(1 hafta sonra..)
Eda'dan
Hayat devam ediyor.Ben de mecburen devam ediyorum.Serkan'ın yanında olamasam da kendi sorunlarıma bir çare bulmaya çalışıyorum.
Yarışmayı kaybettik.Ama başka bir çözüm bulduk.
Ceren okul radyosunda program yapıyor.Anneme sesimi ordan duyurmaya karar verdik.
İyi ki arkadaşlarım var diyorum.Sevginin en güzel hali bu belki de..Çıkarsız sevmek, karşılık beklemeden.Karşılıksız sevgi..
İşte yine geçti bir hafta daha.Şimdi yeni bir gün doğuyor..Kim bilir hayat karşımıza neler çıkaracak..? Başımıza neler gelecek..?Eda ve Fifi derstedir.
Eda:Off yine param bitti.
Fifi:Nefret ediyorum paradan ya.Ne geliyorsa başımıza o meret yüzünden geliyor.
Eda:Uff..Zaten hem iş hem okul nasıl olacak ki..Çok zor.
Fifi:Welcome to the club canım! Ee ne yapmayı düşünüyorsun?
Eda:Bilmiyorum ki..Yani şimdilik yetecek bir şeyler var.Yani ondan da önemlisi ben Serkan'a yardımcı olmak istiyorum ama o hiç oralı değil.
Fifi:Aman o da ayrı bir cins he..Kaçıyor mu senden?
Eda:Aynen..Kaçıyor benden.Yani 2 güne kafe açıcak tek başına uğraşıyor.Nasıl yanaşıcam ona hiç bilmiyorum.
Fifi:(sıranın üstünde el ilanı fark eder) Bu ne ya?El İlanı:
Garson Aranıyor!!
Bizimle çalışmak ister misiniz?
BOLAT KAFEFifi:Edacım..Bir taşla iki kuş vurmak ister misin?
Eda:Her zaman!Ama nasıl?
Fifi:Hem Serkan'a yardım edeceksin hem kendin para kazanacaksın.(ilanı gösterir)
Eda:(gülümser)Eda dersten sonra kafeye Serkan'ın yanına gider.
Serkan:Ben de diyorum ne eksik..?
Eda:Bugün benlik bir şey var mı diye sormaya geldim.
Serkan:Yok.
Eda:Var var.Bu sefer biliyorum.Çünkü aradığın garson benim!
Serkan:(güler) Edacım güzel güldürdün sabah sabah.İyi şakaydı.Ama gidebilirsin şimdi.Öyle bir şeye ihtiyacımız yok.Sağ ol.
Eda:Niye kardeşim?! Sen bu ilanı dağıtmadın mı? Sen benim istihdam hakkımı nasıl elimden alıyorsun?! Çağır kafenin sahibini, müdürünü onunla konuşucam!
Serkan:Bekle çağırıyımBiraz uzaklaşıp birini çağırıyormuş gibi yapar ve geri gelir.
Serkan:Eveet..Merhabalar.Serkan Bolat ben.Kafenin sahibiyim.
Eda:Hııı..Serkan Beyciğim..O zaman ben size kendi niteliklerimden bahsediyim.Bir kere çok disiplinliyimdir.Çok! Sonra temizliğe hastalık derecesinde düşkünümdür.Çok titizimdir.Yani arkadaş canlısı, sıcakkanlı..Böyle yumuşacık kalpli bir insanım ben be! Uzatmayın alın işte.Aaaa!!
Serkan:Sakin başladın da..Sonlara doğru bir toparlayamadın kendini.Biri(A)daha ilan için gelir.Serkan onunla konuşmaya başlar.Eda da yanlarında onları dinler.
Serkan:Evet..Ne kadar istiyorsun şimdi sen?
A:Yani bilemedim ki şimdi.Öğrenciyiz sonuçta.Dimi?
Eda:Ohoo daha ne istediğini bilmiyor.Olur mu canım öyle şey?
Serkan:Siz ne isterdiniz Eda Hanımcım?
