Eda yurda doğru gider.Serkan durdurur.
Serkan:Ya Eda bir dinler misin?
Eda:Serkan çekil yoksa elimden bir kaza çıkacak.
Serkan:Ya açıklamama izin vermiyorsun.Bir açıklayabilir miyim?
Eda:Neyi açıklayacaksın ya?! Neyi açıklayacaksın?! Bunun da masum bir hata olduğuna inanmamı beklemiyorsun herhalde dimi?!
Serkan:Eda bak ben çok içkiliydim tamam mı? Olmaması gerekiyordu ama oldu.Çok üzgünüm.
Eda:Üzgünsün öyle mi Serkan? Ben de üzgünüm Serkan.Ben de üzgünüm, sinirliyim, hayal kırıklığına uğradım.Allah sizi kahretsin.Anlıyor musun? Kahretsin!! Al geliyor Balca.Ne yapacaksanız yapın birlikte tamam mı?!
Balca:Noluyo ya?
Eda:Ne mi oluyo?! Sen söyle istersen Balca ne olduğunu.
Balca:Serkan?
Eda:Ya da ben anlatıyım ne olduğunu.İkinizden de nefret ediyorum.O oluyo.
Balca:Hani kimseye söylemicektik? Hani aramızda kalacaktı?! Sen ne kadar adi, aşağılık, yaptığının arkasında durmayan pislik bir herifsin ya!
Eda:He bide gizlicektiniz her şeyi öyle mi?! Bu küçük sır sizinle mezara kadar gidecekti.Kusura bakmayın bozdum.Ya siz ne kadar aşağılık insanlarsınız.Ne kadar sinsi insanlarsınız.
Serkan:Eda..
Eda:Biliyor musunuz aslında siz birbirinize yakışıyorsunuz.Böyle insanlar ne benim arkadaşım olabilir ne de sevgilim!
Serkan:Eda bak..Balca konusunda her şey hataydı.Özür dilerim senden.
Balca:Hata mı?! Ne zannediyosun ya sen beni?! Deneme tahtan mıyım ben senin?! Zorla mı öptüm ben seni?! Zorla mı götürdüm bara?! Zorla mı içki içirdim?! Cevap versene!! Gece bende kalmasını biliyorsun.Uyumasaydın bende o zaman, gitseydin.Ben içirdim dimi seni?! Ben seni sarhoş ettim, zorla eve attım dimi?! Nasıl bir kız olarak görüyorsun sen beni ya?!! Nasıl bir insan olarak görüyorsun?!! Konuşsanaaa!!! Konuşşş!!
Eda:Hadi konuşsana Serkan!Eda gider.
Ertesi gün okulda Balca ve Eda tesadüfen beraber bir ilanının önünde dururlar.İlan:
Okulumuzun dergisinde çalışmak isteyen arkadaşlar aranıyor!
Part time çalışın, tam ücret kazanın!Balca:Önce giden işi alır!
Koşarak Madam Elizabeth'in odasının önüne giderler.Serkan onları görür ve peşlerinden gider.
Balca:Önce ben geldim!
Eda:Çocuk musun sen ya?!
Balca:Sen de koştun sen çocuk musun?
Eda:Ben geldim önce!
Balca:Al işte..Madam Elizabeth gelir.(Tatlı bir aksanla konuşmakta)
Elizabeth:Bonjour matmazel!
Eda:Bonjour!
Balca:Biz dergi için çalışmaya gelmiştik.
Eda:Evet biz dergide çalışmak istiyoruz.
Elizabeth:O la la la! Harika bir haber bu!
Serkan:Evet ben de dergi için geldim.
Elizabeth:Siz üçünüz bir trio? Mükemmel..
Eda:Oh no no no trio! Biz ikimiz çalışmak istiyoruz.
Balca:Hatta tekimiz bile olur.
Eda:Hatta aynen öyle.
Elizabeth:No no no! Üçünüz hep beraber.Hadi beni takip edin.Bahçeye çıkarlar.Elizabeth bir kutu getirir.İçinde süsleme için eşyalar vardır.
Elizabeth:Şimdii..Bu dergi yıllardır çok çok eksepsiyonel işler yapıyordu.Ancak kapandi.Sene 2013..Şimdi yeniden birlikte başlıyoruz dergi için.
Serkan:Hocam..Anlattıklarınızdan anladığım kadarıyla 2013!
Elizabeth:Evet Serkan.Bravoo!
Serkan:Arkadaşlar kalemtıraşınız var mı? Kalemim bitmek üzere.
Eda:Yok!
Serkan:Senin arkadaşım?
Balca:Yok canım..
Elizabeth:Bu dergi için başlıyoruz yeniden! Anladik?
Serkan:Anladik..Aksanınız çok hoş!
Elizabeth:Mersi
Serkan:Hocam..Derginin ismi nedir?
Elizabeth:Derginin adı Olympos!
Serkan:Çok güzel..Dağ gibi dergi diyorsunuz.
Elizabeth:Bu dergi gençlik dergisi olsun istiyorum.Bu dergi enerjik olacak, bu dergi romantik olacak! Her ay bir tema olacak. Bu ayın teması..Aşk!
Serkan:Ah aşk! Tam benlik..
Elizabeth:Mükemmel! İlk göreviniz..Bu ağacı süsleyeceksiniz.Herkes, bütün öğrenciler bir hafta boyunca aşkla ilgili cümleler, şarkı sözleri yazacak ve asacak.Sonra biz bunun fotoğrafını çekecek.Kapak olacak.İlk sayfa..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mutluluk
FanfictionEda'nın babasından gizli İstanbul'da bir üniversite kazanmasıyla İzmir'den İstanbul'a uzanan bir özgürlük yolculuğunun hikayesi... Babasını karşısına aldığı gün tanıştığı Serkan sayesinde mutluluğu aramak için İstanbul'a gitme kararı veren Eda; tıpk...