(1 hafta sonra..)
Eda gece Pırıl'da kalmıştır.Sabah eve gelir.Serkan salondadır.Eda:Günaydıın!
Serkan:(Eda'ya sarılır) Şimdi gün aydın işte :)
Eda:Sen niye hazır değilsin daha?
Serkan:Bilmiyorum ki..Uyanamadım.
Eda:O zaman ben sana bir kahve yapıyım.Hatta vaktimiz varsa omlet de yapıyım.
Serkan:Yok uğraşma.Giderken alırız bir şeyler.
Eda:İyi..Tamam.
Serkan:Ha bu arada..Duşta bir misafirimiz var haberin olsun.
Eda:(tedirgin)Duşta mı?
Serkan:Hıı..
Eda:Kim?
Serkan:Bilmiyorum ki..Söylesem mi?
Eda:Engin'dir ya.Kim olcak ki başka? Dimi?
Serkan:Niye? Benim Engin'den başka yatılı misafirim olamaz mı?
Eda:Ferit?
Serkan:...O sırada Engin aşağı iner.
Engin:Günaydın Eda..
Eda:(rahatlar) Günaydın..(Serkan'a sessizce) Niye beni kandırmaya çalışıyorsun?!
Serkan:(güler)
Engin:Bir şey mi oldu?
Serkan:Yok ya..
Engin:Eda..Sen dün Pırıl'da kalmışsın galiba.
Eda:Evet..
Engin:Hiç benimle ilgili bir şey dedi mi sana?
Eda:Sen, arkadaşımdan laf mı taşımamı istiyorsun bana mı öyle geliyor Engincim?
Engin:Belki..Birazcık..
Serkan:Kıvrandırma işte çocuğu..
Eda:Tamam tamam..Yani..Seninle ilgili bir şeyler demiş olabilir.Neden olmasın ki? Neler mümkün ;) Neyse beyler..Ben hazırlanmaya çıkıyorum.Geç kalıyoruz.Bir işimiz olduğunu hatırlatmak isterim.Eda yukarı çıkar.
Engin:Ne dedi şimdi? Ben anlamadım.
Serkan:(güler) Sen merak etmee..Pırıl da seni seviyor.
Engin:Ama Eda öyle demedi.
Serkan:Dedi de sen anlamadın ;)Serkan da hazırlanmak için çıkar.Beraber şirkete giderler.
Selin, Eda, Serkan ve Engin toplantı odasındalarken Ceren ve Ferit gelir.Eda onları fark eder.Toplantı bitmek üzere olduğu için el kol hareketiyle onları çağırır.Ceren:Biz bölmüyoruz dimi?
Serkan:Yok..Bizim de işimiz bitti zaten.
Ferit:Güzel..Çünkü size bir haberimiz var.
Ceren:(yüzüğünü göstererek) Evleniyoruzzz!!
Eda:Neeeee??!! İnanmıyorum..
Serkan:Hayırlı olsun!!
Engin:Hayırlı olsuun!Ceren ve Ferit'e sırayla sarılıp tebrik ederler.Selin de onları tebrik ettikten sonra odadan çıkar.
Eda:Pırıl'ın haberi var mı?
Ceren:Evet evet..Onun yanından geliyoruz.
Eda:Ay inanamıyorum..Çok sevindim sizin adınıza..
Ferit:E darısı başınıza artık.
Eda:(Serkan'a bakar) İnşallah...
Serkan:(gülümser)
Eda:Ee ne zaman? Nasıl? Nerde? Karar verdiniz mi?
Serkan:Eda soru yağmuruna tuttun..
Eda:Ya çok heyecanlandım nabıyım? İlk defa bir arkadaşım evleniyor.
Ferit:Valla hiç zaman kaybetmeyelim dedik.
Ceren:Evet..Önümüzdeki haftaların içinde gün almayı planlıyoruz.Böyle sahil kenarında, küçük, kendi aramızda bir organizasyon yaparız diye düşünüyoruz.
Engin:En güzeli valla..Biraz daha sohbet ettikten sonra Ceren ve Ferit gider.
Çalışırlarken Kemal, Serkan'ı arar ve onlarla konuşması gereken bir şey olduğunu söyleyip Eda ve Serkan'ı eve çağırır.Eda ve Serkan, Kemal'e giderler.Kemal:Geçin..Oturun bakalım.
