Eda gece kabus görüp irkilerek uyanır.Su içmeye indiğinde Serkan'ın koltukta yattığını fark eder.
Eda:Serkaan! Serkaaan!
Serkan:(uyanır) Doğuruyor muyuz?!
Eda:Hayır doğurmuyoruz daha.
Serkan:Noldu?
Eda:Ben çok kötü bir kabus gördüm.
Serkan:Tamam hayatım geçti.Ne gördün?
Eda:Dillendirmek istemiyorum ama..Off..
Serkan:Kıyamam ben sana.Sen kabus gördün, korktun mu?
Eda:(evet anlamında kafasını sallar)
Serkan:Gel buraya.Gel bakalım..Eda, Serkan'ın yanına yatar.
Eda:Serkan..
Serkan:Hı?
Eda:Sen niye burda yatıyorsun?
Serkan:Ben su içmeye kalkmıştım da uyuyakalmışım hayatım.
Eda:Su içmeye kalkarken yanına battaniye, çarşaf ve yastık mı aldın?
Serkan:Ya ben sana yalan söylemicem.Seni rahatsız etmiyim diye..
Eda:Yaa aşkım benim..Bu gece burda uyuruz o zaman.
Serkan:Tamam..Uyurlar.Sabah Serkan, Eda'nın yanında değildir.
Eda:Serkan...Yaa bana kahvaltı mı hazırlıyorsun aşkım sen? Yerim ben seni..
Bakmak için mutfağa gider.Serkan mutfakta değildir.Eda yukarı yatak odasına çıkar.Serkan yatakta uyuyordur.
Eda:Oohh beyime bak ya..Beni aşağıda kanepede bıraksın, kendi gelsin böyle yatağa yatsın.Serkaan! Serkan uyan! Serkan..(bağırır) Serkaaaannnn!!!!
Serkan:Ne?! Doğuruyor muyuz??!!
Eda:Ne doğurması ya? Sıkıldım artık şu olaydan.
Serkan:Niye öyle bağırdın hayatım?
Eda:Ne demek niye öyle bağırdın Serkan? Beni aşağıda yalnız bıraktın yine! Bide gelmiş burda yatıyorsun.
Serkan:Öyle mi yapmışım?
Eda:Evet öyle yaptın! Ne demek oluyor bu Serkan? Kaç sabahtır uyanıyorum yanımda yoksun.
Serkan:Yok hayatım..Ben tuvalete gitmek için çıkmıştım da..
Eda:Yalan söyleme! Neden benden kaçıyorsun?
Serkan:Yok öyle değil yani ben şey yapınca..
Eda:Sen beni artık beğenmiyorsun.
Serkan:Saçmalama hayatım.Niye beğenmiyim ben seni? Sen dünyanın en güzel kadınısın.
Eda:Niye kaçıyorsun o zaman benden?
Serkan:Ya ben yatamıyorum ya.Saçma sapan sağa sola dönüp tekme atarım diye korktum.
Eda:(gözleri dolar) Sana inanmıyorum.
Serkan:Eda gerçekten..Doktoru duydun işte.Çok dikkatli olmamız lazımmış bu dönemlerde.
Eda:Ondan mı yani?
Serkan:Evet.Ben ne yapıyorsam senin için yapıyorum.Senin iyiliğin için.
Eda:..
Serkan:Hı?
Eda:Tamam..İnandım sana.
Serkan:Her şey senin iyiliğin için.
Eda:Biliyorum.
Serkan:Hatta ben sana sormadan bir şey daha yaptığım.
Eda:Ne yaptın Serkan yine?
Serkan:Yani arkandan gizli gizli işler çevirdim.Ama iyiliğimiz için.
Eda:Serkan benim iyiliğim için arkamdan nasıl bir gizli iş çevirmiş olabilirsin?
Serkan:Yoga..Beraber yoga dersine giderler.
Hoca:Nefes alıyoruz, çömeliyoruz, verirken kalkıyoruz.Tekrar...Şimdi oturuyoruz.Evet..Birlikte nefes alıyoruz.Burundan nefes alıyoruz, burundan nefes veriyoruz.
Serkan:Tutmuyoruz hocam dimi?
