Thirty Two

864 72 34
                                    

Lisa's POV

Jennie tırnaklarını sertçe omuzlarıma geçirerek beni deli eden bir inilti çıkardı. Kadın kalçalarını hızla sallayarak masayı sallarken ben iki parmağımla onu deldim. O sadece harikaydı, tamamen çıplak ve terliydi. Saçları, masanın üstünde ne yaptığımızı açıkça gösterecek şekilde vahşiydi. Derisi, orada bulunan ter boncukları nedeniyle parlıyordu. Hafifçe açık ağzından her an hissettiğim uyarılmayı artıran kirli sözler ve anlamsız sözler çıkıyordu. Tanrım, bu kadın çıldırtıcıydı.

"Tanrım, Jennie, küçük bir orospu gibi inlemene bayılıyorum! Bu beni çok tahrik ediyor!" Altımda çok sıcak bir şekilde inleyen kadına hırladım.

Evet, Jennie Ruby Jane ile seks hala bitmemişti. Diyelim ki o anlarda tek amacı zevkle tüm içsel öfkemizi dışarı salıyoruz. Öne eğildim ve Koreli'nin göğüslerinden birini dudaklarımın arasına alarak dilimi yavaşça göğsünün pembemsi ve lezzetli areolasında kaydırdım, bu da esmerin bana yumuşak bir şekilde inlemesine neden oldu. Devam etmem için beni zorladı ve bu yüzden zaten aşırı derecede hassas olan meme ucunu emdim.

"Beni öldürmek mi istiyorsun?!" acıyarak sordu.

Onu öldürmenin tek yolunun zevk almak olduğunu düşünerek çarpık bir gülümseme açtım. Hıçkırıklarının arasında inledi. Ağzından çıkan inlemelere engel olamayınca ağzı açık kaldı. Parmaklarımın o kadının vücudunun sıcak içinde ezildiğini hissettim, bu his tek kelimeyle inanılmazdı. Susamış bir kedi gibi göğüs ucunu emerken inleyerek yalvarıyormuş gibi sert ve hızlı bir şekilde onu ittim. Jennie istemsizce parmaklarıma karşı kalçasını salladı, vücudu ona verdiğim zevk tarafından yönetiliyordu. Esmer boşalmayı benim için hissedene kadar bu yoğun hareketlere devam ettim.

Göğsü uyumsuz bir nefesle hızla kalkıp indi. Kelimenin tam anlamıyla yorulmuştuk. En son ne zaman ardı ardına orgazm maratonu yaşadığımı hatırlamıyordum bile. Vücudumun yavaşça onunkinin üzerine çökmesine izin verdim, kendimi zayıf hissettim.

"Ben... daha fazla dayanamam..." diye fısıldadı yorgun bir şekilde, içimde zayıf bir kahkahaya neden oldu.

"Seni yordum mu?"

"Çok, sanırım yarın yürüyemeyeceğim."

Başımı göğüslerine yaslamış, hızlı kalp atışlarını işitiyordum. Koca masamda tamamen çıplak yatıyorduk. Şans ya da niyetle, camlar ofisime Tzuyu'nun girişiyle kapattığım kepenklerle kapatılmıştı. Bu saatte tüm çalışanlar zaten evlerindeydi ve Tanrı'dan içeride olanları kimsenin duymamasını istedim. Elbette pek olası olmayan bir şeydi, çünkü ardından iniltiler ve tokatlar tarafından takip edilen tartışmamız oldukça gürültülü olmuştu. Jennie'nin küçük elinin saçlarımı yatıştırıcı bir okşamayla yavaşça taradığını hissederek gözlerimi kapattım. Nefeslerimiz yavaş yavaş azaldı ve sadece dışarıdaki şiddetli fırtınanın gürültüsünün çevreyi doldurmasına izin verdi. Kıyafetlerimizin yere atıldığını görünce, tam olarak çıkarıldığı anı hatırlayarak gözlerimi açtım. Tanrım.

"Sadece delirebilirim!" Bana şaşkın şaşkın bakan esmerin tepesinden inerek konuştum.

"Ne oldu?"

Kahverengi gözleri beni anlamıyor gibiydi.

"'Ne oldu' da ne demek? Bunu yapmamalıydım!" Yerden kıyafetlerimi alırken "Bu senin hatan!" diye bağırdım.

"Benim hatam?"

Ofisin zeminine saçılan kıyafetlerimi pişman olmayacak kadar hızlı topluyordum.

"Evet, bana ne yaptın? Büyü mü yaptın?"

My Dark Secrets ⇢ Jenlisa (M)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin