Tzuyu's POV
Lisa huzursuz görünüyordu. Yüz ifadesi ciddiydi, çenesi kenetlenmiş ve gözleri kısılmıştı. O anın gerginliğine ve coşkusuna rağmen sakin kaldım. Şimdi onun arabasının içinde, o anda Ruby Jane'in dans etmeye başlaması gereken "Imperium"a gidiyorduk.
"Dönebiliriz ve oraya gidemeyiz." Endişeliymiş gibi yaptım.
Lisa gözlerini yoldan ayırdı ve bana dikti.
"Bana teorini kanıtlamak istemiyor musun?Yoksa bana bir sürü saçmalık söylediğinin farkında mısın?" ses tonu kalın ve kaba çıkmıştı. Vücudumu titretti.
O anda her şeyin yolunda gitmesini gerçekten umuyordum, yoksa kesinlikle Lisa beni öldürecekti. Ve kendimi nasıl savunacağımı bilemezdim.
"Doğruyu söylüyorum Lisa. Sadece senin için endişeleniyorum." Koluna hafifçe dokunarak söyledim.
Kadın başını salladı ve yola devam etti. Kısa süre sonra kulübün devasa otoparkına gidiyorduk ve Lisa'nın yaptığı her harekette kalbim çarpıyordu. Arabayı durdurdu ve kemerini çıkardı ve hızla dışarı çıktı. Derin bir nefes aldım ve sanki birini öldürecekmiş gibi "Imperium"a giren kadını takip ettim. Gerçekten kendinden geçmiş gibiydi.
"Nereye gidiyorsun?" diye sordum arkasından acele adımlarla.
"Jennie'yi arayacağım, burada değilse özel odalarda olmalı."
Lisa büyük koridora doğru yürürken konuştu. Oda oda açtı ve hepsi boştu. Bu beni korkutmaya başlamıştı ama hala orada bir kapı vardı. Ve oraya gitti. Koridorda yankılanan topuklarının sesini duyabiliyordum, Lisa derin bir nefes aldı ve kapıyı açtı. Her zaman beklediğim her şeyi gördüm.
Ruby Jane yerde diz çökmüş, kıyafetinin alt yarısını çıkarmıştı. Hızla kadına statik bir şekilde bakan Lisa'ya baktım. Derin bir nefes alıp iki kadına da öfkeyle yaklaşana kadar ifadesi okunaksızdı.
"Kız kardeşinle oynamaktan zevk alıyor musun, seni sürtük?"
Lisa'nın sesi odanın içinde yankılandı ve striptizcinin korkmasına neden oldu. Maskeyle bile esmerin şaşkın ifadesini görebiliyordum. Miyeon hızla ayağa kalktı ve aynı şekilde bize baktı.
"Lisa..." Jennie'nin vücudunu örterken fısıldadığını görebiliyordum.
"Bu sadece bir şaka olabilir!" diye bağırdı.
"Lisa, sakin ol." Kadına yaklaşırken konuşmaya çalıştım. Bu aynı anda beni uzaklaştırdı.
"Sakin ol? Bütün bu saçmalıkları gördükten sonra benim sakinleşmemi mi istiyorsun?! Sakin ol?! Hayatta en nefret ettiğim kadın için dans ettiğini gördükten sonra mı?"
Ruby Jane küçük sahneden indi ve muhtemelen olacaklardan korkarak yavaşça yaklaştı. Arka planda çalan müzik, o yerde sadece korkunç bir sessizlik bırakarak durdu.
"Bebeğim..." Jennie'nin sesi titrek ve alçaktı.
"Bana öyle deme, bana öyle demeye cüret bile etme, Ruby Jane!" Lisa geri çekildi
"Tanrım, Lisa, abartma." Miyeon kibirli bir şekilde dışarı çıktı.
Lisa'yı öfkeyle onunla yüz yüze getirmek. Kadın bir anda Miyeon ile yüz yüze geldi.
"Yüzünü patlatmamı istemiyorsan kapa çeneni."
Miyeon alaycı bir şekilde güldü.
"Gerçekten bana vuracak mısın?"
"Gerekirse yaparım, evet. Seni hak ettiğin yere koyacağım, yüzünün şeklini bozacağım, seni orospu çocuğu." Lisa öyle bir öfkeyle konuştu ki boynundaki damarların dışarı fırladığını görebiliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Dark Secrets ⇢ Jenlisa (M)
FanfictionHiç iki hayatınızın olduğunu hayal ettiniz mi? Aynı anda iki kişi olmayı? Eminim öyledir. Ama düşünmekle onu yaşamak arasında gerçekten çok büyük bir fark vardı, inanın. Düşünün... Jennie, tatlı ve narin bir kadın. Ruby Jane, seksi ve heybetli. Hang...