Hoca:Hayır tutmuyoruz.
Serkan:Hayatım tutma nefesini.
Eda:Serkan niye nefesimi tutayım ben?!
Serkan:Hocam bir şey..Şey yapar mısınız? Yani tam olarak anlatır mısınız? Çünkü doğru yapılması önemli de..
Hoca:Birlikte yapalım hanımefendi.Burundan nefes alalım, nefes verelim..Evet çok güzel.
Serkan:Bunun sayısı önemli değil dimi?
Eda:Serkancım nefes alıp vermenin nasıl bir önemi olabilir yani? Doğduğumuzdan beri yaptığımız bir şey.Bir refleks bu.Nefes alıp veriyoruz işte!
Hoca:Öyle demeyin hanımefendi.Nefes çok önemli.Nefes alışverişimiz yaşam kalitemizi belirler.
Serkan:Duy duy..
Hoca:Evet devam ediyoruz.
Eda:Tamam hadi ben dışarda bekliyorum seni.Çişim geldi zaten.
Serkan:Nereye?
Eda:Ne nereye ya? Başlıcam yogasına da sana da! Yoga ne be?!Eda çıkar.Serkan da peşinden gider.Eda'yı doğa yürüyüşü yapmaya götürür.
Serkan:Eda..
Eda:Hı?
Serkan:Hadii..Daha tempolu!
Eda:Serkan ne temposu ya? Yoruldum.Dur!
Serkan:Hayır hayatım, yorulmak yok.Duydun doktoru.En çok kilo bu aylarda alınıyor ve bu alınan kiloların da bebeğe hiçbir faydası yok.
Eda:Başlıcam sana da doktora da hee!
Serkan:Hadii!!
Eda:Yoruldum ben.Tamam yeter.Dur!
Serkan:Hayır durma.Daha 3826 adım var.Yürü!
Eda:Kaç?!
Serkan:3826.Yürü..Durmak yok.
Eda:Offf!! Belim çıktı ya.Bir süre sonra...
Serkan:Hadi hayatım az kaldı.3824..25...26..Bitti!
Eda:Ay ben de bittim.Off..(oturmak için eğilir)
Serkan:Hayatım dur nabıyosun?
Eda:Oturcam.Yoruldum.
Serkan:Ya hayır.Nemli nemli yerlere oturuyorsun, hasta olacaksın.
Eda:İyi tamam..Tamam aşkım.Hadi eve gidelim.
Serkan:Yok daha..
Eda:Ne daha?!!! Neee?!! Yoruldum ben! Eve gidip duş alıcam ya.Başlıcam doktora da..Aaa!!Eve giderler.Eda duştayken Serkan banyoya girer.
Serkan:Eda! Nabıyosun sen?!
Eda:Duş alıyorum Serkan.
Serkan:Tek başına duş alamazsın! Ya ayağın kaysa?
Eda:Ne diyorsun sen ya? Saçmalama..Hadi çık.
Serkan:Hayır hayatım.Bundan sonra tek başına duş almak yok.Ben durucam burda.
Eda:Serkan bana bak sen..
Serkan:İtiraz yok!!
Eda:Sen artık iyice çıldırdın, diyecek bir şey bulamıyorum.Ertesi gün Serkan işte gittikten sonra Eda, Pırıl'ın pastaneye gider.Engin de oradadır.Eda'nın morali bozuktur.
Eda:Merhaba millet!
Pırıl:Hoş geldiin..Eda oturur.
Pırıl:Eda..İyi misin?
Eda:Değilim..
Pırıl:Noldu ya?Engin ve Pırıl, Eda'nın yanına gidip oturur.
Pırıl:Kıyamam ben sana.Noldu? Anlat bakıyım hemen.Dinliyorum..
Engin:Ben de dinliyorum.Eda, Pırıl'a Engin'in gitmesi için kaş göz yapar.
Pırıl:Engin..Aşkım..Biz kız kıza konuşalım mı? Sen dinlemesen olur mu?
Engin:Niye ya biz arkadaş değil miyiz?
Pırıl:Engin..
