Lisa's POV
Bulutların arasından geçen uçağın küçük penceresinden dışarı baktım, bana sağladığı güzel manzarayı gördüm. Ailemin evine gitmekten tamamen mutlu hissetmeyeli uzun zaman olmuştu. Bunu birine söylemek, onları sevmediğimi ama onları herkesin hayal bile edemeyeceği kadar çok sevdiğimi söylemekle aynı şeydir. Hayatın birçok virajları vardır ve bazen yanlış zamanda durur. Çocukluğumdan beri çok şey değişti, temellerim ve sığınağım eskisi kadar güçlü değildi.
Zayıf veya kırılgan hissetmekten, her an yıkılabileceğimi hissetmekten nefret ediyordum. Bu benim doğama aykırıydı, ama şimdi, tıpkı onları ziyaret ettiğim diğer zamanlarda olduğu gibi, böyle hissediyordum. Ama diğer zamanların aksine, şimdi biri bundan kurtulmama yardım edecekti.
"Pazartesi günü önemli toplantılarınız var."
Yanımda Jennie'nin sesini duydum. Dönüp ona baktım, uykulu yüzüyle bile güzeldi. Jennie'yi ailemin evine götürdüğüm için insanların benim hakkımda ne söyleyeceği umrumda bile değildi. O, oradan çıkmanın mükemmel bir yoluydu, ama ben onunla sadece bunun için birlikte değildim. Bayan Kim son günlerde en iyi arkadaşımdı, güzel bir sohbeti ve pozitif enerjisi vardı. Günlük hayatımda ihtiyacım olan her şey. Belki onunla farklıydım, daha rahat hissettim, sanki onun beni incitmeyeceğini biliyormuşum gibi.
"Var mı? Kiminle?"
Programımdaki taahhütleri görerek parmaklarını iPad'in ekranında kaydırmaya devam etti.
"Singapur'dan bazı paydaşlarla. Hizmetlerinizi bilmek istiyorlar."
"Singapur? Vay, bu harika!"
"Evet, düşündünüz mü? Bir Singapur şubesi mi inşa edeceksiniz?"
"Bunu hiç düşünmemiştim ama bu iyi bir fikir. Haydi onlar için çok çalışalım, tamam mı?"
"Merak etmeyin hanımefendi."
Bana "hanımefendi" deme alışkanlığını hiç kaybetmeyecek miydi? Kadına suçlayıcı bakışlarla baktım.
"Ne?"
"Hanımefendi?"
"Özür dilerim Lisa."
Gülümsemesine karşılık veren ona gülümsedim. Sonra elindeki cihaza bakmaya geri döndü. Jennie'nin beni onunla bu kadar rahat hissettirmesi, sadece onun arkadaşı olmak için tüm profesyonel ilişkimizi bir kenara bırakma isteğini hissetmemi sağlamasının nedenini anlamadım.
Arkadaş...
Bu kadından gerçekten istediğim şey bu muydu? Fark etmesine izin vermeden ona baktım. Onun narin ve ilahi hatlarına baktım, Jennie benimki gibi en katı kalpleri bile büyüleyen tatlı bir kadındı. Evlenmek ve güzel çocukları olması için mükemmel bir kadın olacağından hiç şüphe yoktu. Çocuklar? Aman Tanrım, Lisa, sakinleşmen gerek.
"Herşey yolunda mı?" konuşmasını duydum.
"Evet, sadece düşünüyordum."
Başını sallayan genç kadına gülümsedim ve gözlerini kapatarak koltuğuna yaslandım. Jennie'nin o kadar tanıdık özellikleri vardı ki kiminle olduğunu bilmem gerekiyordu. Saatler sonra Tayland havaalanına indik ve beklendiği gibi arabamız bizi ailemin evine götürmek için bekliyordu.
"Hiç Tayland'a gittin mi?"
"Aslında hayır, fırsatım olmadı."
"Görüyorum ki, sizin için birçok yerle tanıştırma fırsatım olacak, Bayan Kim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Dark Secrets ⇢ Jenlisa (M)
FanfictionHiç iki hayatınızın olduğunu hayal ettiniz mi? Aynı anda iki kişi olmayı? Eminim öyledir. Ama düşünmekle onu yaşamak arasında gerçekten çok büyük bir fark vardı, inanın. Düşünün... Jennie, tatlı ve narin bir kadın. Ruby Jane, seksi ve heybetli. Hang...