Tam dudaklarımı onun dudaklarına kapattığım anda, vücudumu bir tür cinnet sardı, açıklayamadığım bir duyguydu, o kadının dolgulu ve aynı zamanda narin dudakları yavaşça benimkilerde hareket ederek beni yörüngeden dışarı çıkardı. Yemin ettim, o öpücüğü hiç kimse gibi bilmediğime yemin ettim ama o ağzı hiç öpmediğim için bunu iddia etmenin delilik olacağını biliyordum.
Bir elimle onun koyu renk saç tellerini hafifçe sıkarak diğer elim ince belini sıkıca tuttum. Dilime geçiş yapması uzun sürmedi, ilahi lezzetli dilini tatmama izin verdi. Öpüşmemiz sakin, dingin ama yine de çok yoğundu, sanki dünya o an durmuş gibi, o kadar sevgiyle öpüştük ki bu beni biraz korkuttu. İkimizin de havası bittiğinde, geri çekilen kadının vücudunu yavaşça bıraktım.
Gözlerimi açtım ve bir anda Ruby Jane'in gözleri önümde belirdi, sonra ortadan kayboldu ve Jennie'ninkileri gördüm. Aklımı kaybediyordum.
"Özür dilerim Jennie, ben..."
Geri çekilip striptizcimin görüntüsünü yok etmek için hızlıca gözlerimi kırpıştırdım.
O da benim kadar utanmıştı, Jennie yere baktı, muhtemelen saklanacak bir yer arıyordu.
"Sorun değil... Endişelenme.'
Şaşkın gözlerine baktım ve onu tekrar öpme isteğini hissettiğimi itiraf ettim. Ama ortaya çıkmakta ısrar eden düşünceleri kafamdan attım, alkolün etkisi olmalı ya da değil.
"Bu bir dürtüydü, bu duruma neden olmak istemedim."
"Hiçbir şeye sebep olmadın, sakin olalım, tamam mı?"
"Benim hakkımda kötü düşünmenizi istemiyorum, Bayan Kim."
Ortamı garip bir sessizlik kapladı.
"Önceki gibi devam edelim. Bu hiçbir şeyi değiştirmeyecek."
"Yemin ediyor musun?" korkarak sordum.
"Yemin ederim."
Sadece başımı salladım. Ne diyeceğimi ya da ne yapacağımı bilmiyordum, aniden onu öpme dürtüsü onu şaşırttığı kadar beni de şaşırttı.
"Sanırım uyusam iyi olacak. Yarın erken kalkacağız, değil mi?"
"Evet, gerçek hayata döndük, Bayan Kim."
Güzelce gülümsedi.
"Gerçek hayata dönüş."
Jennie, mutfağa götürdüğümüz şarap bardaklarında bana yardım etti. Baş dönmesinden şikayet etti, alkol kesinlikle ikimiz için de çok fazlaydı. Onca ısrardan sonra bardakları yıkarken iki aptal gibi güldük.
"Bunu yapmaktan zarar gelmez, Meredith bir molayı hak ediyor."
"Odana gidip dinlenmelisin."
"Dırdır etmeyi kes de bana yardım et. Kurutmak için şu bezi al."
"Ben mi?"
"Evet, yoksa Bayan Manoban yapamaz mı?"
"Bir el veriyoruz ve tüm vücudu istiyorsun." Jennie'de keyifli bir kahkaha atarak söyledim.
"Hadi."
Esmer, ince gözlükleri köpüklerken söyledi. Jennie'nin çok mütevazi bir insan olduğunu kimse inkar edemezdi, ama şimdi çok dikkat ettiğim onun ahlaki nitelikleri değil, harika hacimli kalçasıydı.
Tanrım, Lisa, cehennem ateşinde yanacaksın.
Önümdeki her şeye hayran olduğum için kendi kendime düşündüm. Dikkatimi ondan uzaklaştırdım, gözlüğü alıp doğru yere koydum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Dark Secrets ⇢ Jenlisa (M)
FanfictionHiç iki hayatınızın olduğunu hayal ettiniz mi? Aynı anda iki kişi olmayı? Eminim öyledir. Ama düşünmekle onu yaşamak arasında gerçekten çok büyük bir fark vardı, inanın. Düşünün... Jennie, tatlı ve narin bir kadın. Ruby Jane, seksi ve heybetli. Hang...