Eda:Ya siz yine bir işler mi çeviriyorsunuz?
Serkan:Valla Edacım sana yemin ediyorum, bu kez ben de bilmiyorum.
Kemal:Eda..Konuşmamız lazım.
Eda:Baba! Kesin bir şey oldu.Dimi?
Kemal:Kızım bak..Sana bir şey diyeceğim.Ama nasıl diyeceğimi bilemiyorum.
Eda:E de işte.
Kemal:Kızım...Senin annen ölmedi.Yaşıyor.
Eda:(şok olur, duraksar) Annen yaşıyor mu dedi babam?
Serkan:...Beril içeri girer.
Beril:Evet, öyle dedi.
Eda:Begüm Hanım?
Kemal:Bu kadın senin annen.
Beril:Ben senin annenim kızım..**Flashback**
Beril'in gideceği gün Kemal, Metin'in yazdığı mektubu okur, gerçekleri öğrenir ve Beril'in gitmesine engel olur.Mektup;
Arkadaşım, dostum, kardeşim Kemal..
Keşke sana böyle hitap edebilseydim.Keşke dostluğumuz, kardeşliğimiz bir ömür sürseydi de seninle canlı kanlı helalleşebilseydim.Ama olmadı.Sana bu satırları yazma sebebim af dilenmek ya da bunca olandan sonra bana hakkını helal etmeni istemek değil.Sadece Beril için yazıyorum bu mektubu.
Ben bu hayatta her şeye sahip oldum.Ama hiçbir zaman bir ailem olmadı Kemal.Beril'in sevgisini hiçbir zaman kazanamadım.O hep seni sevdi.Bana, senin ve kızının iyiliği için katlandı.Onu, seni terk etmeye ben zorladım.Kızınla tehdit ettim.Seni öldürmekle korkuttum.Beril'in size olan sevgisini kullanmaktan geri duramadım.Bir umutla beni sevebileceği hayaline kapıldım.Olmadı...
O, sizi terk edip bana geldiği gün kendini çoktan bir mezara gömmüştü.
Bunca yıl onun yüzünü güldürüp sevgisini kazanmaya çalıştım.Ona hayal edemeyeceği zenginlikte bir hayat sundum.Ama mutlu etmeyi başaramadım.Çünkü o seni sevmekten hiçbir zaman vazgeçmedi.
Size yaşattıklarımın pişmanlığıyla ölmek inan çok acı verici.Benim istediğim sadece Beril'i affetmen.
Sen kazandın Kemal.Ben çekiliyorum.Ve hiçbir zaman bana ait olmayan Beril'i sana emanet ediyorum.Ona iyi bak.Onun hâlâ seni sevdiğine eminim.
Metin
**Flashback bitti**Eda:(sinirlenir) Ne diyosunuz siz ya?!
Kemal:Eda..
Eda:Ne?!
Kemal:Bu kadın senin annen.
Eda:(gözleri dolar) Benim annem ben daha çocukken bizi terk etti.Benim annem öldü.Benim annem 4 yıl önce öldü!!
Serkan:Eda..Tamam sakin ol..
Eda:Ya bırak Serkan ne sakin olucam ya?!
Beril:Ben ölmedim kızım..
Eda:Öldü! Begüm Hanım! Benim annem öldü!!
Beril:Her şeyin bir açıklaması var.Biraz sakinleş, ben her şeyi açıklıcam.
Eda:Ben hiç kimseden hiç bir şey dinlemek falan istemiyorum.
Beril:...
Eda:Serkan..Ben eve gitmek istiyorum.Lütfen eve dönelim.Eda çıkar.Beril arkasından gitmeye çalışır.
Beril:Edaa!!
Serkan:Sakın Beril Hanım! İkiniz de bir süreliğine bizden uzak durun!Eda..Üzümlü kekim..
DESTEKLERİNİZİ BEKLİYORUM 🦋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mutluluk
FanfictionEda'nın babasından gizli İstanbul'da bir üniversite kazanmasıyla İzmir'den İstanbul'a uzanan bir özgürlük yolculuğunun hikayesi... Babasını karşısına aldığı gün tanıştığı Serkan sayesinde mutluluğu aramak için İstanbul'a gitme kararı veren Eda; tıpk...