22. Bölüm

434 49 14
                                    

(3 gün sonra)
Eda, akşam sahilde oturmuş, Serkan'la olan fotoğraflarına bakıyordur.

Eda'dan
Özledim seni Serkan..Ne yalan söyliyim özledim.Huysuzluğunu, aksiliğini...
Nasıl bu hale geldik bilmiyorum.Baksana..Bir başıma gözüm yaşlı kendi kendime konuşuyorum.Beni gören ya deli der ya aşık.İkisi de aynı şey belki de...
Kalbimde açık bir yara var.Günlerdir kabuk bağlamıyor.Bu yarayı sen açmışken bir tek senin kapayabilecek olman çok garip değil mi? Şimdi ne olacak Serkan..?
Üç gün oldu Serkan'dan ayrılalı.Belki sevgili değildik..Ama ayrıldık işte.Ben de üç gündür böyleyim.Eksik..
Hayalet gibi dolaşıyorum etrafta.
Meğer ne çok yeri varmış Serkan'ın hayatımda, kalbimde, aklımda...

Serkan ve Balca beraber kafe için çalışmaya devam ediyordur.Eda ise çocuklarla annesinin şarkısını tamamlamak için çalışmalara devam ediyordur.Bu sabah dersler başlıyordur.Eda yeni uyanmıştır, Fifi ise hâlâ uyuyordur.

Eda'dan
3 gündür bizimkilerle yarışmaya hazırlanıyorum.Müzik, beni düşüncelerimden uzaklaştırıyor.Ama yine de bir an geliyor ki...O an yine gerçeklerden kaçamıyorum.
İyi ki arkadaşlarım var.Ya kimsem olmasaydı...?
Artık dersler başlıyor.Hepimiz ders seçimlerimizi yaptık.
Bu sabah içim buruk ama bir yandan da sevinçliyim.Başıma neler geleceğinden habersiz..Heyecanlıyım...
İnsan yine de umut ediyor.Serkan'la barışırım belki..Her şey yoluna girer belki..Hayatın cilvesi de bu işte.

Ceren odaya girer.

Ceren:(bağırarak)Günaydınn!! Güüünayydınn!! Hadi uyanın artık! Ee siz hâlâ kalkmamışsınız ama! Okulun ilk günü bugün.Hadi hadi hemen kalkın!!Ben derse gidiyorum siz de geç kalmayın.Hadiiiii!!!

Ceren odadan çıkar.

Fifi:Bu kız gerçekten hiç dayak yememiş! Offf ya off ya!! OFFFF!! Uyanmak istemiyorum ya! Derse gitmek istemiyorum!! Nefret ediyorum okuldan nefrettt!!!
Eda:Sana da günaydın Fifi!

Eda hazırlanıp okula gider.Koridorda Serkan'ı görünce yanında yürümeye başlar.Serkan Eda'ya tavırlıdır.

Eda:İyi dersler.
Serkan:Sana da.
Eda:Umarım mutlu bir sene olur senin için güzel olu...
Serkan:İnşallah inşallah.

Sınıfın önünde listeye bakmak için dururlar.

Serkan:Sen de mi burdasın?
Eda:Sen?
Serkan:Ne güzel ya..(!)

Sınıfa girerler.Barış, hocanın yanındadır.

Hoca:Veee ne diyorduk? Geç kalmak yok! Hemen geçin yerinize.

Serkan, Balca'nın yanına oturur.Eda da boş bulduğu bir yere geçer.

Hoca:Bu dersten geçmek çok kolay arkadaşlar.Derste bulunacaksınız.İşte bu kadar basit..Vize yok, sınav yok.Dersin açıklamasında da okumuşsunuzdur zaten.Sosyoekonomik düzeyi düşük olan ilkokullara gidicez.Oradaki öğrencilere öğretmenlik yapacaksınız.Çünküü bu okulun en önemli misyonlarından birisi birey için değil toplum için düşünmek.Hemen bugün başlıyoruz.Mailler ulaşmıştır zaten size.Ben şimdi gruplara ayırmaya başlıyorum.
Barış:Buyrun hocam (listeyi verir)
Hoca:Sağ ol..Evet..

Hoca sırayla grupları saymaya başlar.Listenin sonuna gelir.

Hoca:Vee son üçlü..Eda Yıldız, Serkan Bolat, Balca Koçak..Barış sen de bu arkadaşlara eşlik edersin.Hadi bakalım! Servisler birazdan kalkıyor.

Barış ve Serkan servise biner.Balca ve Eda servise binerken Eda bilerek Balca'nın ayağına basar.

Balca:Aahhh!! Napıyosun ya?!! Manyak mısın?!!
Eda:Ayy çok pardon ya..Bir şey olmadı dimi?
Balca:Oldu tabi.Ayı gibi bastın ayağıma ya!!

MutlulukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin