-Do tematu?Podróże w czasie i takie tam eh... no nie wiem ludzie trochę się na tym nie znam tak naprawdę- zaczął.
- Zawsze możesz się dokształcić- dodała Nat- Ja bym w życiu nie uwierzyła, ze Hulk będzie chodzić normalnie i nosić bluzę.
Przekonaliśmy go i pojechaliśmy do bazy.
Wieczorem
Dolałam Lucki'emu wody do miski i położyłam się wtulając się w klatkę piersiową Pietra.
- Dobranoc princessa- pocałował mnie.
-Dobranoc- uśmiechnęłam się i zamknęłam oczy.
~~~~~~~~
Otworzyłam drzwi do swojego pokoju w Assgardzie i usiadłam na łóżku.*puk puk
- Proszę!- krzyknęłam i spojzalam się na drzwi.
Weszła moja mama z nożem w brzuchu za nią ojciec przy którym latała złota poświata i brat z posiniaczoną szyją. Wstałam szybko i podbiegłam do niech nie wiedziałam co zrobić chodzili po pokoju i mówili.
- Zabilas nas. To twoja wina. Lepsze jedno życie niż 3. Nie byłaś warta tego. Gdyby nie ty dalej byśmy żyli.- upadłam na ziemie i te słowa kręciły mi się w głowie w tą i we w tą.
Perspektywa Pietro w tym samym czasie.
Otworzyłam oczy słysząc szczekanie psa. Zobaczyłam Mavey na kolanach trzymająca się za głowę a jej nic unosiła się w powietrzu.
„Coś jej się snilo" pomyślałem i podeszłam do niej.
Spróbowałem ją obudzić szturchając ją lekko:Perspektywa Mavey
Spróbowałam złapać oddech podniosłam wzrok i zobaczyłam Pietra.
- Mave co się stało?- słyszałam jak przez mgle.
- Ja muszę iść spac.- wstałam z jego pomocą.
- Ej spokojnie powiedz tylko.- próbował czegoś się dowiedzieć lecz ja się położyłam i zakrywam twarz kołdrą.
Usiadł przede mną i ciagle do mnie mówil a ja go ignorowałem nie chciałam z nikim rozmawiać ani mówić co zobaczyłam.
- Mavey Maximoff powiedz mi co się stało!- powiedział głośniej.
Podniosłam się szybko i wbiłam w niego wzrok.
- Co?
- Co co? co się stało?
- Powiedziałeś do mnie Maximoff.
- Co to wcześniej?
- Powiedziałeś Mavey Maximoff moje imię i twoje nazwisko.- wytłumaczyłam
Nic nie odpowiedział
- Podoba mi się..fajnie brzmi.
Uśmiechną się.
CZYTASZ
ᴍᴀᴠᴇʏ- ᴏᴅɪɴs' ᴅᴀᴜɢʜᴛᴇʀ
Fanfic„Dużo o mnie nie wiesz, ale w sumie to dobrze" #1- #scarletwitch #1- #maximoff #3 - #bogini #2- odyn #1- quicksilver #1- Wanda