**Flashback**
(Selin'in barda Eda'nın kim olduğunu öğrendiği gün)
Selin bardan çıkınca burs komitesinde Barış'ın Eda ile ilgili anlattıkları aklına gelir.Selin o gün orada görevli öğrencidir ve her şeyi duymuştur.
Barış'ın anlattıklarını hatırlayınca hemen Eda'yı araştırmaya başlar ve babasının aslında hayatta olduğunu öğrenir.Bir şekilde Kemal'in numarasını bulur ve Kemal'i arar.Selin:Merhaba Kemal Bey..
Kemal:Merhaba..Kiminle görüşüyorum?
Selin:Şey..Ben Eda'nın okuldan arkadaşıyım da geçen burs komitesinde Eda'nın babasının öldüğü söylendi ama ben öğrendim ki siz yaşıyormuşsunuz.
Kemal:Ne? Neden böyle bir şey söyledi ki?
Selin:Bilmiyorum..Ama siz isterseniz bir okula gelin.Çünkü sonradan ortaya çıkarsa Eda ceza alabilir.
Kemal:Tamam..
**Flashback bitti****Flashback**
(Komitede yalanın ortaya çıktığı gün)Kemal Selin'i arar
Kemal:Selin..
Selin:Kemal Bey?
Kemal:Ne yapmak istediğini öğrendim Selin.
Selin:Nasıl yani..Anlamadım?
Kemal:Eda'yı İstanbul'dan göndermek istediğini biliyorum.
Selin:Siz nerden biliyorsunuz bunu?
Kemal:Bir kız durup dururken beni arayacak, Eda ile ilgili bir şeyler söyleyecek ve ben hiç araştırmayacağım...Kuşlar haberlerini uçurdu.
Selin:Ee benden ne istiyorsunuz?
Kemal:Bak ben Eda'nın İzmir'e yanıma dönmesini istiyorum.Sen bana yardımcı olacaksın.
Selin:Eda gidecekse...Tamam
**Flashback Bitti**Sabah Kemal Selin'i arar.
Kemal:Selin!! Dün olanları öğrendim.
Selin:Evet nolmuş?
Kemal:Ben sana bana yardım edeceksin dedim!!Eda'yla kavga et demedim.
Selin:Sizin bir şey yaptığınız yoktu ben de kendi yöntemlerimle çözmeyi deniyorum!
Kemal:Bir daha böyle bir şey yaşanmayacak!
Selin:Söz veremem.Eda'nın bir an önce buradan gitmesi lazım!
Kemal:Bugün bir kargo verdim.Sana gelecek.Bir kitap var.O kitabın Eda'nın eline geçmesini sağlayacaksın.Uzun vadeli bir plan ama işe yarayacak.
Selin:Ne var ki kitapta.
Kemal:Annesinin Eda için yazdığı kitap.Eda çok normal bir şekilde kitabı alacak.Okuyacak.Yazarın annesi olduğunu kitabı bitirince anlayacak.Kitabın sonunda bir mektup bulacak.Mektubu okuduğunda bu mutluluk zırvası son bulacak.Uzun vadeli bir plan ama işe yarayacak.
Selin:Mektubun içinde ne var?
Kemal:Sürpriz...Eda, Ceren ve Fifi bahçede oturuyordur.Bir anda uzakta kavga sesleri duyarlar o tarafa doğru giderler.Kavga edenler Barış ve Serkan'dır.
Eda:Serkaaann!!! Durrr!!!
Ceren:Barışşşşşş!!!!Kızlar Eda ve Serkan'ı ayırmaya çalışırlar.Sonunda ayrılırlar.Eda Serkan'ı alıp götürür.Okulun dışında bir yere otururlar.Serkan sinirlidir.
Eda:Noluyor size ya?Dün can ciğer kuzu sarmasıydınız.Şimdi...
Serkan:Ne mi oluyor?? Onu çok sevdiğin Barış'a sor!!
Eda:Serkan önce bir sakin ol!
Serkan:Gelmiş bana diyor ki yok efendim ben seni hak etmiyormuşum yok ben sana zarar veriyormuşum...
Eda:Tamam sakin ol!!Eda sakinleşmesi için Serkan'a sarılır.Serkan bir süre sonra sakinleşir.
Eda:İyi misin? Dudağın kanıyor..
Serkan:İyiyim..Ama o çocuğa sen yüz veriyorsun Eda!
Eda:Tamam unut artık şunu.Boşver...
Serkan:Tamam..2 gün geçer.Kemal'in bahsettiği kitap Selin'in eline ulaşmıştır.Selin kitabı kütüphanedeki görevli öğrenciye verir ve kitabı Eda'nın görmesi için onunla anlaşılır.
Eda o gün kütüphaneye gittiğinde kitap dikkatini çeker.Kitabın adı "Mutluluk" tur.
Kitabı alabilmek için kayıtları tutan görevlinin yanına gider.Eda:Merhaba ben bu kitabı kiralamak istiyorum.
Görevli:Tabi ki..Görevli kitabı inceler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mutluluk
FanfictionEda'nın babasından gizli İstanbul'da bir üniversite kazanmasıyla İzmir'den İstanbul'a uzanan bir özgürlük yolculuğunun hikayesi... Babasını karşısına aldığı gün tanıştığı Serkan sayesinde mutluluğu aramak için İstanbul'a gitme kararı veren Eda; tıpk...