Selin ve Serkan Eda'ya döner.Eda koşarak odasına gider
Serkan:(sinirlidir) Selin! Napıyorsun sen?!
Selin:Ben...Bir anda oldu.Özür dilerim.
Serkan: Ya kafanda ne kurdun bilmiyorum ama ben sana asla o gözle bakmadım bakmıcam da!!Tamam mı?! Unut!!Kemal Eda'nın odasının önündedir
Kemal:Edaaaa!! Aç kapıyı!!
Fifi:N'oluyo kızım ya?!Kemal bir süre sonra gider.Eda'nın gözleri dolar.Fifi Eda'nın yatağına yanına oturur.
Fifi:Neyin var? Ne oldu?
Eda, Fifi'ye sarılır ağlamaya başlar.
Fifi:Tamam yok bir şey.Geçti...
Eda kendine gelince olanları Fifi'ye anlatır.
Fifi:Ya oha yaa!! Resmen Aşk-ı Memnu devam filmi çekmişsiniz.Aşk, ihtiras, ihanet...
Eda:İnanamıyorum ben olanlara.Kendimi birdenbire tuhaf olayların içinde buldum.Çok yoruldum Fifi çok!
Fifi: Yani kaptana da şaşırdım açıkçası..Böyle bir şeyi nasıl riske eder ki..? Garip..Baya aşık sana herhalde.
Eda:Yok artık arkadaşız biz. Ne alakası var?
Fifi:O Serkan'dan da uzak dur!Serkan Eda'nın odasının önüne gelir.Tam kapıyı çalacakken konuştuklarını duyar.
Fifi:Yalnız söylemeden edemicem.Sen Selin'le Serkan'ın öpüşmesine bu kadar taktığına göre..İnkar etme sen Serkan'a aşıksın.
Eda: Saçmalama ya! Ben aşık falan değilim Serkan'a! Yani tamam...İlk başta belki bir şeyler hissettim.İnkar etmicem..İnsan bazen duygularına yenik düşüyor.Ama artık ayıldım, akıllandım.Artık tek isteğim yanıma bile yaklaşmaması.Serkan konuşulanları duyunca kapıyı çalmaktan vazgeçer.O sırada Barış gelir
Barış:Noldu?
Serkan:Ne noldu?
Barış:Eda'yla mı konuşuyordun?
Serkan:Sanane?!
Barış:Sen ne istiyorsun bu kızdan?
Serkan: Güzel soru..Çok güzel soru.Ben de sana aynısını sorcaktım.Sen ne istiyorsun bu kızdan?
Barış:Kavga mı edicez?
Serkan: Bak Barış! Bu kızla İzmir'den kaçıp gelen kim? Ben..O yüzden ben ne istersem onu yaparım.Sen bu hikayenin neresindesin..?Onu düşün istersen..Serkan gider.Barış kapıyı tıklatır.
Barış:Edaa..Eda..Barış ben
Fifi:Üff iyice görüş gününe bağladık ya!Fifi kalkar masasına oturur kulaklığını takar.Eda kapıyı açmaz
Barış:Açmıcaksın..Anlıyorum..Ama sadece bi dinle beni.Eda ben...Daha önce hiç bu kadar kontrolü kaybetmemiştim.Kendime kızıyorum.Ama sonra düşünüyorum..Yaptığım her şey senin içindi.Sen mutlu ol diye.Bazı şeyleri sakladım senden evet.Ama bunun sebebi...Boşver.Kafamı toparlayamıyorum, canım sıkkın.Hayatımda ilk defa bugün uyarı aldım.Hak ettim bunu.Üstelik kimseye de bir faydam olmadı.Eda..Eda ben..Ben artık senden uzak durucam.Böylesi herkes için daha iyi.
Barış gider.
Akşam olur.Eda odasında oturmuş düşünüyordur.Eda'dan
Çocukken ne kadar kolaydı her şey.Bir oyuncak...Mutlu olmaya yeterdi.
Annem elimden tutardı düşmiyim diye.Düşmezdim.
Keşke yanımda olsaydın anne..
Kimseye güvenme deseydin.Güvenmezdim..Kimsenin peşinden sürüklenme, akıntıya kapılma deseydin.Dururdum...
Ben şimdi kime güvenicem anne?
Çocukken bütün acılar sarılınca geçerdi.
Şimdi her şey kalbimde birikiyor..Eda hava almaya bahçeye çıkar.Çimenlere oturur.Selin yanına gelir.
Selin:Eda..Konuşabilir miyiz?
Eda:Gel Selin
Selin:Eda bugün yaşananlar...
Eda:Selin..
Selin:Eda bak..Biz Serkan'la çocukluk arkadaşıyız.Ama ben ona aşıktım.Tabii o bunu bilmiyordu.Bugün de..Kötü bir anımdaydım.Serkan yanıma geldi.Her zamanki gibi bana kendimi iyi hissettirdi.Ben de...Sanırım şansımı denemek istedim.Eda öpenin Selin olduğuna şaşırır ama belli etmez.
Eda:Selin bunları bana neden anlatıyorsun?
Selin: Çünkü farkındayım..Siz birbirinize aşıksınız.Hatta sanırım Serkan sana ne olduğunuzu sormuş.Ama sen cevap vermemişsin, kaçmışsın.Neden itiraf etmedin ona?
Eda:Kendime bile itiraf edemedim çünkü.Ama..Aşık değilim yok öyle bir şey.
Selin:Kendini kandırıyor olabilir misin?
Eda: İlk başlarda belki...Hani böyle..Bir anda bir elektrik olur ya..Öyle bir şeydi.Ama artık yok.Hayır.Yani..Aşık değilim.Yok öyle bir şey.
Selin:Emin değilsin duygularından.
Eda:Ben aşkın değil, mutluluğun peşindeyim Selin.
Selin:O zaman o an neden o kadar kızdın?Ben senin gözlerinde gördüm o öfkeyi, kırgınlığı..
Eda:Bilmiyorum...
Selin:Peki...Biz hâlâ arkadaş mıyız?
Eda: Selin..Samimiyetine inanıyorum.Buraya kötü niyetle gelmediğinin farkındayım.Benimle bu konuşmayı yaptığın için teşekkür ederim.
Selin:O zaman arkadaşız.
Eda: :)Biraz sohbet ettikten sonra Selin gider.Ceren Eda'yı arar.Eda bütün gün yaşadıklarını anlatır.
Ceren: Oha be kızım..Seni de yalnız bırakmaya gelmiyor.Barış'a da inanamıyorum yani.Resmen burs komitesini kandırmış.
Eda:Evet..Bide Barış yani...
Ceren:Serkan'ın yaptıkları...
Eda:Yeni kararlar aldım.
Ceren:Hııı?
Eda:Bundan sonra bir süre hayatımda erkek müdahalesi istemiyorum
Ceren:Ben de yeni kararlar aldım.
Eda:Neymiş?
Ceren:Şöyle güzel bir plaj partisine gitmek istiyorum.Denize gidelim, rahatlayalım, ferahlayalım...
Eda:(güler) Kızım ya..Delisin sen.Nerden çıktı şimdi plaj partisi?
Ceren:Kızım sen beni lisedeyken görücektin.Dersler biterdi, partiler başlardı.Hatta partiyi ben düzenlicem.Hadi beni tutma daha çok iş var.
Eda:İyi ben sizi tutmıyım Ceren Hanım.Eda odasına giderken Serkan'la karşılaşır.Bakmadan yanından geçerken Serkan durdurur.
Serkan:Eda bir konuşabilir miyiz?
Eda:...
Serkan:Ya Eda..Yapma..
Eda:Ne yapıyorum?
Serkan:Yapma işte.Ne yapıyorsan yapma.Beni böyle tanımıyormuş gibi davranma.
Eda:Tanımıyorum zaten.Şurda ne kadar oldu tanışalı?!
Serkan:Bir insanı tanıman için yıllar gerekmiyor.Bazen bir bakış...Bir bakış yeter.Anlarsın.
Eda:Ben seni anlayamıyorum ama..
Serkan: Ya Eda yapma ya..Ne gördüğün değil neye inandığın önemli.Sen beni tanıyorsun artık.Ben de seni tanıyorum.Biz o gece birbirimizi tanıdık.
Eda:Evet ben seni tanıyorum artık.Sen güvenilir biri değilsin.
Serkan:Eda...Selin'i ben öpmedim.
Eda:Beni ilgilendirmiyor Serkan.Kimi istiyorsan onu öp!Serkan öpmek için Eda'ya yaklaşır.
Eda, Selin'in samimiyetine inandı.Peki siz inandınız mı?
DESTEKLERİNİZİ BEKLİYORUM 🦋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mutluluk
FanfictionEda'nın babasından gizli İstanbul'da bir üniversite kazanmasıyla İzmir'den İstanbul'a uzanan bir özgürlük yolculuğunun hikayesi... Babasını karşısına aldığı gün tanıştığı Serkan sayesinde mutluluğu aramak için İstanbul'a gitme kararı veren Eda; tıpk...