi, ellerimi saçlarından geçirme dürtüsü çok büyüktü ve kendimi tutamadım, sadece anın beni almasına izin verdim.

Ellerimi çıplak sırtından geçirip saçlarına doğru gittim, elimi gevşettim ve orada bir okşamaya başladım, saçını yana yatırdım ve boynunda dün gece yaptığımızı tam aşk izleri olarak kınayan işaretleri görebildim. Lisa beni sevdi ve ben onu umutsuzca ve delice sevdim. O kadın benim başlangıcım ve sonum. Evet, o benim ilacım, cehennemdeki cennetim.

Boynundaki işaretlere öpücükler koymaya başladım ve kadın uyandığına dair işaretler gösterdiğinde oldu.

"Her seviştiğimizde beni böyle uyandırırsan, sonsuza kadar sevişmek zorunda kalacağız!" dedi esmer, o boğuk sesle, sürüklenmiş ve sevgi dolu.

"Bu bir istekse, daha açık olmalısın." İkinci niyetlerle dolu kulağına fısıldadım, sonunda kulak memesini biraz ısırdım.

Yıllarca hayran kalabileceğim solgun ve yumuşacık teniyle çırılçıplak dönüp beni kucağına çeken Lisa'nın gözünden kaçmayan ikinci niyetler, ağzını kulağımın yanına yaklaştırdı.

"Genellikle sormam Bayan Kim. Bu açıkça bir emirdi." Kibirli ve benzersiz tavrıyla, beni tepeden tırnağa titretecek şekilde söyledi.

Lisa boynuma öpücükler bırakırken ellerini çıplak sırtımda gezdirmeye başladı ve bu beni deli ediyordu.

Dün geceden beri oldukça dağınık olan saçlarını tuttum ve olanları tekrar hatırladığımda küçük bir kahkaha patlattım. Sadece dün değil, tüm hafta sonu. Lisa yaptığı şeyi bırakıp bana oldukça komik bir yüzle baktığındaydı.

"Seni gıdıklıyor muyum, Bayan Kim?" esmer o kadar tatlı bir şekilde sordu ki beni yine güldürdü.

Lisa şimdi seksi anını kestiğim için pek de iyi olmayan bir yüzle bana baktı, bu yüzden onu biraz kızdırmaya karar verdim.

"Ne, Bayan Manoban? Dokunuşunuzu mu kaybettiniz?" Yapabileceğim en alaycı yol ile sordum.

"Ateşle oynuyorsunuz Bayan Kim."

"Yanmaktan korkmuyorum. Hadi bana ne olduğunu göster." Her kelimeyi yapabileceğim en şehvetli şekilde sürükleyerek alay ettim.

Lisa'nın gözlerindeki ateşi görebiliyordum ve biliyordum, kesinlikle yanacaktım, ama bunun için kök salıyordum, dokunuşuna ihtiyacım vardı, tıpkı bir uyuşturucu bağımlısının uyuşturucuya ihtiyacı varmış gibi. Ve o benim uyuşturumdu. Artık koyu bir tonu olan o irislerde arzu vardı, o ana yoğun bir hava verecek kadar karanlıktı. Birbirimize bakmayı sürdürdük, benim için çoktan kaybedilen bir savaştı ve kısa süre sonra onun ağzına baktım, davetkar ve etli. Lisa vücudunu benimkinin üzerine yapıştırdı ve dudaklarımı akıllara durgunluk veren bir öpücükle aldığı için gözlerine bakmak için neredeyse zamanım yoktu.

Beni öfkeyle, heyecanla ve açlıkla öptü. Her saniye kendimi kaybettim. Bir eli boynuma gitti, parmaklarını saçlarıma doladı ve geri çekerek boynuma tam erişim sağladı. Emmeye başladığında inledim, bu açıkça beni zirveye itiyordu ve o bunu biliyordu. Ama aynı zamanda oynuyordu ve ona nasıl oynanacağını da çok iyi bildiğimi gösterecektim.

My Dark Secrets ⇢ Jenlisa (M)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin