Hep beraber oyun oynamaya başlarlar.Kağıtlara kendi isimlerini yazarlar ve sırayla çekip çıkan kişiyi diğerlerine anlatırlar.İlk kağıdı çeken Balca olur.
Balca:Bu kişi..Çok cesur biri.Mert, dürüst...
Ferit:Mert kim ya?
Ceren:Ya sıfat sayıyor!!
Ferit:Hee..
Balca:Mesela..Benim başım sıkışsa hemen onu ararım.Okulun en cesur öğrencisi.Kahraman yani..
Fifi:Serkan?
Balca:Evet.Başka kahraman mı var bizim okulda..?
Serkan:Vay be..
Eda:(kıskanır)
Fifi:Sıra kimde?
Ferit:Eda'da
Eda:Ben de mi?
Ferit:Hadi anlat bakalım.Al(kağıdı uzatır)
Eda:(kağıdı açar) Hayatımda tanıdığım en iyi insanlardan biri.Çok yürekli biri..Bence okuldaki en düzgün insan.Evet, hakkını vermek lazım.
Ceren:Barış..
Eda:Doğru.O zaman sıra sende FifiFifi kağıdı çeker. Serkan ismi görüp kendi anlatmak ister ve anlatmaya başlar.
Serkan:Yanındayken huzur bulduğum, beni neşelendiren, güldüren, beraber güzel vakit geçirdiğim, beni sorgulamayan, risk almaktan kaçmayan, tehlikelere bile gözü kapalı benimle gelen, düşünmeden yaşayan..Planı, plansızlık olan..Dağınık hali bile toplu olan.
Ferit:Toplu derken..Kilolu anlamında mı diyorsun?
Serkan:Yok..Kaostan düzen çıkarmayı bilen biri.İyi ki tanımışım dediğim biri.(Eda'ya bakar)
Eda:Bilmiyorum..
Serkan:Tahmin et.
Eda:Yok gerçekten bilmiyorum.
Serkan:Et et ya.Bulursun, bir şey tahmin et.
Eda:Bilmiyorum.
Serkan:Söyle bir şey!
Eda:Balca!
Serkan:Kazandın..
Eda:İyi gecelerEda odasına gider.Barış peşinden gider.
Barış:İyi misin sen?
Eda:Evet evet..Uykum geldi.
Barış:Serkan'a mı sinirlendin?
Eda:Yoo hayır.Geç oldu ya.Bugün de çok yoruldum.
Barış:Hiç konuşamadık bugün.Sana bir sürprizim vardı.
Eda:Yarın yapsak onu olur mu?
Barış:Tamam sen nasıl istersen..
Eda:İyi geceler.Herkes odalarına gider.Eda bir ara aşağı şöminenin başına gider ve oturur.Serkan onu görünce yanına gider.
Serkan:Biz neden böyleyiz?
Eda:Senin yüzünden
Serkan:Senin hiçbir suçun yok..?
Eda:Benim de hatalarım oldu.Ama o hataları da senin yüzünden yaptım Serkan.Bir insanı bu kadar çok severken sana arkadaş kalalım demesi nasıl hissettiriyor sen biliyor musun? Seni çok seviyordum ben Serkan.Çok seviyordum..(gözü dolar)
Serkan:Peki şimdi?
Eda:Hepsi senin suçun.Olanların hepsi senin suçun!
Serkan:Eda..Ne benim suçum?!Eda odasına gider.
Sabah olur.Levent gelip Serkan'ı uyandırır.Levent:Birader uyan uyan!
Serkan:Levent hayırdır ya..Canın sucuk mu çekti sabah sabah niye geldin?
Levent:Pişkinlik yapma lan
Serkan:Noluyo lan!!
Levent:Noluyosu mu var lan?!! Zehirlediniz milleti.Herkes hastanede serum yedi sizin yüzünüzden!
Serkan:Ne zehri, ne serumu?! Ne diyosun sen ya?!!
Levent:Ne dediğim belli oğlum! Ne yedirdiniz bilmiyorum ama bütün turnuva iptal oldu sizin yüzünüzden!Herkes sese uyanıp aşağı gelir.
Serkan:Lan ne yedircez?!! Kasaptan et aldık onu yedirdik!
Levent:Toplayın şu eşyalarınızı gidin burdan! Para mara da hiç bekleme! Nasıl dönerseniz dönün umrumda değil!Okula döndüklerinde okulun öğrencileri kafede isyan çıkarır.
Serkan:Arkadaşlar bir şey söyleyebilir miyim? Kusura bakmayın..Böyle bir şey yaşandı.Biz de bakıcaz, araştırıcaz.Ama olan oldu bir kere..
Serkan öğrencilerle tartışmaya başlar.O sırada kafeyi Serkan'a veren hoca gelir.
Hoca:Noluyo burda?!Hem milleti zehirleyip hem de üste mi çıkıyorsun?!
Serkan:Öyle değil..
Hoca:Ne demek öyle değil?! Sana bu kafeyi ben verdim.Verdiğim gibi de almasını bilirim.Ver anahtarı! Ver!!Serkan anahtarı verir ve gider.
Barış Eda'yı çalışma odasına götürmüştür.Barış:Çok sevineceğini düşündüğüm bir sürprizim var sana.Annenin şarkısı var ya hani..
