Lisa's POV
Dönüş yolu uzun olacaktı ama bu sefer umurumda olmazdı. O gün hiçbir şey ruh halimi değiştiremezdi.
Kesinlikle hiçbir şey.
Yanımda oturan Jennie'ye bakarken kadının her zamankinden daha yorgun göründüğünü düşündüm. Daha azı için değildi elbette. Son birkaç saatimiz normalden daha yoğun geçmişti.
O odada birlikte geçirdiğimiz zamanı hatırlayınca gülümsedim, her ayrıntı bir film gibi zihnime kazınmıştı. Sahneler ve daha fazla sahne sürekli tekrar edildi ve aptal gibi gülümsememe neden oldu.
"Tanrım, Lisa, aptal olma." Başımı sallayarak kendi kendime fısıldadım.
Jennie az önce çıkardığım sesle araba koltuğunda kıpırdandı. Esmer, başını yanındaki pencereye yaslamış, sakince uyudu. Bazen arabanın hareketi nedeniyle bilinçsizce şikayet etti.
Saçının bir tutamını geriye iterek kadının derin bir nefes vermesine neden oldum. Neredeyse elle çizilmiş çok hassas yüz hatları vardı. Dudakları tanrılar tarafından şekillendirilmişti, pembe ve dolgun. Tamamen Koreli vücudu ve özellikleri olan bir esmer, bu beni çok cezbetti.
Vücudunu dikkatlice benimkinin üzerine çektim ve uyanmasını engelledim. Ve içgüdüsel olarak, Jennie kendini mümkün olan en iyi şekilde barındırarak hızla kollarıma girdi. Hava soğuktu ama onu ısıtacaktım. Paltomu kaptım ve neredeyse soğuktan titreyen kadının üzerini örttüm. Başına şefkatle küçük bir öpücük kondurdum ve ellerimi yavaşça sırtında gezdirdim. Onun böyle olması güzeldi, Jennie her gün bakılması, sevilmesi ve istenmesi gereken türden bir kadındı. Ve ona hepsini teklif edecek kişi ben olabilirim.
Dikiz aynasından Suho'nun orada her şeyi anlayan bir gülümsemeyle bize baktığını görebiliyordum. Her zaman olduğu gibi bir çok şeyin şahidi olacaktı. Ama Suho'ya güvendim, benim için çalışmayalı yıllar oldu ve beni asla hayal kırıklığına uğratmadı.
"Eğer birine söylersen seni kovarım."
Tatlı tatlı gülen adama gülümseyerek dedim.
"Kimseye söylemeyeceğim hanımefendi. Sizin adınıza sevindim."
"Gerçekten mi?" kafam karışık şekilde sordum.
"Evet, sonunun böyle olacağını hep biliyordum."
"Nasıl ve neden?" Jennie'yi uyandırmamak için sessizce sordum.
"Sadece biliyordum. Neler olduğunu anlamamız için bir bakış yeterli hanımefendi. Ve söylememe izin verirseniz, o kıza bakışınız en başından farklıydı."
"Bu kadar açık mı?" kafam karışık şekilde sordum.
"Hayır, sadece seni çok iyi tanıyanlar söyleyebilir."
Konuşmadım.
Bu kadar bariz miydim? Aşık olmak istemiyordum, olmamalıydım. Aşık olmadım.
"Bunu bana neden yapmak zorundasın?" Kafamda dönen karmaşayı hayal bile edemeyen Jennie'ye bakıp düşündüm. Onu istiyordum ve ona sahiptim. Ama geri kalanı ne olacak? Şirket ve herkes?
Tatlı halini, dili dişlerinin arasındayken gülümsemesini sevdim ama aynı zamanda onu kararlı ve çekici bir şekilde sevdim. O kadın takdire şayandı, güzelliği tartışılmazdı, zekası. Bir gün Jennie'yi büyük bir projenin önünde görecektim. İyi bir iş kadını gibi olacağını bildiğim kararlar vermek. Peki ya Ruby Jane? Hâlâ arzularımın, isteklerimin sahibiydi. Kollarımdaki esmerle aynı pozisyonu paylaşıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Dark Secrets ⇢ Jenlisa (M)
FanfictionHiç iki hayatınızın olduğunu hayal ettiniz mi? Aynı anda iki kişi olmayı? Eminim öyledir. Ama düşünmekle onu yaşamak arasında gerçekten çok büyük bir fark vardı, inanın. Düşünün... Jennie, tatlı ve narin bir kadın. Ruby Jane, seksi ve heybetli. Hang...