Begüm Özer
Son derece hırslı ve dominant bir karakter.Başarısızlığa asla tahammülü yok.İstediği herhangi bir şeyin olamaması gibi bir durum Begüm için söz konusu değil.Ülkenin en zengin kadınlarından biri..
Şimdilerde ise en büyük arzusu Art Life'ı kendi holdinginin bünyesine katmak.Pırıl Baytekin
Eda'nın İstanbul'da tanıdığı insanlardan biri.Sevecen, güler yüzlü, naif bir kadın..
Bir pastacı ve İstanbul'da kendi pattiseriesini açmak istiyor.Engin Sezgin
Serkan'ın çocukluk arkadaşı.Mimar..Yıllardır yurt dışında yaşıyor olmasına rağmen Art Life'a ortak olma kararıyla Türkiye'ye geri döndü.
Duygusal, kolay kolay hayır diyemeyen, insancıl biri.Ayfer Yıldız
Eda'nın halası..40'lı yaşlarında dul bir kadındır.Beril gittikten sonra Eda'ya annelik yapan kişidir.Güçlüdür.Mücadelecidir.Yapıcı bir kadındır.Gerektiği yerde sert olmayı, gerektiği yerde merhamet etmeyi de bilir.
Eda'dan sonra Kemal de İstanbul'a gidince o da İstanbul'a taşınmış.İzmir'deki çiçekçi dükkanını da İstanbul'a taşımıştır.Çiçek
Ayfer'in kızı.Babasını hiç tanımadığı için Kemal'i babası yerine koymuş.
Büyümüş de küçülmüş denen çocuklardan..Bülent
Begüm'ün hem sağ kolu hem de ona en yakın kişi.Serkan o gün İstanbul'da kalmaya karar vermiştir.Ancak Eda'yla ilişkilerini bir türlü yoluna sokamadıkları için Serkan Amerika'ya gitmiştir.2 sene kadar orda kalmış ve Selin'le sevgili olmasalar da sürekli beraber vakit geçirmişlerdir.
Türkiye'ye döndüğünde ise Eda ile her şeye sıfırdan başlamışlardır.
İstanbul'da kendi şirketlerini kurduktan sonra Aydan da holdingi İstanbul'a taşımış ve o da artık İstanbul'da yaşamaya başlamıştır.
Serkan ara sıra holding işleriyle uğraşsa da onun asıl sahip çıktığı işi Art Life'tır.
Aynı zamanda Kemal de artık İstanbul'dadır ve Eda ile araları iyidir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mutluluk
FanfictionEda'nın babasından gizli İstanbul'da bir üniversite kazanmasıyla İzmir'den İstanbul'a uzanan bir özgürlük yolculuğunun hikayesi... Babasını karşısına aldığı gün tanıştığı Serkan sayesinde mutluluğu aramak için İstanbul'a gitme kararı veren Eda; tıpk...