Herkese merhaba ben bu kitabın ikinci yazarıyım. Adım Nur. Önceki bölümde ilk yazarın dediği gibi kitapta ki fotoğrafları kıyafetleri vs ben seçiyorum olayların bazıları da benim düşüncem bazıları ilk yazarın bazıları ise ortak düşüncelerimiz.
İlk yazar ile yakın arkadaşız ikimizde Trabzon da yaşıyoruz zaten ikinci Instagram bölümden anlamışsınızdır. 17 yaşındayız ve lise 3'e gidiyoruz. Kitapda ki piraye aslında ilk yazar ve yazarımız gerçek hayatta da doktor olmak istiyor. Ben de Umay oluyorum benimde savcı olma hayalim var zaten bir nevi hayallerimizi yazdık kitaba. Kitaptaki gibi benim 2 abim var. Birinci yazarımız ise tek çocuk. Dilerseniz şimdi diğer karakterlerin kitaba nasıl dahil olduklarından biraz bahsedeyim size.
Öncelikle Turan ve Çağın Emir, bir gece otururken sıkılmıştık. Arada böyle minik kurgular yazıyorduk o sırada hayalimizdeki kişileri eklemek istedik. Onlar sonucunda da bu iki karakter ortaya çıktı.
Baran ve Akın ise benim abilerimden esinlenerek yazıldı. İsimlerini değiştirerek kitaba ekledik onları.
Alparslan karakteri birinci yazarımız yani Cemre'nin abi istemesi üzerine eklenmişti. Abisi olmasını çok istediği için bu karakteri ekledik.
Pamir ve Mert Çağan ise o kadar bir anda ortaya çıktı ki ben bile anlamadım. Bir gün geldi dedi ki kitaptaki bana bir ikiz ekliyorum ona isim bul sonraki gün de gelip ben kendime bir abi daha ekliyorum dedi. Zaten olaylar gereği de uygun olmuştu.
Vera ve Sare abilere sevgili bulmamız gerektiği için ortaya çıktı. İsimlerine ben karar verdim. Genel manada isimleri benzer olduğu için de ikiz yapmaya karar verdik.
Hümeyra ise Pamir ile birlikte bir anda aramıza katıldı. Birinci yazarınız aniden kitaba karakter ekleme özelliğine sahip olduğu için her şey bir anda oluyor.
Eftelya kadına şiddet olaylarına dikkat çekmek ve bir kadını korumayı anlatmak için ortaya çıkmış bir karakter. Ülkemizde kadına şiddet olayları arttığı için böyle bir karakter ekleme gereksinimi duyduk.
Dilan ve Kübra, Turan ve Çağın Emir'e kardeş olarak en başında kararlaştırılmış karakterlerdi. Dilan ve Baran'ın sevgili olması ise aniden oldu. Diyorum ya birinci yazar aniden bir şeyleri değiştirebiliyor.
Papatya karakterini yeğen isteme olayından dolayı yazmış bulunduk. İsmi ise benim papatyaları çok sevmemden geliyor.
Şimdi size karakterlerimizin küçüklükleri hakkında ufak bilgiler vereyim.
Umay, Pamir ve Piraye üçüz gibi büyüdüler. Okul hayatları boyunca hep birlikte okudular. Birbirlerinden hiç ayrılmadılar. Küçükken aşırı yaramaz olan bu üçlü mahallede az kavga çıkarmamışlardır. Yani bizim aklımızdaki karakterler öyle. En eğlenceli dönemleri lise dönemleridir. Okulu birbirine kattıkları bile olmuştur. Arada aralarına Baran'ı da alsalar bile genellikle hep üçü takılmıştır.
Alparslan ve Akın hep yakındılar. Onlar da kardeş gibiydiler. Çoğu zaman bize uyup mahalleyi birbirine kattıkları bile olurdu.
Mert Çağan ise hepimizin arkasını toplayan o abiydi. Bazen suçlarımızı üstlenip cezalar bile yemiştir.
Yaşadığımız şehir olan Mardin ise bizim Cemre ile gitmek istediğimiz şehirlerden biri. Oraya gidip tepeden tırnağa gezmek istiyoruz. Kitabı yazarken madem hayallerimizden bahsediyoruz dedik orası da bizim hayalimiz olduğu için bu şehiri seçtik.
Kitapta ki bir çok karakterin asker olmasının nedeni ise benim askerlere olan sevdamdan kaynaklı. Gerçek hayatta asker bir sevgili istediğim için meslekleri asker oldu.
Aslında olaylar tamamıyla bizim hayallerimizden oluşuyor. Kaos seven birinci yazarımızın hayal gücü biraz garip. Benim de ondan aşağı kalır yanım yok ama ben daha az kaos seviyorum.
Aslında diyeceklerim anlatacaklarım bu kadar. Sadece son bir kaç şey eklemek istiyorum.
Bu kitabı yazmaya başladığımızda çok fazla okunacağını düşünmemiştik. Zaten eğlence için yazıyorduk. Yorum yapan, vote atan olmaz diye düşünüyordum. Fakat bölümleri atmaya başladıkça vote atanlar oldu. Bazı bölümlere yorum atanlar da oldu. Beğeni dolu yorumları okudukça gerçekten çok mutlu oluyorum. Eleştirel yorumları okudukça da o konularda ne yapabiliriz diye düşünüyoruz. Sizden ricam beğendiğiniz yerleri ve beğenmediğiniz yerleri bize yorum olarak yazmanız. O yorumları dikkate alarak daha güzel bölümler yazabiliriz.
Ve eğer ki bana sormak istediğiniz bir şey olursa yorumlardan sorabilirsiniz seve seve cevaplarım. Aynı şekilde Cemre'ye de sorularınızı sorabilirsiniz.
Bize katkılarınızdan dolayı çok teşekkür ederim ve sizi seviyoruz. İyi ki varsınız ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÖRT FARKLI HAYAT
Teen Fiction2 Asker, Savcı ve Doktor Birbirinden farklı dört hayatın hikayesi.