Eda:Üç bin
Serkan:Oha
Eda:İki bin?
Serkan:Tamam tamam sus.Kardeşim senin dersler nasıl peki yoğun musun?
A:Çift anadal yapıyorum ben.
Eda:Çift anadal..Ohooo bütün derslere giriyordur bu şimdi.İstiyorsan dön liseye bir daha baştan oku.Olmaz ki öyle şey.Vakti olmaz bunun.Gelemez gelemez.Aksar.
Serkan:Pardon pardon bu derken? Burası gayet ciddi bir müessese.Burda iş görüşmesi yapıyoruz.Harbiden nasıl hallediceksin? Yurtta mı kalıyorsun nabıyosun?
A:Büyükçekmece'de oturuyorum ben.
Eda:(güler)Ooo!! Gel gel..Trabzon'dan gel.Sabah uçağa binersin, akşam dönersin.Lütfen yapmayın Serkan Bey.Ben İzmir'liyim ona rağmen biliyorum.Büyükçekmece baya uzak.Olmaz bu iş.Asla olmaz.Bu arkadaş burda çalışamaz.Ben size söyliyim.
Serkan:Off Eda..Ne yapalım peki? Ne yapalım söyle..
Eda:Iıı..Şöyle yapalım.Ben kendisine birkaç soru sorayım değerlendirme açısından.
Serkan:Sor.Senindir.
Eda:Merhabalar..
A:Merhaba
Eda:Kendini 5 yıl sonra nerde görüyorsun? Risk almayı sever misin? Kendinde beğendiğin ve beğenmediğin özellikler nelerdir? Stres altında çalışabilir misin? 7 gergedan bir arabaya nasıl biner? Bu kadar müracaat varken neden seni alalım? Hobilerin, fobilerin, isteklerin neler neler neler?
A:Şey..Ben vazgeçtim ya.Ben en iyisi gideyim.İyi günler (gider)
Eda:Yazık..
Serkan:Gitti güzelim çocuk gitti valla!
Eda:Kaldıramadı stresi.Henüz daha uygun değil galiba.
Serkan:Tamam şöyle yapıyoruz.Madem işe girmek istiyorsun.Şimdi ben seni mülakata alıcam.
Eda:Beni mülakata mı alıcaksın?
Serkan:Nuran abla (kafe çalışanı) gel.Gel gel..Mülakat var.
Eda:İyi tamam.Peki canım..Neyden korkcam..Şey yapalım.Sorun!
Serkan:Otur otur..Otur Nuran ablacım gel!Serkan ve Nuran oturur.Eda müşteri gibi onların siparişlerini almaya başlar.
Serkan:Karar veremedim ya..Neleriniz var anlat bakıyım.
Eda:Tostlarımız var, sandviçlerimiz var.Sıcak, soğuk..
Serkan:Soğuk tostun mu var?
Eda:Hayır.Soğuk sandviçimiz var beyefendi.Makarnalarımız var?
Serkan:Yok yok..Sen bize şey yap ya..Karışık ızgara bir şeyler yap.
Eda:Tabi nasıl isterseniz.
Serkan:Dur dur vazgeçtim.Vazgeçtim ya.Kıl müşteri değil miyim? Vazgeçtim! Sen bize patatesli, kornişonlu, hardallı bir salata yap.
Eda:Bizde o salatadan yok.
Serkan:Neden? Kornişon var, hardal var, patates var..Bir araya getireceksin, yapacaksın.
Eda:...
Serkan:Ben sevmedim bu garsonu.Patrona şikayet edicem.
Eda:Ee SerBal soslu muhteşem bir spesiyelimiz var.Yiyen zehirleniyor.Ondan getirelim size isterseniz.
Serkan:Biraz gıcıklık mı seziyorum acaba? Neyse sen bize 2 porsiyon köfte getir.Yemekler sıcak gelsin.Hadi!
Eda:TabiEda köfteleri getirir.
Eda:Buyrun.Taze taze..
