1. Bölüm

925 61 20
                                    

Çeşme, Temmuz

Eda'dan                                                                  Mutluluk...Ya bulur hayatını yaşarsın ya da peşinde sefil bir şekilde yıllarını harcarsın.         
Mutlu muyuz gerçekten? Bir daha soruyorum... Gerçekten mutlu muyuz? İtiraf ediyorum.. Ben değilim. Ama onun gelmesini bekleyecek kadar da sabrım kalmadı.                                         
Bugün her şeye yeniden başlıyorum. Ben bu sabah yeniden doğuyorum. Mutluluğu bulmaya gidiyorum...

O sabah üniversite sonuçları açıklanmıştır. Eda'nın tercih listesini babası oluşturmuştur ve sadece İzmir'deki özel tıpları yazmıştır. Ancak Eda son gece bütün listeyi hayalindeki meslek ve şehir ile değiştirmiştir. Peyzaj mimarlığı...İstanbul....                                          Eda daha uyuyordur. Aşağıdan Kemal seslenir.

Kemal:Uykucuuu!! Kalk hadiii!! Sınav sonuçları açıklandııı!!
Eda:Tamam babaaa..Geliyorumm!!

Eda aşağı iner. Laptopu alır ve Kemal ile bahçeye geçerler.

Kemal:Benim kızım İzmir'in en iyi doktoru olacak.Hadi gir bilgilerini kızım :)                        Eda:Tamam babaa giriyorumm..
Eda: (iç ses) Az sonra kopacak kıyamete kendini hazırla Eda..!

Eda bilgilerini girer ve...İstanbul Dünya Üniversitesi-Peyzaj Mimarlığı...Kemal şok olur.

Kemal:İstanbul mu?B-bu nasıl olur?? Kesin bir yanlışlık olmalı.Ararız öğreniriz şimdi.                Eda:Yanlışlık yok! Ben yazdım orayı..Bilerek, isteyerek..Ben İstanbul'a gitmek istiyorum.        Kemal: (sinirlenir) Ayağa kalk!! Gözlerime bak!!!! Biz nasıl anlaşmıştık seninle?!! Nasıl söz vermiştin banaa???!!!! Yetti ya..Bir değil, iki değil!! Bundan sonra....                                    Eda:Yeter artık baba!! Ben mutlu olmak istiyorum!                                                                  Kemal:Bana bak!! Yarın İzmir'e dönüyoruz ve hemen yanımda işe başlıyorsun!!Bir yandan da sınavlara yeniden hazırlanacaksın, önümüzdeki sene bir daha gireceksin ve tıp yazacaksın!! Doktor olacaksın!!! Anlaşıldı mı?!!!!

Eda hiçbir şey demeden gözleri dolmuş bir şekilde evden çıkar.

Serkan odasındadır ve sonucuna bakmıştır.Sonucunu söylemek için Aydan'ın yanına gider.

Serkan:Anne...                                                         Aydan:...?                                                                    Serkan:Sonucuma baktım. Biliyorum seni mutlu etmeyecek ama...                                          Aydan:Biliyorum Serkan..İstanbul Dünya Üniversitesi Mimarlık bölümünü kazandın.        Serkan:S-sen nerden biliyorsun?                            Aydan:E baktım oğlum...Gelip bana söylemeni bekliyordum.                                                              Serkan:E sinirli değilsin sen..?                                Aydan:Ne yapabilirim ki Serkan? Koskoca adam oldun..Evet benim hayalim seni şirketin başında görmekti ama...Madem sen kendine böyle bir yol seçtin bana da saygı duymak düşer.                       
Serkan:Teşekkür ederim :)                                      Aydan:Ama bir şartla...                                            Serkan:Neymiş o?                                                      Aydan:Madem senin hayatın, senin kararın...O zaman İstanbul'da kendi ayaklarının üzerinde durmanı istiyorum.Eğer başaramazsan İzmir'e geri döner burada üniversiteni bitirip şirketin başına geçersin.Ben sana hiçbir şekide maddi destekte bulunmayacağım.Bunu sana kızdığım için yaptığımı düşünme sakın...Sadece kendi ayaklarının üstünde durmayı öğrenmeni istiyorum.Giderken arabanı alabilirsin ama satmamak şartıyla tabii..                                          Serkan:Peki anlaştık...:) Bunu neden yaptığını anlayabiliyorum.Ve yanımda durduğun için teşekkür ederim..

MutlulukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin