Fourteen (M)

6.2K 135 125
                                    

Lisa's POV

"Lisa, gelmelisin! Babamın seni özlediğini biliyorsun." Hattın diğer tarafından beni azarlamaya çalışan Somi'nin sesini duydum. 

"Gidemem, ne kadar meşgulüm haberin var mı?"

"Durumunu biliyorsun ve bizi son ziyaretinin üzerinden aylar geçti bile."

"Somi, lütfen. Benim için kolay değil ve bunu biliyorsun."

"Bununla nasıl başa çıkacağını öğrenmen gerek Lisa, biz öğrendik ve sen de öğrenebilirsin."

"Yapamam."

"Yapabilirsin, kapa çeneni. Ve bu hafta sonu gel, onun doğum günü partisine gideceğiz ve eminim seni burada görmek çok ister."

Sakinleşmeye çalışarak derin bir nefes aldım.  Onları son gördüğümden bu yana aylar geçmişti, ailemle birlikte olma ihtiyacı hissetmediğimden değil, onlarla birlikte olmak biraz karmaşıktı ve bunun yanı sıra, ilgilenmem gereken bir sürü taahhüdüm vardı. Bu toplantılardan kaçmak için iyi bir taktikti. Ama görünüşe göre bu sefer kaçmayacaktım, Somi beni göndermeye karar verdi.

"Bir düşüneceğim, tamam mı? Kim bilir, belki bu hafta sonu oraya gelirim." Onun ısrarına boyun eğerek konuştum.

"Sevgiyle düşün ya da düşünme. Ama gel. En sevdiğin pastayı yapacağım."

Somi'yle ne kadar birlikte olduğumuzu hatırlayarak gülümsedim, daha genç olmasına rağmen ablam hayatı çok iyi biliyordu. O her zaman olgun ve gerçekçi bir kız olmuştur. 

"Gerçekten başarıyor musun?" diye sordum gülümseyerek.

"Evet, seni özledim Lis." ses tonu melankolikti, onunla birlikte olma özlemiyle göğsümde bir sıkışmaya neden oluyordu.

"Ben de seni özledim çocuk."Hattın diğer tarafından nefesini duydum, tempolu ve sakin bir şekilde "Gitmem gerek, tamam mı? Beni ne zaman istersen arayabilirsin."

"Tamam, bu hafta sonu seni burada bekliyorum."

"İyi geceler Somi."

"İyi geceler Lis." Bana nasıl seslendiğini hatırlayınca gülümsedim.

Cihazı yanıma koyarak aramayı kapattım. Ailemle yaptığım telefon görüşmeleri ya da toplantılar beni her zaman biraz melankolik bıraktı, bundan nefret ediyordum, bu kadar kırılgan hissetmek karmaşıktı, bu artık doğamda yoktu, artık yok. Gözlerimi kapattım, sandalyemin yastığına yaslandım, vücudumdaki kasları gevşetmeye çalıştım ama olmadı. Bu saatte zaten binada yalnızdım, o anda sadece araba sesleri ve Seul'deki trafik hareketi o odayı doldurdu. Kalktım, kendime bir bardak viski ikram ettim, günlük arkadaşım, o gece tamamen aydınlanmış şehrin güzel manzarasını görebileceğim büyük cam pencereme yürüdüm.

Bazı anlarda kendimi yalnız hissedebilir ve kötü bulabilirdim, ama bazılarında yalnızlık beni çok iyi hissettiren bir sakinlikle doldu, en azından bu kadar çok sorunun olduğu dünyanın geri kalanından dışlanmış hissetmek rahatlatıcıydı.  ve görevler. Bazen kim olduğumu veya kim olacağımı unutmam gerekiyordu.

"Tanrım, Lisa, çok yalnızsın." Viskimden bir yudum alırken düşündüm.

Saate baktım, gitme vaktinin çoktan geldiğini gördüm ve bir an için en çok arzuladığım kadının vücudunda kendimi kaybettim. Yarım saatten az bir sürede arabamı "Imperium"un garajına park ediyordum. İçimdeki bazı detayları düzelterek paltomu giydim ve binaya doğru ilerledim. Ve Tanrım, orası her zaman kalabalık mıydı? Girişleri satın almak için kuyruktaki insan sayısı çok fazlaydı ama belli bir prestij sahibi olmak ve VIP müşteri olmak için beklemeden içeri girdim.

My Dark Secrets ⇢ Jenlisa (M)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin