Eda ve Serkan restorandaki işlerini bitirdikten sonra beraber şarkılı bir mekana giderler.
Solist:Evet arkadaşlar bu şarkı özel istek olarak geldi.Eda Yıldız'a gidiyor bu şarkı.Serkan Bolat'tan..Aşk Dediğin..
Eda:Ne ara ayarladın?
Serkan:Dinle..Dans ederler.Sonrasında içmeye başlarlar.Eda çakırkeyiftir.
Eda:Sen sarhoş olmadın dimi?
Serkan:I-ıh
Eda:İyi tamam..Ben tuvalete gidiyorum.Sakın bir yere kaybolma.Tamam mı?
Serkan:Ölsem kaybolmam.Tamam mı?Eda tuvaletten çıktığında Serkan bir kadınla sohbet edip gülüşüyordur.Eda sorgulayan bakışlarla yanlarına gider.
Kadın:Hey! Merhaba!
Eda:Merhaba!
Kadın:Gerçekten çok şanslısınız.Sevgiliniz sizi çok seviyor.Tanıştığınız günü anlattı da..Çok eğlenceli, çok romantik.Umarım hiç ayrılmazsınız.İyi akşamlar.
Eda:İyi akşamlar
Serkan:İyi akşamlar.Kadın gider.
Eda:Kusura bakma.Öyle görünce..Bir an..
Serkan:Bana hâlâ tam olarak güvenmiyorsun dimi? Neyse neyse..Bunları konuşmıcaz.Bugün her şeyi düzeltme günü.Kötü konular yok!Hadi burdan gidelim.Beraber yurda dönerler.Bahçede otururlar.
Serkan:Vallahi özlicem ya..Bazanın gıcırtısı, güzel odam..Üniversiteyi..
Bir anda havai fişekler patlamaya başlar.
Serkan:Baksana havai fişeklerle çıkıyorum hayatından..
Eda:Öyle deme.
Serkan:Ne demiyim?
Eda:Hayatından çıkıyorum deme.
Serkan:Gel vedalaşalım.
Eda:Hayır.
Serkan:Eda gidiyorum.Sarılmıcak mısın bana?
Eda:İstemiyorum.Yarın vedalaşırım ben.
Serkan:Peki..İyi geceler
Eda:Serkan neden böyle yapıyosun? Benim bildiğim Serkan pes etmez, savaşır.Bu sen değilsin Serkan.
Serkan:Burda kalırsam..Benimle olur musun?
Eda:...
Serkan:Ben de öyle düşünmüştümSerkan gider.
Ertesi gün Eda ve Balca Madam Elizabeth'in odasında ödevlerini teslim etmek için bekliyorlardır.Eda:Biliyorum..Sen de Serkan'ı yazıcaktın.Ama ben de Serkan'ı yazdım.
Balca:Ben Serkan'ı yazmadım.
Eda:(şaşırır)Yazmadın mı?
Balca:Başka birini yazdım.İsimsiz biri.
Eda:İsimsiz biri..Kim o?
Balca:..Madam Elizabeth gelir.
Elizabeth:Evet çocuklar.Ödevlerinizi alıyım bakalım..
Balca:Tabi buyrun..Hocam benim bide sizden küçük bir ricam olucak..Ee..Ben bir arkadaşımın veda partisini düzenlicem de çıkabilir miyim?
Elizabeth:Tamam..
Balca:Eda sen de geliceksin dimi?
Eda:Gelicem
Balca:Tamam görüşürüz..Balca gider.
Elizabeth:Eda sen ne yazdın? Oku bakalım..
Eda:Iı..Sadece giriş kısmını okucam.Zaten kısa bir şey girişi..Serkan Bolat..Bir halk kahramanı..Ama herkesten çok benim kahramanım.Hayatımı değiştiren adam.Onu tanımak büyük bir şans.Ben de dünyanın en şanslı insanıyım.Ben onunla değiştim.İzmir'deki küçücük odamdan bana kocaman bir dünyanın kapılarını açtı.En ihtiyaç duyduğum anda yardımıma koştu.Üstelik onun pelerini yok.Uçan arabaları, süper güçleri yok..Hiç önemli değil.Kocaman bir yüreği var.İşte o her şeye bedel!
Bazı insanlar vardır..Hayatınıza girerler, bir şeyleri değiştirirler ve çıkarlar.Onların hayatımıza girme amacı budur zaten.
Ben Serkan'la olan hikayemizin burda sonlanacak olmasına inanmak istemiyorum.(gözleri dolar)Şimdi o gidiyor, ben kalıyorum.Ama onsuz naparım bilmiyorum.
Bu bir hayat hikayesi, bu bir aşk mektubu, bu bir haykırış..Ama sanki rüyadayım.Sesim çıkmıyor.Beni bir duysa durucak sanki, gitmicek ama...(ağlamaya başlar) Bunu yayınlayamayız.Uygun değil.Çünkü ben Serkan'a çok aşığım.Bunları size neden söylüyorum bilmiyorum.Ama ben onu çok seviyorum.Bu doğru değil! Çok üzgünüm..Eda odadan çıkar.
Serkan kendi için düzenlenen veda partisine gider.Eda hariç herkes oradadır.Serkan:Vay be..Ben gidiyorum diye bu kadar sevindiğinizi hiç anlamamıştım yani.
Balca:Hayır hayır..Benim böyle genel parti konseptim.Üzülüyorum gidiyorsun diye.Her şeye rağmen seni tanıdığım için çok mutluyum.Böyle..Senle sanki en heyecanlı rollercoaster a bindik beraber.İndik, çıktık, ters döndük, düzeldik..Heyecandı.Yaşandı bitti.Ama gel gör ki başka jetonumuz kalmamış.
Serkan:(gülümser) Rollercoaster a jetonla mı biniyoruz?
Balca:Sen ne demek istediğimi anladın.
Serkan:Anladım anladım..Sarılırlar.Serkan sırayla herkesle vedalaşır.Ceren, Fifi, Ferit..Sıra Barış'a gelir.
Serkan:Senle durumumuzu en iyi ne açıklar..? (kulağına eğilir) İsteseydim seni yine döverdim.
Barış:(güler) Deneyelim mi?
Serkan:(güler)Denemeyelim artık boşver.(tokalaşırlar) Evet..Arkadaşlar..Sonuç olarak hepiniz hakkınızı helal edin!Herkes alkışlar.Eda içeri girer.
Eda:Ben hakkımı helal etmiyorum!
Herkes Eda'ya doğru bakar.Eda, Serkan'ın yanına doğru gider.
Eda:Çünkü söylemek istediğim bir şey var.Bugüne kadar yapmadığım ya da cesaret edemeyip de yapamadığım bir sürü şey oldu.Bunların hepsinden pişmanlık duydum.Ama yaptığım hiçbir şeyden pişman olmadım.Listenin başında..Sana uyup İstanbul'a gelmek var.Bana kalsa bu konuşmayı yine yapamazdım.Cesaret edemezdim.Ama biri gözümü açtı..Hani bana sormuştun ya Serkan.Biz bir miyiz diye..Sana bunun cevabını vermek istiyorum.Belki fikrin değişir.Biz biriz Serkan.Bu yola beraber çıktık.Ben senin hiçbir yere gitmeni istemiyorum..Varsın bütün aksilikler bizi bulsun, önemli değil.Her köşeden bir bela çıksın, atlatırız.Yolumuz çukurlarla dolu olsun, geçeriz.Paramız da olmasın..Bırak olmasın paramız.Biz birbirimize yeteriz.
Küçükken hep sorardım kendime..Ben bu dünyaya niye geldim diye.Sanırım cevabımı buldum..Ben seninle burda kalıp her şeye, herkese karşı savaşmak istiyorum.Ben seni çok seviyorum Serkan.Kiss💋Alkışlar 👏🏻👏🏻👏🏻
Veee sezon sonu bebişler ♥️✌🏻
Destek olan herkese sonsuz teşekkür 🙏🏻
Yeni sezonda görüşmek üzere 🌹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mutluluk
FanfictionEda'nın babasından gizli İstanbul'da bir üniversite kazanmasıyla İzmir'den İstanbul'a uzanan bir özgürlük yolculuğunun hikayesi... Babasını karşısına aldığı gün tanıştığı Serkan sayesinde mutluluğu aramak için İstanbul'a gitme kararı veren Eda; tıpk...