Serkan, Eda görmeden saçından bir tel koparıp tabağa koyar.
Serkan:Bu ne ya?!! Bu ne!! Yemeğimden kıl çıktı ya.Nasıl bir rezalet bu?! Al!
Eda:Ya benim bu kadar kısa saçım var mı?! Belli ki senin saçın.Zaten yanlardan dökülüyor.Amcama benziyorsun.
Serkan:Ya insan insana öyle beddua eder mi? Ne ayıp! Amcama benziyorsun diyo ya.
Eda:Ama tabi ki ben onu hemen değiştireyim bir aksilik olmuş.Eda yeni tabağı getirir.
Serkan:Bize bir su getir bakıyım.
Eda suyu getirir.
Serkan:Dökme, dökme..Hepsini döktün ya.
Eda:Dökmedim, dökmedim.Bakmayın, bakmayın.
Serkan:Ya bir salatalık alabilir miyim ben?
Eda:Tabi..(salatalığı kesmeden getirir) Buyrun..
Serkan:Enteresan bir servis şekli..Eda giderken durdurur.
Serkan:Pardoonn!! Gel gel
Eda:Ya canım şu köşedeki markete gidip bize bir sakız alıp gel ya.
Eda:Peki..Eda sakız alıp gelir.
Serkan:Biz hesabı alalım artık.
Eda:Tabi..Hemen.(hesabı getirir)Buyrun..
Serkan:Git şuna bir şeyler yap da getir.(hesabı geri verir)
Eda:Nasıl?
Serkan:Diyorum ki nakit vericez.Kravatsız olsun.Bir şeyler yap da getir.
Eda:Anlamadım.Napıyım? Kravat mı takıyım?
Serkan:Bak Edacım..Müşteri senden indirim istiyor.
Eda:Heee..Yok öyle indirim mindirim.Ne yediyseniz o!
Serkan:Aferin!Testi geçtin.İndirim de neymiş ya yok tabiki de.
Nuran:Ama sen de amma gaddar çıktın ya.İnsaf et şu kıza.
Serkan:Olsun olsun..Ver bakıyım şunu bana(hesabı geri alır)Zaten kendi yerimizde hesap ödicek halimiz yok.
Eda:E bir bahşiş falan verin.Bir sakal atın ya.Bir bizi görün burda.
Serkan:Yok yok..
Eda:Bozuk yoksa bozarız
Serkan:Yok yok nakit yok yani kart var.
Eda:Eee peki alındım mı ben? Çalıştım, didindim, yoruldum, terledim..
Serkan:Biz bir yönetim kuruluyla toplanalım.Kendi aramızda konuşalım.Size haber vericez lütfen şöyle bekleyin.Eda birkaç adım ilerde beklemeye başlar.
Serkan:Evet ne diyorsun Nuran ablacım.
Nuran:Valla bence tamamdır.
Serkan:Ben kararsız kaldım ya.Serkan Eda'yı incelemeye başlar.
Eda:Hayırdır ne bakıyosun? Nikahına mı alcan?
Serkan:Valla o kadar isterim ki..Aramıza hoş geldin Eda Hanım!Eda Serkan'ın boynuna atlar.
Serkan:Aaa bir saniye yalnız ben iş yerinde böyle hareketlerden hiç hoşlanmıyorum.Akşam 6 da bitiyor işimiz.İstiyorsan o zaman sarılabilirsin tabi..
Nuran:Hayırlı olsun Edacım.
Eda:Teşekkür ederim.Yeni işin hayırlı olsun Eda 🌸
DESTEKLERİNİZİ BEKLİYORUM 🦋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mutluluk
FanfictionEda'nın babasından gizli İstanbul'da bir üniversite kazanmasıyla İzmir'den İstanbul'a uzanan bir özgürlük yolculuğunun hikayesi... Babasını karşısına aldığı gün tanıştığı Serkan sayesinde mutluluğu aramak için İstanbul'a gitme kararı veren Eda; tıpk...