Sabah çocuklar kahvaltı yaparken Eda ve Serkan yanlarına gelir.
Eda:Günaydın herkesee!!
Engin:Günaydın!
Pırıl:Günaydın!
Eda:Off çok acıktım ya..
Ceren:Noldu size? Niye suratınız asık? Gece uyuyamadınız mı?
Eda:Yoo suratımız asık falan değil ya.Ben çok acıktım da gerildim, ondan.
Ferit:Aşkım belli ki geceleri çok da iyi geçmemiş yani..
Serkan:Sanane? Ben sana soruyor muyum gecen nasıl geçti diye.
Ferit:Ama niye kızıyorsun..Pırıl ve Engin fısıldaşıp gülerler.
Eda:Ne fısıldaşıyorsunuz siz orda?
Pırıl:Ya kahvaltıdan sonra ne yapsak diye konuşuyorduk? Ne yapıcaz?
Serkan:Siz nabıyorsanız yapın.Biz yorgunuz, odaya gidip uyucaz.
Eda:Ya Serkan niye uyuyoruz odaya gidip?! Burda hep beraber buluşmuşuz işte ne güzel bir şeyler yapıcaz.O gün de Antalya'da gezdikten sonra İstanbul'a dönerler.
Ertesi sabah Serkan yeni uyanmıştır.Eda'yı öpmesiyle Eda da uyanır.Eda:Ne zaman uyandın ya?
Serkan:Çok olmadı ama güzel oldu.
Eda:(gülümser)Kapı çalar.
Eda:Serkan! Yeni evimizin kapısı ilk kez çalıyor!
Serkan:Yok yok çalmıyor açma.
Eda:Aşkım saçmalama.Kapı çalıyor.
Serkan:Ya açma!
Eda:Serkan ya kalk kapı çalıyor.Ben de kahvaltı hazırlıyım.
Serkan:Ne ara kim öğrendi taşındığımızı da...Off!!Serkan kapıyı açar.Çiçek, bavuluyla gelmiştir.
Çiçek:Merhaba eniştecim!
Serkan:Ne işin var kız burda?
Çiçek:Ya Allah Allah! Ablamı görmeye geldim.Gelemez miyim?!
Serkan:Bak bak bide atarlı.Bavul ne?
Çiçek:Off enişte sen de amma sordun ya! Zaten moralim bozuk alsana içeri.Valizimi taşır mısın?Valizini Serkan'a verir içeri girerler.Eda da aşağı iner.
Eda:Çiçek..Hayırdır ablacım? Ne işin var senin burda?
Serkan:Valiziyle gelmiş.
Çiçek:Size gelmem için bir sebep mi gerekiyor Eda abla?
Eda:Hayır ablacım..Tabiki gerekmiyor da ben seni bir an da böyle görünce merak ettim.
Serkan:Ben de merak ettim.
Çiçek:Merak edilecek bir şey yok.Sizi ziyarete geldim.
Serkan:Seni okulun yok mu kız cimcime?
Çiçek:Yok..Bugün okul yok.
Eda:Bana bak Çiçek, sen ne işler çeviriyorsun bakıyım?
Çiçek:İş falan çevirdiğim yok Eda abla.Ben çok yalnızım..İzmir'de sen vardın, dayım vardı.Ama şimdi..Herkes kendi hayatıyla meşgul.Kimse benimle ilgilenmiyor.Hem sen de söz vermiştin bana.Oynıcaz, gezicez demiştin ama..
Serkan:Sana enişten olarak söz veriyorum en kısa sürede istediğin her şeyi yapıcam.Ama sa...
Eda:Aşkıım!
Serkan:Yani bugün..
Eda:Serkaan! Bugün, Çiçek'in günü.O ne istiyorsa oraya gidicez ve onu yapıcaz.Sözümü tutuyorum.
Çiçek:Boşver Eda abla.Sen kafana takma.Madem eniştem istemiyor..Ben de giderim.Belki pencereme bir kuş falan konar, onunla arkadaşlık ederim.Ya da bir sokak köpeğine yemek falan veririm o da benimle oyun oynar belki.(kapıya doğru yönelir)
Serkan:Çiçek..
Çiçek:Efendim enişte?
Serkan:Gel buraya..(sarılır) Tamam sen ne istiyorsan yapıcam bugün.Tamam?
Çiçek:Gerçekten mi? Ya siz var ya bir insanın sahip olabileceği en güzel abla, en süper eniştesiniz!
Eda:Bana bak halamın haberi var dimi burda olduğundan?
Çiçek:Biliyor tabi ki..Habersiz gelir miyim hiç?
Eda:Gelmezsin tabiki.Aferin sana ablacım.Hadi sen bavulunu çıkar yukarıya.Çiçek yukarı çıkar.
Eda:Serkan sen ne kadar kolay lokmaymışsın sevgilim ya..Bunlar çok eski numaralar.
Serkan:...Beraber lunaparkta bir gün geçirirler.Eve dönerken Çiçek, Eda'ya Ayfer'i arattırır.
Ayfer:Eda..
Eda:Halacım, ne dicem? Çiçek benim yanımda da bu akşam diyor ki Eda ablalarda kalabilir miyim diyor.Kendi arayamadı da bana arattırıyor zilli.
Ayfer:Çiçek sizin yanınızda mı kızım?
Eda:Ever hala haberin yok muydu?
Ayfer:Püüüüühhhhh!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mutluluk
FanfictionEda'nın babasından gizli İstanbul'da bir üniversite kazanmasıyla İzmir'den İstanbul'a uzanan bir özgürlük yolculuğunun hikayesi... Babasını karşısına aldığı gün tanıştığı Serkan sayesinde mutluluğu aramak için İstanbul'a gitme kararı veren Eda; tıpk...