Serkan:Eda bir şey sorucam..
Eda:Sor tabi?
Serkan:Baban senin İstanbul'da yaşamana neden bu kadar karşı?
Eda:Bilmiyorum.Ama sanırım beni de annem gibi kaybetmekten korkuyor.Gerçi annemin de gitmesine kendi sebep oldu ama..
Serkan:Kendi sebep oldu derken?
Eda:Ya babam hep çok baskıcı bir adamdı.Annemin de benim de hep kendi istediği şekilde bir hayat yaşamamızı istedi.Annem de dayanamayınca...Biliyorsun zaten..Amaan neyse canım.Bırakalım şu kasvetli konuları.Şarkı açsanaa!
Serkan:Peki açıyorum..Bu şarkı benden sana gelsin o zaman.
Eda:Gelsin bakalım.Serkan radyoyu açar.Sezen Aksu-İzmir'in Kızları çalmaya başlar.İkisi de güler.
Serkan:Çok manidar...
Eda:Bence de...Bütün yolu güle oynaya geçirirler.Eda söylediği gibi Serkan'ın uyumasına izin vermez.İzmir'e gelmelerine yarım saat kalmıştır.Gün daha yeni doğmuştur.Benzinleri bitmek üzeredir.
Eda:Serkan benzinimiz bitiyor.
Serkan:Tamam bak şurada benzinlikçi var.Suyumuz da bitti zatenBenzinlikçide dururlar.Serkan benzin alır.Eda da su almak için markete girer.Çıktığında Serkan'ı bir kızla tartışırken görür ve yanlarına gider.
Eda:Sevgilim bir problem mi var?
Serkan:(bozuntuya vermez)Yok hayatım zaten hanımefendi de gidiyordu.Kız gider.Serkan ve Eda arabaya binerler.5 dakika boyunca hiçbir şey demeden giderler.Sessizliği bozan Serkan olur.
Serkan:Eda..Az önceki neydi?
Eda:Ne demek neydi?
Serkan:Neden sevgilimmişsin gibi davrandın?
Eda:Tartışma uzamasın diye.Sonuçta yanında sevgilini görünce kızın uzatmayacağı belliydi.
Serkan:Bu kadar yani?
Eda:Başka ne olabilir Serkan? Tabi ki bu kadar..
Serkan:Beni kıskandığından falan...
Eda:(direksiyon hakimiyetini bir an kaybeder) SERKAAANN!!!!
Serkan:Yavaş Eda..Öldüreceksin bizi!
Eda:O zaman sen de mantıklı cümleler kur biraz.
Serkan:(sinsi bir şekilde güler)Tamam ya bir şey demedik.
Eda:Bence de dememiş ol!Az sonra İzmir tabelasını görürler
Eda:Canım Egeme saygımla geldim!
Serkan:Zeki Müren diyorsun...
Eda:Evet :)
Serkan:Ee ne yapıyoruz şimdi?
Eda:Öncelikle ben çok açım! Bir gevrek, boyozumuz var bence.
Serkan:Bence deBir fırında dururlar ve beraber kahvaltı yaparlar.Karınlarını doyurduktan sonra arabaya doğru yönelirler.
Serkan:Eda bundan sonra ben kullanayım istersen?
Eda:Tabi buraya kadar getirdim bundan sonra kullanırsınız Serkan Bey..
Serkan:Annemin yanına gidelim diye dedim
Eda:Peki madem...Geç bakalım şoför koltuğuna.Aydan'ın evine giderler.Kapıyı çalarlar.Aydan kapıyı açar ve Serkan'ı görünce şok olur.
Aydan:(Serkan'a sarılır) Serkaann!! Senin ne işin var burda? Hiç haber vermedinn?!
Serkan:İstemiyorsan gidelim biz..
Aydan:Saçmalama Serkan.Çok mutlu oldum..Bu güzel kız kim acaba?
Eda:Merhaba..Ben Eda :)
Aydan:Merhaba canım..Ben de Aydan :)
Serkan:İçeri geçelim sana her şeyi anlatıcaz.
Aydan:Ay doğru..Kapıda kaldınız.Hadi hadi girin içeri.Salona geçip otururlar.Serkan o gece aslında Eda'yı İstanbul'a kaçırdığını vs. anlatır.Aydan çok şaşırır.
Serkan:Öyle işte anne..
Aydan:20 yıllık oğlumu tanıyamamışım resmen.Kırk yıl düşünsem senin böyle bir şey yapacağın aklıma gelmez Serkan.
Serkan:...Birkaç saat oturup sohbet ederler.Aydan Eda'yı çok sevmiştir.Serkan tuvalete gider.Aydan Eda'nın yanına oturur.
Aydan:Eda..Biliyor musun? Serkan'ı ilk defa böyle görüyorum.
Eda:Böyle derken?
Aydan:Yani ne biliyim..Serkan kapalı kutudur.Öyle herkese güvenmez kolay kolay..Ama sana güvenmiş belli ki.Gerçi neden güvendiğini anlayabiliyorum.
Eda:Neden?
Aydan:Şurada sadece birkaç saattir tanışıyoruz ama senin o güzel kalbini görmemek mümkün değil.
