Lisa's POV
On beş dakikadan kısa bir sürede sekizinci kez ona baktım. Ve Jennie hala düşüncelerinde kaybolmuş gibiydi. Önümde Pazarlama müdürü, Manoban Industry'i Kıtadaki en iyi gayrimenkul yapmak amacıyla gelecek yılın başlangıcı için yeni tekliflerini açıkladı. Fikirler inanılmaz derecede heyecan vericiydi, ancak Jennie'yi bu kadar havada görmek beni kaybetti. HK'den döndüğümüzden beri böyleydi ve bilinmeyen bir nedenle paylaşmamaya karar verdi, sadece regl olduğunu söyledi. Bunun kadınlarda neye sebep olduğunu biliyorum, çünkü ben onlardan biriyim. Ben de ona saygı duymaya ve ona yer açmaya karar verdim.
"Tüm raporları sakince analiz etmeniz için bırakacağım." çocuk takım elbisesini düzeltirken konuştu.
"Tabii, bu harika bir fikir Ches."
"Cevabınızı alır almaz, onaylayıp onaylamadığınızı öğrenmekten memnuniyet duyarım hanımefendi."
"Endişelenmeyin, Bayan Kim, gerekirse herhangi bir değişiklik yapmamız için bir sonraki toplantıyı planlamakla ilgilenecek."
"Tamam, afedersiniz Bayan Manoban."
Çocuk ayağa kalktı ve çıkışa doğru yürüdü. Jennie yavaşça ayağa kalktı ve küçük gözlüklerini yüzüne yerleştirip bana baktı.
"Çocuğun tüm raporlarını analiz eder etmez bana haber verin, onu tekrar arayacağım." dedi sabırla.
"Tabii ki."
"Bir şeye ihtiyacınız var mı?"
Derin bir nefes alıp ayağa kalktım. Kendime kahve servis ettiğim anda duran Jennie'den azarlayıcı bir bakış alarak içecek tezgahına doğru yürüdüm. Son zamanlarda içtiğim viski miktarını kontrol ediyor. Ona göre bu bir abartıydı. Ve sadece özel durumlarda içmeme izin verirdi.
"Oraya gidiyoruz." Dedim gülümseyerek kahveyi kaldırarak.
Jennie gülümsedi ve yaklaştı.
"Sadece seninle ilgilenmek istiyorum." dedi sakince.
Bardağı yavaşça eğildiğim tezgahın üzerine koydum. Jennie kollarım ile beline sarabileceğim noktaya yakın durdu ve ben de öyle yaptım.
"Lisa..." diye fısıldadı kapıya bakarak.
"Sakin ol, hiçbir şey yapmayacağım. Sadece seninle biraz zaman geçirmek istiyorum."
Jennie'yi rahat bir kucaklamayla daha fazla sıktım, derin nefes aldığını hissederek kollarımda rahatladım. Birkaç uzun dakika böyle kaldık, itiraf etmeliyim ki harikaydı.
"Öğleden sonra izin almamız hakkında ne düşünüyorsun?"
Kısık gözlerle bana baktı ve bir gülümseme açtı.
"Çözmemiz gereken binlerce şey olduğunu fark ettin mi bebeğim?"
"Biliyorum ama Lucas menajer, biraz kaybolmuş olmasına rağmen bir öğleden sonra için kendi başının çaresine bakabilir."
"Bilmiyorum Lisa, sadece senin çözebileceğin şeyler var."
"Yarına kadar bekleyemeyecek hiçbir şey yok, Nini."
Jennie düşünceli bir ifadeyle dudağını ısırdı. O sabah harika görünüyordu, tabii diğer günlerden farklı değildi. Bugün tamamen siyah giyinmişti ve bu ona çok yakışmıştı, itiraf ediyorum. Vücudunun kıvrımlı kıvrımlarını mükemmel bir şekilde vurgulayan dar sosyal pantolon. Boğazlı ve uzun kollu siyah bir kazak. Saçları gevşek ve düzdü, mükemmel bir şekilde sırtına düşüyordu.
"Hadi, buradan çıkıp bir şeyler almak için "Le Café"ye gidebiliriz ve sonra benim evimde tek başımıza film izleyerek kalabiliriz."
"Çift programı mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Dark Secrets ⇢ Jenlisa (M)
FanfictionHiç iki hayatınızın olduğunu hayal ettiniz mi? Aynı anda iki kişi olmayı? Eminim öyledir. Ama düşünmekle onu yaşamak arasında gerçekten çok büyük bir fark vardı, inanın. Düşünün... Jennie, tatlı ve narin bir kadın. Ruby Jane, seksi ve heybetli. Hang...