CL's POV
Tamamen başarılma hissini biliyor musunuz? Mutlu musun? O öğleden sonra tam olarak böyle hissediyordum. Yorgunluğa rağmen kendimi parlak bir saf başarı durumunda buldum. Bir önceki günün planları daha doğru gidemezdi. Lisa ve Jennie ilişki dedikleri şeyi bitirmişlerdi. Ya ben? "Imperium" içindeki para kazanma makinem Ruby Jane ile devam ederdim. İlk başta, kız yıllarca yanımda olduğu ve işimi geliştirmeme yardım ettikten sonra onu aldattığım için kendimi kötü hissettiğimi itiraf ediyorum. Ama bu duygular ya da şefkat için doğru an değildi ve bu kadar zeki olmasaydım kolayca kaybedebileceğim bir oyundaki stratejiler için evet.
Dün gece olanlardan sonra kutlamam gerektiğini düşündüm, çünkü mutsuzluğum Tzuyu bana eşlik edemedi, sonuçta Manoban için iyi kızı oynamak zorunda kalacaktı. Tanrım, o kadın bana mide bulantısı verdi. Güçlü ve tamamen kibirli havası, sadece varlığını hatırlayarak iğrenmeme neden oldu. Bu yüzden bana harika bir zevk gecesi veren, rahatlamamı ve zaferin tadını çıkarmamı sağlayan eski bir arkadaşımla tanışmaya karar verdim.
Zaten geç olmuştu ve o ayın bilançosunu gözden geçirmek için kulübe gidiyordum, Tzuyu muhtemelen bir gün önce birlikte kutlamak için oraya gelirdi. Lisa ile ayrıldığı andan beri onunla konuşmamıştım. O kadar çok türbülansla telefonumu geride bıraktım ve tamamen bulaşıcı kaldım. Tamamen kötü bulmadığım şey, benim için biraz zamana ihtiyacım vardı.
"Imperium" otoparkına girer girmez canlı bir şarkı çalan araba stereosunu kapattım. O zamanlar prova yapan sadece birkaç dansçı ve bazı temizlik personeli vardı. Araçtan indim, arabamın anahtarının küçük alarm düğmesine basarak onu kilitlemek için kulübümün girişine doğru yürüdüm. Dostça gülümseyen güvenlik görevlisine el salladım ve kuruluşa girdim. Tam girişte daha güçlü bir hareket fark ettim ama çok büyük bir şey yoktu. Merdivenden ofisime doğru yavaş adımlarla yürüdüm.
"CL?" Sunmi'nin arka planda bağırdığını duydum.
Dikkat bile etmedim, kızla konuşmak için en ufak bir sabrım yoktu.
"Bekle! Seninle konuşmam gerek! Oraya girme!" olduğu yerden feci bir şekilde bağırdı.
Adımlarımı hızlandırdım ve ofisimin kapısını hızla açtım, dansçıyla gereksiz konuşmalardan kaçınmak için girdiğim anda kapattım.
"Sinir edici kız!" Kapıya karşı sinirlendim.
"Müttefikinize böyle davranmamalısınız, CL." Ruby Jane'in sesinin çevreyi doldurduğunu duydum.
Kadını orada bulundurma korkusuyla hızla arkamı döndüm, onu alaycı bir gülümseme ve tamamen kibirli bir havayla sandalyemde otururken gördüm.
"Burada ne yapıyorsun?"
Kaşlarını çattı ve "Açık değil mi?" diyen bir ifadeyle bana baktı.
"Burada ne yaptığımı ne demek istiyorsun? "Imperium" benim ikinci evim, değil mi?"
Ruby Jane sandalyeden yavaşça kalkmayı, ofisimdeki içecek tezgahına küçük adımlar atmayı istedi. Ne olduğunu bilmiyordum, kadının neredeyse tanımlanmamış gizemli bir aurası vardı. Hiçbir şey söylemedi, sadece bardaklardan birine az miktarda Viski döktü ve üç buz küpü ekledi. Dudaklarını ıslatmak için sıvıyı saat yönünün tersine salladı.
"Tabii ki burası senin evin, seni burada gördüğüme şaşırdım."
Esmer başını sallayarak sırıttı. Eğildiği masaya geri yürümeye başladı.
"Şaşırdın mı? Harika. Sürprizler yapmayı seviyorum." dedi bana göz kırparak.
"Görünüyorsun ki..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Dark Secrets ⇢ Jenlisa (M)
FanfictionHiç iki hayatınızın olduğunu hayal ettiniz mi? Aynı anda iki kişi olmayı? Eminim öyledir. Ama düşünmekle onu yaşamak arasında gerçekten çok büyük bir fark vardı, inanın. Düşünün... Jennie, tatlı ve narin bir kadın. Ruby Jane, seksi ve heybetli. Hang...