(1 hafta sonra..)
Düğün hazırlıkları neredeyse bitmiştir.Evin eşyaları tamamlanmıştır ve o gün ev yerleştirmek için Eda, Serkan, Pırıl, Engin, Ceren, Ferit, Ayfer, Beril yeni evdedir.
Serkan pek iş yapmaz.Akşama doğru işler biter.Ayfer:Hiçbir yanım tutmuyor.Canımız çıktı valla.
Serkan:Hıı çıktı valla.
Ceren:Sanki bir iş yaptın Serkan..Bütün gün o koltuktan kalkmadın.
Pırıl:Değdi ama Ayfer teyze..Baksana ne kadar güzel oldu.
Eda:Hepinizin ellerine sağlık.Gerçekten her şey o kadar güzel oldu ki..Siz olmasanız ne yapardık hiç bilmiyorum valla.
Beril:Önemli olan sizin mutluluğunuz kızım.
Ayfer:Evet..Allah'ım ağzınızın tadını bozmasın.Hep birlikte böyle ağız tadıyla oturun inşallah.
Serkan:Hep birlikte halacım..
Eda:Amin amin..Kemal gelir.
Kemal:Bu kapı niye açık böyle? Hırsız mırsız girer.
Eda:Babaaa!!
Kemal:Hı?
Eda:Babacım hoş geldin.Hayırdır?
Kemal:E geliyim bir bakıyım dedim nasıl yerleşiyorsunuz..Bir kahvenizi içiyim dedim.
Eda:İyi yapmışsın.Hoş geldin.Ben sana yapıyım bir kahve.
Serkan:Gel Kemal baba gel..Akşam evde sadece çocuklar kalır, oturuyorlardır.
Serkan:Hadiii!! Kahvenizi de içtiğinizde göre..Evli evine, köylü köyüne..
Eda:Ya Serkan çok ayıp!
Ceren:Kovulduk mu yani?
Serkan:Hayatım yeni evimizin ilk gecesini bunlarla mı geçiricez?
Eda:Ya Serkaan!
Ferit:Bu ne biçim iş ya? Bütün gün hamal gibi çalıştırdın bizi.Şimdi de kovuyor musun?
Serkan:Sus! Çalıştı da sanki..
Pırıl:Tamam tamam hadi zorlamayalım.Hadi kalk aşkım biz gidelim.
Engin:Ya bir yemek memek yeseydik.
Pırıl:Tamam birtanem hadi gel biz yolda yeriz.
Serkan:Mantı açıyım mı?
Engin:Harbi mi lan?
Eda:Ya Serkan..(güler)
Ceren:Hadi aşkım kalk gidelim biz.Onlar da yeni evlerinde rahat rahat otursunlar.
Ferit:İyi..Oturun evinizde! Ya benim daha kahvem bitmedi.Ben bunu yazdım bir kenara.
Serkan:Yaz sen yaz.Ben okurum bir ara.Geçirmek için kapıya giderler.
Eda:Hadi hoşçakalın! Dikkatli gidin..
Ferit:Tabi tabi..
Eda:Yine gelin!
Serkan:Yani seneye..
Ferit:Tabi ya şey yaparız biz.Bir daha kovulmak için geliriz.Hiç problem değil.
Serkan:Aynen öyle..Ben her geldiğinde kovucam seni.
Ceren:Off tamam hadi yürü ya..
Eda:Aşkım bu tarihi bir an farkında mısın? Yeni evimizden arkadaşlarımızı uğurluyoruz resmen.Rüya gibi..
Serkan:O zaman rüyamıza evin içinde devam edebiliriz.Sonunda düğün günü gelmiştir.
Eda:
Serkan:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mutluluk
FanfictionEda'nın babasından gizli İstanbul'da bir üniversite kazanmasıyla İzmir'den İstanbul'a uzanan bir özgürlük yolculuğunun hikayesi... Babasını karşısına aldığı gün tanıştığı Serkan sayesinde mutluluğu aramak için İstanbul'a gitme kararı veren Eda; tıpk...