Oy ve yorum atmayı unutmayın.
Seul, Güney Kore - 08:34 gece.
Lisa's POV
Tayland'ın sıcaklığını kullandığım için Seul'un ne kadar soğuk olabileceğini çoktan unutmuştum; o hava artık bana tuhaf geldi, getirdiğim paltoyu giyerken düşündüm. Bir taraftan diğerine yürüyen, cep telefonlarına odaklanan veya karşılıklı sohbet eden insanlar arasında yürüdüm. Saçlarımı düzelttim ve yüzüme Ray-ban Aviator'ımı, beni bekleyen siyah bir Mercedes gördüğüm Incheon havaalanının çıkışına götürdüm.
"Günaydın Bayan Manoban." Şoför beni nazikçe karşıladı.
"Günaydın, Greg." dedim mucizevi ısıtıcı sayesinde çok sıcak olan arabaya bindiğimde. "Tanrım! Seul ne zamandan beri bu kadar soğuk?" Eşyalarımı koltuğa bırakarak homurdanıyorum.
"Her zaman olduğundan beri Bayan. Burada hava her zaman soğuktur." Greg'in bana gülümsediğini duydum. "Sorduğum için üzgünüm ama baban nasıldı?"
"Haklısın, burada işlerin nasıl olduğunu unuttum." Koltuğa daha iyi oturduğum için sakince dedim. "O iyi, ailemle Tayland'da."
"Bu harika, Bay Manoban'ı gerçekten seviyorum. Seni nereye götürmeliyim?" Bana aynadan bakarak sordu.
"Yeni daireme, Greg. Sadece bu sokağı takip et, yolun geri kalanında sana yolu tarifi vereceğim."
Adam başını salladı ve havaalanından uzaklaştı.
Arabanın penceresinden dışarı bakıp Seul sokaklarını görünce, orada yaşadığım zamanı ve ne kadar harika bir zaman olduğunu çok iyi hatırlıyordum. O şehri avucumun avuç içi gibi biliyordum, sonuçta her zaman sadece işi düşünen bu Lisa değildim; Hayatın sunduğu şeylerden biraz zevk almıştım, aslında, biraz değil, çok fazla. Düşüncelerim, yaptığım her şeyin anılarında dolaştı, ama hepsi geçmişte kaldı, olgunlaşmamış ve sorumsuz Lisa artık burada değildi.
Yönleri mükemmel bir şekilde izleyen adama "Bir sonraki köşeden sola dönün" dedim.
Sonunda şimdi yaşayacağım binaya vardık. Greg hızla arabadan indi, kapımı karıştırıp açtı.
"Teşekkür ederim." Ona bir gülümsemeyle teşekkür ettim.
Greg, küçüklüğümden beri benim şoförüm ve ailemle yaşıyordu. Belli bir yaşta bir adamdı ama yine de çok yardımcı oluyordu.
Çalışanların hızla iş yerlerine gittiği binanın ana lobisine girdim. Benim huzurumda nasıl davrandıkları komikti. İnsanlar genellikle benden 'korkuyorlardı', belki de sahip olduğum kaba ve kibirli tavırlar yüzünden, ama onları başka türlü inandırmaya niyetim yoktu. Günümüzde saygı duyulmak için insanlar varlığınızdan korkmalıydı.
"Günaydın Bayan Manoban. Çalışanlarımızdan biri valizlerinizi dairenize götürecek. Çatı katındaki tek 323."
Hiçbir şey söylemedim, sadece başımı salladım ve asansöre doğru yürüdüm. Daireme vardığımda, kırmızı saçlı genç bir adam hemen arkamdan içeri girdi, bagajım odama mükemmel bir şekilde istifledi.
"Size başka bir konuda yardımcı olabilir miyim hanımefendi?" O sordu.
"Ayrılabilirsin." Söylediğim tek şey buydu.
Daire büyüktü, çağdaş ve sofistike bir tarza sahip, kahverengi mobilyalarla dolu muazzam bir alan. Duvarlarda açık ve koyu renkler ve güzel çizimlerin olduğu resimler vardı. Her şey benim hoşuma giden yoldu. Kanepede uzandığım oturma odasına yürüdüm, ayaklarımı inciten yüksek topuklu ayakkabılarımı çıkardım. Vücudumun bir kaç dakikalığına kanepenin üzerinde rahatlamasına izin verdim, yolculuk uzundu ya da daha doğrusu hayat zordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Dark Secrets ⇢ Jenlisa (M)
FanfictionHiç iki hayatınızın olduğunu hayal ettiniz mi? Aynı anda iki kişi olmayı? Eminim öyledir. Ama düşünmekle onu yaşamak arasında gerçekten çok büyük bir fark vardı, inanın. Düşünün... Jennie, tatlı ve narin bir kadın. Ruby Jane, seksi ve heybetli. Hang...