Eda ve Serkan yeni uyanmışlar ve işe gitmek için hazırlanıyorlardır.O akşam Eda'nın doğum günü partisi vardır.Ancak Eda partiyi hafta sonu zannettiğinden olayların farkında değildir.
Eda:Serkan..Bu akşam için kızlar plan yapmış.Kız kıza bir gece geçirelim diyorlar.İşten çıkınca ben Ceren'in moda evine geçerim direkt.Haberin olsun.
Serkan:Tamam sevgilim.Hazırsan çıkalım.
Eda:Çıkalım hadi..Ofise geldiklerinde ikisi de odalarına gider.Birkaç saat sonra Beril gelir ve Serkan'la konuşmak istediğini söyler.
Serkan:Buyrun Begüm Hanım..Dinliyorum.
Beril:Çok fazla vaktini almıcam Serkan.
Serkan:Estağfirullah.
Beril:Ben gidiyorum Serkan.
Serkan:Nereye?
Beril:Dönüyorum.
Serkan:Nasıl yani? Geldiğiniz gibi mi?
Beril:Aynen öyle.Ben Eda'yı tekrar kazanırım diye düşünmüştüm.Ama belli ki Kemal buna izin vermeyecek.Bu saatten sonra hırslarımız yüzünden Eda'nın üzülmesini istemiyorum.En iyisi geldiğim gibi gitmek.
Serkan:Anladım.Yani ne diyeceğimi bilemedim.Ben sadece Eda için..
Beril:Emin ol en iyisi bu.Kızım sana emanet.Ona iyi bakacağını biliyorum.Eda'yı ne kadar çok sevdiğin her halinden belli.
Serkan:Çok seviyorum..Yani neden gitmeniz gerekiyor ki? Ben sanmıştım; Kemal Bey'le oturursunuz, konuşursunuz, anlaşırsınız..Sonra Eda'yla yeniden..
Beril:İllaki birilerin canı yanacak Serkan.Ben de Kemal de bu yaraya alıştık.Ama Eda'yı buna dahil etmemizin bir anlamı yok.
Serkan:Ben yine de Eda'nın bilmesi gerektiğini düşünüyorum.
Beril:Serkan..
Serkan:Hı?
Beril:Ben senden üç şey isticem.
Serkan:Tabi..Buyrun..
Beril:Kızıma gözün gibi bak.Bizim bile onu üzmemize izin verme.
Serkan:(kafasıyla onaylar)
Beril:Sonra fotoğraflarını, videolarını gönder.
Serkan:Gerçi yine Eda'dan gizli bir iş çevirmemi istiyorsunuz ama..Tamam.
Beril:Başın sıkıştığında da maddi ya da manevi hiç fark etmez, Bülent'e git.Sorgusuz sualsiz sana yardım edecektir.
Serkan:Yok.O konu..
Beril:Onun için lütfen söz ver bana.
Serkan:Tamam.Söz..
Beril:Teşekkür ederim.Beril odadan çıkar.Eda gelir.
Eda:Begüm Hanım değil miydi o?
Serkan:Evet.
Eda:Noldu? Neden gelmiş? Aa peyzaj işi için falan mı?
Serkan:Yok yok..Yurt dışına gidiyormuş zaten.
Eda:Aaa..Neyse..Ben şu çizimleri getirmek için gelmiştim.Eda çizimleri bırakıp odasına gider.
Birkaç saat sonra Eda, Serkan'ı toplantı odasında bir kadınla görür.Kadın, Eda'nın doğum günü organizasyonu için gelmiştir.Eda bunu bilmiyordur ve kadının hareketlerine sinir olur.Kadın gittikten sonra Serkan'ın yanına gider.Eda:O kadın kimdi?
Serkan:Hangi kadın?
Eda:Hangi kadın olacak Serkan..Az önce odadan çıkan kadın!
Serkan:Hiiç..
Eda:Hiç?
Serkan:Evet.
Eda:Serkan söyleyecek misin doğru düzgün?
Serkan:Birisi değildi Eda.İşle ilgili..
Eda:Peki Serkan..Konuşma benimle! Ben çıkıyorum.
Serkan:(iç ses) Bu sefer sürprizi bozmana izin veremem Edacım.Eda, Ceren'in moda evine gider.Eda'nın morali bozuktur.
Ceren:Eda noldu? Yüzünden düşen bin parça.
Eda:Off Ceren..Serkan yine bir şeyler saklıyor.
Ceren:Nasıl yani?
Eda:Ya bugün bir kadın geldi şirkete.Serkan'la 1 saat konuştular.Sonra gittim kimdi diye sordum.Söylemedi..
Ceren:Edacım sence de abartmıyor musun? Koskoca şirket sonuçta..Müşteri falandır.
Eda:Müşteri olsa bilirdim Ceren.
Ceren:Bak en son böyle düşündüğünde Serkan'ın boşu boşuna günahını aldın.
Eda:Off bilmiyorum..Tam diyorum her şey çok güzel.Sonra bir bakıyorum Serkan yine gizli işler peşinde.
Ceren:Ya sen bana güveen.Serkan'ın bir şey yaptığı yok.Sen yine yanlış anlıyorsun.
Eda:Umarım..
Ceren:Senin için ayırdığım kıyafetler içerde.Gel bakalım.Ceren, Eda'nın doğum gününü kutlayacakları için ona biraz süslü elbiseler ayırmıştır.
Eda:Ceren sence de bunlar biraz fazla değil mi? Alt tarafı gece dışarı çıkıcaz.
Ceren:Değil değil.Hem gideceğimiz yere uygun sen merak etme.
Eda:Biz nereye gidicez? Pırıl da sen de bir şey demediniz.
Ceren:Gidince görürsün Edacım.Hadi sen denemeye başla.Birazdan Pırıl da gelir zaten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mutluluk
FanfictionEda'nın babasından gizli İstanbul'da bir üniversite kazanmasıyla İzmir'den İstanbul'a uzanan bir özgürlük yolculuğunun hikayesi... Babasını karşısına aldığı gün tanıştığı Serkan sayesinde mutluluğu aramak için İstanbul'a gitme kararı veren Eda; tıpk...