Engin:Kızsal mevzular yani..Tamam ya.Ben hiç almıyım zaten.Size hayırlı işler..Engin tezgahın başına döner.
Pırıl:Çatladım meraktan.Anlat bakıyım.
Eda:Serkan beni aldatıyor.
Pırıl:(bağırarak) Nee??! Serkan seni a..
Eda:Sus!! Pırıl!! İstiyorsan çağıralım Engin'i hep beraber konuşalım, bir şey değişmeyecek belli ki.
Pırıl:Tamam tamam.Ne diyorsun kızım sen? Anlat bakıyım.
Eda:Elimde çok sağlam deliller var.
Pırıl:Sağlam deliller mi var? Nasıl yani?
Eda:Biz bayadır aynı yatakta yatmıyoruz.Yani..Aynı yatakta yatıyoruz ama sabah bir uyanıyorum..Serkan yok, gitmiş koltukta yatmış.Artık istemiyor beni herhalde.Nasıl bıktıysa artık benden.Tabi normal yani..Ben de çirkinleşince böyle..(gözleri dolar)
Pırıl:Eda! Ne çirkinleşmesi ya?! Allah Allah!! Böyle şeyler söyleme.Konuşma böyle şeyler.Sen hamilesin.Hem de çok güzel bir hamilesin.Bırak şimdi bunları.Şu aldatma meselesine gel.
Eda:Onu anlatıyorum zaten sana şu anda Pırıl!
Pırıl:Yani..Sen şimdi hamilesin.O yüzden de Serkan gitti, seni aldattı.Bu mu? Hayatta inanmıyorum.
Eda:Valla inanamazsan inanma.Ben okudum, araştırdım.Yazıyor internette bütün bunlar.Kadınlar en çok hamilelik dönemlerinde aldatılıyormuş.
Pırıl:Eda..Aşkım..Ya sen niye her okuduğun şeye inanıyorsun? Serkan öyle biri mi?
Eda:Artık Serkan nasıl biri hiç bilmiyorum.Ben hamile kaldığımdan beri çok değişti çok!
Pırıl:Yani sen de bunlara tamamsın öyle mi? Yani sen hamile olduğun için Serkan da gitti hemen seni aldattı.Bunlar da delillerin..Bu mu yani?!
Eda:Pırıl..Hamileyim, şişkoyum, çirkinim, hormonlarım tarafından yönetiliyorum.Yetmez mi?!
Pırıl:..
Eda:Noldu? Bir durup düşündün.Çünkü haklıyım.
Pırıl:Bir dakika..Ne durması ya? Durmadım ben.Sen çok güzelsin, çok tatlısın, hayatımda gördüğüm en güzel hamilesin sen.Ne yani? Sen hamile kaldın diye Serkan gidip seni aldatacak mı? Hayatta inanmam! Gözümle görsem inanmam, duysam inanmam, hiçbir şekilde inanmam!
Eda:Ya ne biliyorsun sen?! Ne biliyorsun?! Serkan'la göbek bağın bir mi kesildi senin?! Allah Allah..Yapmazmış Serkan.İnsan değil mi o?! Ne bakıyorsun sen de Engin ordan? Dönsene işine! Aman..Of! (ayağa kalkar)
Pırıl:Nereye?
Eda:Gidiyorum ben ya.Zaten buraya gelen de kabahat.Serkan'ın gönüllü avukatları! Yapmazmış, etmezmiş..Eda her şeyi kafasından uyduruyor zaten.Dimi?!
Pırıl:Ya aşkım dur bir dakika..
Eda:Yok bir dakika! Bir daha da buraya gelmem!Eda gider.
Pırıl:Off..
Engin:Yani kız haklı..Serkan yapabilir bence.
Pırıl:...Serkan böyle bir şey yapmış olabilir mi?
DESTEKLERİNİZİ BEKLİYORUM 🦋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mutluluk
FanfictionEda'nın babasından gizli İstanbul'da bir üniversite kazanmasıyla İzmir'den İstanbul'a uzanan bir özgürlük yolculuğunun hikayesi... Babasını karşısına aldığı gün tanıştığı Serkan sayesinde mutluluğu aramak için İstanbul'a gitme kararı veren Eda; tıpk...