Eda Serkan'ın sorusuna cevap veremez
Eda:Gidelim mi?
Serkan:Gidelim.Bütün yol sadece birkaç kez konuşurlar.Aralarına bir soğukluk girmiştir.Okulun önüne gelmişlerdir.
Serkan:Eda...
Eda:Şimdi değil Serkan.
Serkan:Peki...Bence bir süre görüşmeyelim.
Eda:Bence de..Eda arabadan iner, odasına gidip üstünü değiştirip kafeye çalışmaya gider.Bir süre sonra yanına Ceren gelir.
Ceren:Edaa? Bu halin ne böyle? Yüzünden düşen bin parça..
Eda:Ceren geç otur sen.Ben de şu siparişleri götürüp geliyorum.Ceren boş bir masaya oturur.Eda da siparişleri götürüp Ceren'in yanına gider.Dün olanları anlatır.
Eda:Öyle yani..Serkan'la bir süre görüşmeme kararı aldık.
Ceren:Kötü olmuş ya..Şimdi bir kötü haber de sana ben vermek istemezdim ama...
Eda:Ay nolduu yine?
Ceren:Kafe..Kafe kapanıyormuş Eda.
Eda:Offf bir bu eksikti.Benim acilen iş bulmam lazım.
Ceren:Barış'la konuşsan? O illa bir iş ayarlar sana.
Eda:Yok ya..Serkan'ın son yaptığından sonra benimle konuşur mu onu bile bilmiyorum.Çocuk benim için o kadar şey yaptı ama Serkan'ın dedikleri...
Ceren:Seninle neden konuşmasın ki? Barış öyle biri değil..Sen beni dinle.
Eda:Neyse..Bulucam bakalım bir yolunu.
Ceren:Tamam o zaman ben eve gidiyorum.Sen de burada boşuna vakit kaybetme en azından yeni bir iş bakarsın.
Eda:Doğru diyorsun..Ceren gider.Eda da arkasından kafeden çıkar.Okulun bahçesinde dalgın dalgın yürürken bir kızla çarpışır.
Eda:Ayy çok özür dilerim.
Selin:Yok önemli değil.
Eda:Kusura bakma ya..Dalgındım da biraz.
Selin:Belli oluyor da...Bir şey mi oldu? Yardım edebilirim belki..Bu arada ben Selin.
Eda:Ben de Eda..İşsiz kaldım da ondan dalgındım.
Selin:(Eda'nın eline bir adres yazar) Akşam bu adrese gel.
Eda:Burası neresi ki?
Selin:Sen iş arıyorum demedin mi? Burası babamın barı.Yeni garsonlar arıyorlardı.Akşam gel başla :)
Eda:Gerçekten mi?
Selin:Evet..
Eda:Çok teşekkür ederim Selin :)
Selin:Numaramı da yaz. 05********0
Eda:(telefonuna yazıp çaldırır) Ya Selin gerçekten çok teşekkür ederim.
Selin:Tamam tamam teşekkür etme artık.Akşam ben de barda olurum.Akşam görüşürüz.
Eda:GörüşürüzEda gider.Selin Serkan'ı arar.
Serkan:Selin?
Selin:Tabi yaa..Selin..Serkan Bey İstanbul'a gelmiş bize hiç haber veren yok.
Serkan:İnan her şey o kadar hızlı oldu ki..Sen nerden öğrendin?
Selin:Annem, Aydan Teyze ile konuşmuş ordan haberim oldu.
Serkan:Hıı...
Selin:Aydan Teyze'yi nasıl ikna ettin nasıl geldin anlat bakalım..Serkan, Eda ile kaçtıklarını vs. anlatır.Ama Eda'nın adını söylemez.
Serkan:Anlayacağın öyle geldik..
Selin:Kızla görüşmüyor musunuz yani şu an?
Serkan:Yok..Bir daha aramız düzelir mi bilmiyorum.
Selin:Zaman gösterir...
Selin:(iç ses) Oh iyi bari...
Serkan:Bu arada Selin benim iş bulmam lazım.Senin de aklında olsun...
Selin:Ben sana buldum bile iş!
Serkan:Ne?
Selin:Babamın barı...
Serkan:Aa orası duruyor mu hâlâ?
Selin:Duruyor duruyor.Yeni elemanlar arıyorlar bu aralar zaten.Akşam ben de barda olucam zaten.Akşam gelir başlarsın.
Serkan:E süper o zaman akşam görüşürüz.
Selin:Görüşürüz..Akşam olur Serkan bara gider.Selin'i arar.
Serkan:E gelmemişsin hâlâ?
Selin:Ben biraz geç gelicem.Çalışanlar biliyor zaten..
Serkan:TamamdırrSerkan önlüğünü giyer.İçeri Eda girer.Araları hâlâ soğuktur ve atışırlar.
Eda:Yok artık!!
Serkan:Eda?
Eda:Sen de mi burada çalışmaya başladın?
Serkan:Sen de mi derken?
Eda:Ben bugün burada işe başlıyorum.
Serkan:Çok güzel..Bir bu eksikti.
Eda:İstemiyorsan kapı orada Serkan..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mutluluk
FanfictionEda'nın babasından gizli İstanbul'da bir üniversite kazanmasıyla İzmir'den İstanbul'a uzanan bir özgürlük yolculuğunun hikayesi... Babasını karşısına aldığı gün tanıştığı Serkan sayesinde mutluluğu aramak için İstanbul'a gitme kararı veren Eda; tıpk...