Eda:Evet..
Barış:O gece birlikte sözlerini tamamlamıştık.
Eda:Hı hı
Barış:Ben o şarkıyı bitirdim.
Eda:(şaşırır)Ne zaman?
Barış:O gece.Sabahladım..Sen bana ilham verdin ben de bitirdim.
Eda:Barış..Biz o gece bir an yaşadık ama..
Barış:Amayla başlayan her cümle çöptür biliyorsun dimi?
Eda:Ama..
Barış:Üzülmemi istemiyorsun.Bir ilişki yaşarsak üzüleceğimi düşünüyorsun.Dimi?
Eda:Sadece o değil.Ben sana aşık değilim Barış.Seni seviyorum..Ama arkadaş olarak.Aramızda bundan başka bir şey olamaz.Yani..O gece istemeden seni umutlandırdıysam çok özür dilerim.
Barış:Serkan dimi?
Eda:...
Barış:O geceden sonra..Serkan'ı sevmediğini düşündüm aptal gibi.Yanılmışım.Sen onu seviyosun.Dimi?
Eda:Özür dilerim..Eda gider..
Akşam Serkan, Eda'ya bir sürprizi olduğunu söyleyip onu götürür.Eda'ya gözlerini kapatmasını söylemiştir.Eda:Nereye geldik? Söylesene..
Serkan:Şakın açma gözlerini.Sakın!
Eda:Ya nereye geldik?
Serkan:Gözlerini açabilirsin.Serkan Eda'ya yurdun bahçesinde romantik bi ortam ve masa hazırlamıştır.
Serkan:Fark ettim ki seninle hiç baş başa yemek yemedik.Bide..Sana bir özür borçluyum.
Serkan, Eda'nın sandalyesini tutar.Masaya otururlar.Serkan mumları yakar.Serkan, kafe olayını vs. anlatır.
Eda:Ya kafeyi nasıl alırlar senden öyle sorgusuz sualsiz?Resmen haksızlık bu!
Serkan:Ben kafeyi geri alırım ya.Kafeyi geri alırım da..Seni? Eda seni geri alabilir miyim?
Eda:...
Serkan:Eda unutalım her şeyi, hepsini..Ben de değişicem.Söz! Yani..En azından çaba göstericem.Ama benim tek başıma çaba göstermeye gücüm yok Eda.Geldik buraya senle beraber.Darmadağın olduk.Gel beraber toparlayalım.Birbirimizi toplayalım.Unuturum..Barış marış..Ne yaşadıysak hepsini silerim.Sen aynısını yapabilir misin benim için? Hepsini karşına alabilir misin? (elini tutar) Eda..Ben seninle arkadaş falan olamam.Çünkü ben seni çok seviyorum.İki arkadaş birbirini böyle sevmez ki.Bu sevgi falan değil ben sana resmen aşığım.Senden başka hiçbir şey düşünmüyorum bile.Gel..Her şeye yeniden başlayalım.Hı?
Eda:(elini çeker) Serkan benim sana bir şey söylemem lazım.Dün senle kavga ettikten sonra Barış'la biraz vakit geçirdik baş başa.Annemin yarım kalan şarkı sözünü tamamladık.Çok savunmasızdım, sana çok öfkeliydim.Hata yapmaya çok açık bir haldeydim.Küçük bir an oldu.Sadece küçük bir an.Biliyorum kızacaksın bana.Ama kızma..İnan ki aramızda hiçbir şey olmadı.Sadece küçücük bir andı.Hiçbir anlamı, değeri yoktu.
Serkan:...
Eda:Bir şey söylemicek misin? Kız, bağır, çağır, istediğini söyle.Ama nolur bir şey söyle Serkan.
Serkan:Benim de sana bir şey söylemem gerek.O gün seninle kavga ettikten sonra..Ben de Balca'yla buluştum.Biraz içtik.Dağıttım yani kendimi biraz.Balcalara gittik.İşte beni ayıltmak için havuza falan attı.Sonra çıktık işte kurulanmaya yukarı.Sonra da...Öpüştük.
Eda:(gözleri dolar)
Serkan:Eda ben iyi değildim o gece.Çok içtim, sinirlerim bozuktu.İstemeden oldu.Zaten..Özür dilerim.Çok özür dilerim.
Eda:Özür dilersin..Ben de kalkmışım burda küçük bir an için senden özür diliyorum.Ne kadar safım ben ya.Ne kadar aptal bir kızım! Ne kadar salağım! Balca'yla sen öpüştünüz..(kalkar)
Serkan:(gitmemesi için tutar)Eda çok özür dilerim.Bir dinle beni.Pişmanım
Eda:Dokunma bana!
Serkan:Ya Eda yeter ya..Allah aşkına sarılalım artık bitsin bu çile.
Eda:Bırak beni!!Ah be EdSer...💔
DESTEKLERİNİZİ BEKLİYORUM 🦋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mutluluk
FanfictionEda'nın babasından gizli İstanbul'da bir üniversite kazanmasıyla İzmir'den İstanbul'a uzanan bir özgürlük yolculuğunun hikayesi... Babasını karşısına aldığı gün tanıştığı Serkan sayesinde mutluluğu aramak için İstanbul'a gitme kararı veren Eda; tıpk...