Jennie's POV
Seul, Güney Kore - 01:58
Az önce olanlara inanamayarak soyunma odama girdim. Her şeyden çok mutluydum, Lisa Manoban beni kendisininki haline getirmişti ve bundan çok daha iyiydim, kesinlikle her şey daha karmaşık hale geldi. Lisa'dan ayrılmak daha önce benim için zor bir işti, şimdi ise neredeyse imkansızdı.
"Ne yaptın Jennie?!"
Üzerimi giyinirken başımı salladığımı düşündüm. Aynaya baktığımda vücudumda bazı izler görebiliyordum, Lisa boynumda ve göğüslerimde kırmızımsı izler bırakmıştı, kaltak.
Son giysiyi de giydiğimde kulüpte etrafa baktım ve artık ondan hiçbir iz yoktu. Lisa, onu başka biriyle istemediğimi biliyordu ve buna kesinlikle itaat edecekti.
Kimse tarafından fark edilmemek için arka kapıdan çıktım. Gece soğuktu, esen rüzgar vücudumu titretiyordu. Lisa'nın arabasında çıktığını gördüğümde hızla en yakın caddeye yürüdüm. Etrafında kimseyi fark etmemişti bile, benim varlığım olmadan "Imperium"da kalmamam için verdiğim emirlere uymuştu. Bu beni gerçekten memnun etti.
Arzum ona yaklaşmak ve gecenin geri kalanını onun kollarında geçirmekti ama bugünlük çizgiyi çoktan aşmıştım, bu yüzden devam etmemeliydim. Tam 15 dakika sonra Irene ve Jihyo'nun uyuduğunu hayal ederek daireme giriyordum. Ev tamamen sessizdi, gürültü yapmamak için yavaş adımlarla yürüdüm ve sonunda odamın kapısını açtığımda çoktan beni bekliyordu. Irene.
"Jendueke, neden bu saatte geldin?"
Irene şüpheyle sordu, kadın beni analiz ediyormuş gibi etrafımda dolaştı.
"Gösteri bugün daha sonra sona erdi."
Mümkün olan daha az heyecanlı bir şekilde konuşmaya çalıştım, Bae Joo Hyun'a yalan söylemek ya da numara yapmak neredeyse imkansızdı, o kadın beni herkesten daha iyi tanıyordu.
"Bana yalan söyleme Jen, bugünün performansı gruptaydı. Gecikmenin bir adı ve soyadı olduğunu tahmin ediyorum."
Yüzümdeki gülümsemeyi bastırarak ona baktım, hiçbir şey onun gözünden kaçmıyor.
"Sana yalan söylemeyeceğim Irene, gecikmemin adı Lisa Manoban."
"Biliyordum! Patronla ne işin vardı?"
Irene korkuyla ve aynı zamanda heyecanla sordu. Yatağa oturdu ve yanına oturmam için beni çağırdı. Bakışları meraklı ve biraz da endişeliydi. Kadın, bir şey söylememi beklerken, bir bardak suyu dudaklarına götürerek içti.
"Onunla seks yaptım."
Beni duyduğunda, içtiği tüm sıvıyı tükürdü ve yüksek sesle gülmeme neden oldu.
"Sen ne?" irileşmiş gözlerle sordu.
Gözlerimi kapattım, Irene'in yanına yattım.
"İşte tam olarak bunu duydun, Lisa ve ben seks yaptık. Ve WOW, Unnie, o harika!"
"Aman Tanrım, aklını mı kaçırdın? Sarhoşsun, değil mi?"
Nefesimi koklamaya çalışırken, muhtemelen alkol arıyorken, eğlenerek güldüm.
"Hayır, çok ayığım. Bunun tehlikeli olduğunu biliyorum ama Irene, reddedemezdim."
"Tabii ki yapabilirdin Jen, umarım seni kötüye kullanmamıştır."
"Ben istedim, o da yaptı."
"Yapabilirsin. Az önce attığın adımın farkında mısın? Lisa sana sahip olmaya kararlı, ama sana bir şey soruyorum, o senin yüzünü ne zaman görmek istiyor? Çünkü yüzünü görme dürtüsüne sonsuza kadar direnemeyeceğini garanti ederim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Dark Secrets ⇢ Jenlisa (M)
FanfictionHiç iki hayatınızın olduğunu hayal ettiniz mi? Aynı anda iki kişi olmayı? Eminim öyledir. Ama düşünmekle onu yaşamak arasında gerçekten çok büyük bir fark vardı, inanın. Düşünün... Jennie, tatlı ve narin bir kadın. Ruby Jane, seksi ve heybetli. Hang...