Eda:Teşekkür ederim Aydan Hanım :)
Aydan:Serkan'ın İstanbul'da seninle beraber olmasına çok sevindim.Bu arada bak Serkan inatçıdır.Yardıma ihtiyacı olsa da kolay kolay beni aramaz o.Ama olur da bir yardıma ihtiyacınız olursa...Sen veya Serkan fark etmez..Mutlaka beni ara.Tamam mı?
Eda:Tamam Aydan Hanım.Merak etmeyin :)Birbirlerinin numaralarını alırlar.O sırada Serkan gelir.
Serkan:E bakıyorum siz baya sevdiniz birbirinizi.
Eda:Öyle :)
Aydan:Eda sevilmeyecek kız mı?
Serkan:Ama bizim gitmemiz lazım..
Aydan:E kalsaydınız burda.
Eda:Her şey için teşekkür ederim Aydan Hanım.Ama Serkan haklı..Biz öyle bir günlüğüne gelmiştik.Akşam dönücez zaten.
Aydan:Peki madem..Israr etmiyorum.Aydan, Serkan ve Eda'yı geçirir.Arabaya binerler.
Serkan:Ee şimdi ne yapıyoruz?
Eda:Önce Alaçatı sokaklarında geziyoruz sonra hava kararınca da...Seni güzel bir yere götürücem.
Serkan:Neresiymiş orası?
Eda:Sürpriz...Eda'nın da dediği gibi hava kararana kadar Alaçatı sokaklarında gezerler.Bir fıskiyenin altında ıslanırlar, midye yerler, hiç tanımadıkları bir çiftin düğününe katılırlar...
Hava karardığında Eda Serkan'ı ilk gün beraber film izledikleri çatıya götürür.Eda:İşte sürprizz!!
Serkan:Sen nerden biliyorsun ya böyle yerleri?
Eda:Sevdiğim birisi getirmişti beni de buraya.
Serkan:Hıı..Ne güzel yerler biliyormuş..
Eda:Öyledir..Rahat takılmayı sever kendisi.İkisi de gülmeye başlar.
Eda:Neyse hadi dur da filmi izleyelim.
Serkan:Tamam tamam..Filmi izlerler.Film bittikten sonra ilk günki sahile giderler.Saat çok geç olduğundan kimse yoktur.Kumlara uzanırlar.
Eda:Serkan..
Serkan:...?
Eda:İyi ki o gün bana o teklifi yapmışsın.İyi ki seninle gelmem konusunda ısrarcı olmuşsun.Belki de sen karşıma çıkmasan ben hiç İstanbul'a gidemeyecektim.Belki değil..Gidemeyecektim.Hiçbir zaman o cesareti bulamayacaktım kendim de.Biliyor musun? O gün hayatımın en cesur kararını verdim.Senin sayende...Teşekkür ederim :)
Serkan:Sen de iyi ki hayatıma girmişsin Eda Yıldız :)
Eda:Aaaa bak yıldız kaydı!! Çabuk dilek tut!!
Serkan:Tamamm
Serkan:(iç ses) Hayatımdan hiç çıkma Eda Yıldız!
Eda:(iç ses) Hayatımdan hiç çıkma Serkan Bolat!
Eda:Tuttun mu?
Serkan:Evet
Eda:Ne tutun?
Serkan:Olmaz..Dilekler söylenmez.
Eda:Peki...Kumların üzerinde uyuyakalırlar.Bir süre sonra Eda'nın telefonu çalar.Eda duymaz.Serkan sese uyanır ve telefona bakar.Arayan Barış'tır.Telefonu açar.
Serkan:Alo?
Barış:Serkan? Eda nerde?
Serkan:Eda uyuyor şu an.Ne oldu bana söyle.
Barış:Neyse ya aramızda bir şeydi..Ben sonra ararım Eda'yıEda uyanır.
Serkan:Sizin Eda'yla aranızda gizli olacak ne olabilir ki? Bak Barış! Eda'dan uzak dur! Anladın mı?!!
Eda:(sinirlenir)Serkan napıyorsun sen?!
Serkan telefonu kapatır.Serkan:Barış'ı uyarıyordum.
Eda:Barış'ı uyarıyordum demek ne demek??!!
Serkan:Çünkü...
Eda:Bak Serkan ben İstanbul'a sadece hayallerim için kaçmadım.Babamın hayatımı nasıl yaşayacağıma, nasıl davranacağıma sürekli karışmasından bıkmıştım.Ama sen de az önce bana aynısını yaptın.Hayatıma aldığım insanlara, hayatıma karışmaya çalıştın! Ben bu tavrı kabul edemiyorum Serkan! Ben kendi kararlarımı kendim verebilirim.Kendim için neyin doğru neyin yanlış olduğuna ben karar verebilirim!
Serkan:Eda
Eda:Ne?!
Serkan:Ben senin neyinim?
Eda:...
Serkan:Arkadaşın..? Flörtün..? Sevgilin..? Neyinim ben? Bana neyin olduğumu söyle ki ben de ona göre davranıyım.Ben senin neyinim Eda?Acaba Eda ne diyecek...?
DESTEKLERİNİZİ BEKLİYORUM 🦋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mutluluk
FanfictionEda'nın babasından gizli İstanbul'da bir üniversite kazanmasıyla İzmir'den İstanbul'a uzanan bir özgürlük yolculuğunun hikayesi... Babasını karşısına aldığı gün tanıştığı Serkan sayesinde mutluluğu aramak için İstanbul'a gitme kararı veren Eda; tıpk...