Twenty Seven

1.3K 82 36
                                    

Jennie's POV

Dolu bir günün ardından ne zaman yatakta yattığınızı ve olan her şeyi düşündüğünüzü biliyor musunuz? Her şey bir film gibi kafanızdan geçer. İyi ya da kötü anlar, hepsi en küçük ayrıntılarla zihninizde canlanır, sizi gülümsetir ya da ağlatır.

Lisa ile arabada geçen andan sonra binamın önünde biraz konuştuk:

"Benimle uyumak istemediğine emin misin?" diye sordu Lisa arabayı kapatır kapatmaz.

En azından, eğer gerçekten uyuyacaksak, onun evine gidip kollarında uyuma fikri cezbediciydi.

"Çok istiyorum, ama henüz doğru zaman değil." Lisa anlamadan bana baktı. "Korkunun ne olduğunu bilmiyorum Nini, biz yetişkiniz."

"Biliyorum ve anlamadığını da biliyorum, ama artık mesele bu değil."

"Bana en azından bir sebep söyle?"

"İnsanların konuşmasını istemiyorum, sadece başka biri olmak istemiyorum." Dedim direk gözlerinin içine bakarak.

Lisa gözlerini kıstı ve nazikçe yüzümü okşadı.

"Asla başka biri olmayacaksın, seni temin ederim." içtenlikle konuştu.

"Neden öyle diyorsun?"

Lisa gülümsedi ve ellerini direksiyonda sıkılaştırdı.

"Bunlar hakkında konuşmakta iyi değilim Jennie."

Lisa ilk kez utangaçtı.

"Söyle."

"Başka bir gün yapacağım, tamam mı?"

Başımı sallayarak Lisa'ya gülümsedim.

"Evet, söz veriyorum söyleyeceğim. Şimdi doğru zaman değil."

"Ve ne zaman olacak?"

"Bu bir sır, Bayan Kim." Lisa hırsızlıkla konuştu

"İçeri gelmek ister misin?" diye sordum gülümseyerek.

"Doyumsuz musun?"

"Belki." Ona göz kırparak konuştum.

"Tanrı dualarımı duydu."

Lisa ile birlikte bir kahkaha patlattım.

"Şimdi cidden, içeri girmeyeceğim. Bu iyi görünmez, arkadaşların orada yani, girmesem daha iyi."

"Tamam o zaman şimdi gidiyorum."

"Tamam Nini. İyi geceler."

"İyi geceler Bayan Manoban." dudaklarına yakın konuştum.

Lisa beni ısırma dürtüsüyle geldi, ben de geri çekildim.

"Beni hayal et, Lisa." Arabadan inerken konuştum.

Kadın gülümseyerek bana baktı. Zaten dışarıdaydım ve açık olan penceresine yaklaştım.

"Her zaman yaparım, Bayan Kim."

Gülümsedim ve yumuşacık dudaklarına sakin bir öpücük kondurmak için ona yaklaştım.

"Görüşürüz."

"Görüşürüz Nini."

Telefonumun titrediğini hissederek gözlerimi açtım. Ellerimle çarşafın üzerinde gezindim, ta ki küçük cihazı bulup elime alıp kilidini açıp bir metin mesajı görene kadar:

My Dark Secrets ⇢ Jenlisa (M)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin