45. Bölüm

368 51 7
                                    

Ertesi gün şirkette Serkan'ın morali bozuktur.Engin sorar ama Serkan anlatmaz.Engin'le Pırıl, Eda'nın yanına Ayfer'in evine giderler.

Pırıl:Eda..İyi misin tatlım?
Eda:Gider misiniz? Yalnız kalmak istiyorum.
Pırıl:Sen anlatmadan hiçbir yere gitmiyoruz Eda.
Engin:Eda anlatsana noldu? Serkan orda perişan, sen burda...
Eda:Dün Serkan'a seni unutmak istiyorum, keşke hiç seninle İstanbul'a gelmemiş olsaydım dedim.
Pırıl:Ne?!
Engin:Sen ne diyorsun ya..?
Pırıl:Eda sen bunu nasıl yaparsın? Nasıl söylersin? Bunun Serkan'ı ne kadar üzeceğini hiç düşünmedin mi sen ya?!
Eda:A...
Engin:Serkan bunu hiç hak etmemişti Eda!
Eda:A...
Pırıl:Hem de senin için o kadar şey yapmışken...
Eda:Ya! Sizin umurunuzda olan tek şey Serkan mı acaba? Kimse benim ne hissettiğimi, ne düşündüğümü umursuyor mu?!!
Engin:Eda..
Eda:Ben neler yaşadım biliyor musunuz siz?!!
Pırıl:Eda..Biz seni umursadığımız için burdayız güzelim.
Eda:O zaman bana hesap sormayın.Tamam mı?
Pırıl:Yok öyle bir dünya canım benim.Kusura bakma.Evet biz hesap sorucaz, sen de gerekiyorsa vericeksin.Ne var bunda? Biz sizi bir arada tutmak için neler çektik? Ne kadar çabuk unuttun sen bunları? Eda biz neye katlanıyorsak senin için katlanıyoruz, Serkan için katlanıyoruz.Evet!
Eda:Pırıl sen kimin arkadaşısın ya? Sen benim arkadaşım değil miydin? Sen kimin yanındasın söylesene bana!
Pırıl:Kusura bakmayacaksın ama ben haklı olanın yanındayım Eda.
Eda:İyi git! Haklı olanın yanına git.Hadi!
Pırıl:Bak Edacım..
Eda:Ne Eda?! Defol git!!
Pırıl:Bak giderim.
Eda:Git!!!

Pırıl ve Engin gittikten sonra Kemal'le Ayfer odaya girer.

Kemal:Eda..Tamam..Bize olan öfkeni anlıyorum.Ama Serkan'ın bu işte bir günahı yok.
Eda:Baba şu an seni gerçekten dinlemek istemiyorum.
Kemal:Dinleyeceksin! Bize kızıp acısını Serkan'dan çıkarmana izin veremem.Serkan bana defalarca geldi, gerçekleri açıklamamızı istedi.Ama ben izin vermedim.Benden korktuğu için açıklayamadı.Şimdi bana kızıp Serkan'ı suçlamana izin vermem.Tamam mı?
Eda:Şu anda ne sana ne Serkan'a..Hiçbirinize güvenmiyorum!!
Kemal:E napcaksın yani? Kendini odaya mı kapatıcaksın?
Eda:Aynen öyle yapıcam.Başka bir yalan duymamanın tek yolu bu çünkü.
Kemal:Eda bak..Bize kızabilirsin, bizden nefret edebilirsin..Hepsini anlıyorum ama..
Eda:Aması maması yok bunun baba ya.Sen bana bunu nasıl yaparsın ya?! Ben kimim? Ben neyim sizin için? Ya ben yıllarca onun hasretiyle büyüdüm baba.Anne kokusunu özlemek ne demek sen biliyor musun? Öyle canınız istediği zaman öldü, canınız istediği zaman yaşıyor diyemezsiniz bana.Beni böyle kandıramazsınız.Şimdi çıkın.Yalnız kalmak istiyorum.Eğer yalnız bırakmayacaksanız da söyleyin, gidip kendime kalacak başka bir yer bulurum ben.
Kemal:Eda...
Eda:Çıkın dışarı!!
Kemal:Kızım..
Eda:Ya çıkın!!

Akşam Ceren, Pırıl'ı arar.

Ceren:Pırıl noldu? Konuşabildiniz mi Eda'yla?
Pırıl:Evet Ceren evet..Konuştuk.Aldık bir güzel ağzımızın payını.Oh! Mis!
Ceren:Niye? Noldu ki?
Pırıl:Hepimizi kovdu işte.Dövmekten beter etti ya.Biz neyse de Serkan..
Ceren:Noldu? Taksit taksit anlatmasana be kızım.
Pırıl:Serkan'a, seni unutmak istiyorum keşke hiç seninle İstanbul'a gelmemiş olsaydım, demiş.
Ceren:Yanlış anlamışsınızdır.Eda öyle bir şey demez, diyemez.
Pırıl:Yok..Aynen de böyle demiş.Tabi bizimkinin canı yandı ya herkesten çıkaracak acısını.
Ceren:İnanamıyorum ya..Eda böyle bir şeyi nasıl söyler?
Pırıl:İşte ben de tam böyle senin söylediğini söyledim.O yüzden de bastı kıçıma tekmeyi işte.
Ceren:İnanamıyorum..Serkan mahvolmuştur şimdi ya.
Pırıl:Sorma ya..
Ceren:Siz konuştunuz mu hiç Serkan'la?
Pırıl:Engin sabah görmüş.Sonra ne gören oldu ne duyan.Telefonlarını da açmıyor.
Ceren:Offf Eda ya..Sanki senin canını Serkan yaktı.
Pırıl:Ay Ceren bir şey söylicem.Ben gerçekten sinirden titriyorum.Ben bir elimi yüzümü yıkıyım.Arayacağım seni 2 dakikaya.Tamam mı?
Ceren:Tamam...

Engin, Serkan'ı bulmuştur.Engin'in evine giderler.Ferit de yanlarına gelir.Serkan'ın uçak yapıp atması Ferit'in garibine gider.

Ferit:Ya Serkan'ın kağıttan uçaklarla oynama yaşı biraz geçmedi mi?
Engin:Ya bu onun karar verme ritüeli.Uçağı atıyor.Eğer uçak çakılırsa olumsuz yönde karar veriyor, ama havada biraz kalırsa olumlu yönde karar veriyor.
Ferit:Şimdi neye karar veriyor?
Engin:Abicim ne düşünüyorsun?
Serkan:Sen nerden çıktın?
Ferit:Şimdi geldim ya.
Serkan:(Engin'e bakar)
Engin:Bana ne bakıyorsun adam çıkmış gelmiş.
Ferit:Evet çıktım geldim.Nabıyım? Gidiyim mi?
Serkan:Nerden biliyorsun burda olduğumu?
Ferit:Burda olduğunu bilmek çok da zor değil..
Serkan:Bakın kimse burda olduğumu bilmeyecek tamam mı?
Ferit:Tabi bilmeyecek..Sen de asma suratını.Eda'yı biliyorsun, şimdiye kadar bin kere pişman olmuştur.
Engin:Yakında düzelirsiniz bence.
Ferit:Evet.Evet ya..
Serkan:Boşuna çenenizi yormayın.Ben kararımı verdim.Artık o barışmak istese de ben Eda'dan ayrılıyorum.
Engin:Ne diyon lan sen? Ne ayrılması?!
Ferit:Bu hayatımda duyduğum en saçma karar.
Serkan:Bence çok mantıklı.Eda'nın güvenini kazanamadıktan sonra..Hiçbir anlamı yok!
Engin:Ya siz ne inatçıymışsınız arkadaş ya.Biri odaya kendini kitler dışarı çıkmaz, biri gamlı baykuş gibi önüne bakar durur.Ya siz bir oturup konuşsanız her şeyi hallediceksiniz zaten ya.Ama yok! Aynı köprünün inatçı keçileri gibi didişin durun abi.Ya şu gururu bir kenara bırakın artık.
Ferit:Evet! Bastır Engin bastır! Serkan! Biz, aşkta gurur olmaz diyen ataların torunlarıyız!
Engin:Hangi atalar lan onlar?
Ferit:Şey..Aklıma gelmedi.Söylicem ben onu.

Eda kapının önünde otururken Ceren gelir.

Ceren:Konuşmamız lazım Eda!
Eda:Ceren hiç konuşacak durumda değilim ya.Sonra konuşsak olur mu?
Ceren:Hayır şimdi konuşucaz.Serkan gidiyor!
Eda:Ne?! Gidiyor mu? Benden vaz mı geçti?

Ceren ve Eda oturur.

Eda:Ceren sen beni biliyorsun, beni tanıyorsun.Ben sadece, bana yalan söylenmesinden hiç hoşlanmıyorum.Ve Serkan da en başından beri biliyormuş bunu ve bana..
Ceren:En başından beri dediğin ne Eda? Annen sizin hayatınıza gireli zaten ne kadar oldu?
Eda:Ya Ceren..
Ceren:Ya sen onları söylerken Serkan'ın nasıl kırılacağını hiç düşünmedin mi?!
Eda:Bir anlık öfkeyle..
Ceren:İntikamını mı aldın?! Sırf sana yalan söyledi diye onu kırmayı mı seçtin?!
Eda:Hayır Ceren, saçmalama.Bu öyle bir şey değil.Ben..
Ceren:Eda bak..Serkan Amerika'ya geri dönmeyi düşünüyor! Keşke sen de bu ilişki için bir adım atsaydın! (gider)
Eda:Ben Serkansız yaşayamam ki..

Ceren, Pırıl'a gider.

Pırıl:Ee anlatsana nasıl ikna ettin konuşmayı? Hepimizi kovmuştu bu kız.
Ceren:En hassas yerinden vurarak.
Pırıl:Neresiymiş orası ya?
Ceren:Yani şöyle..Serkan, Amerika'ya geri dönüyor dedim.
Pırıl:Ne diyorsun sen ya?
Ceren:Ödü patladı.Serkan, benden vaz mı geçecek dedi.
Pırıl:Sen var ya sen..Harikasın sen ya.Ee nabıcaz şimdi?
Ceren:Yapacak bir şey yok.Bekleyip görücez.
Pırıl:Tamam.Beklicez...

Sabah Eda, Pırıl'ın evine gider.Anahtar olduğundan anahtarla içeri girer.Pırıl daha uyuyordur.Üzerine atlar.

Eda:Pırıl!! Gerçekten çok özür dilerim! Çok özür dilerim Pırıl!! Nolur beni affet!!
Pırıl:(uykulu) Noluyo be?!
Eda:Pırıl, lütfen beni affet!! Bak bir daha özür dilerim.İstersen bir daha dilerim.Özür dilerim Pırıl.Özür dilerim!!
Pırıl:Eda..Ya ben sana küsmedim ki.
Eda:Valla mı? Ama ben seni çok kırdım.
Pırıl:Ya ne kırdın? Kırmadın.Unuttum gitti zaten.Sen iyi misin?
Eda:İyiyim iyiyim (sarılır)
Pırıl:Yalnız ne biçim korkuttun.Yemin ediyorum yatağa bırakıyordum ya.
Eda:O günler devam mı ediyor?
Pırıl:Bak şimdi küsücem ama.
Eda:Tamam tamam küsme..
Pırıl:Hadi gel 5 dakika daha yatalım.
Eda:Sen bana küsersen ben ne yaparım ya? Sen benim canımsın.

Ceren de gelir.

Eda:Ee ben şimdi nabıcam? Serkan beni nasıl affedicek? Ne yapmam lazım?
Ceren:Bir düşünelim.
Eda:Yok ya..Ben bittim.Mümkün değil.O kadar kırdım ki Serkan'ı.
Pırıl:Eda..
Eda:Hı?
Pırıl:Hayatım umutsuzluğa kapılacak zaman değil şu an ya.Serkan'dan bahsediyoruz biz.Senin için her şeyi yapan Serkan'dan.Tabiki de seni affedecek.Bulucaz bir yolunu.Ama böyle olmaz.Senin toparlanman lazım.İnanman lazım bir kere ya.Yılmaman lazım.
Eda:Tamam.Yılmayacağım!!
Ceren:Savaşacaksın!
Eda:Savaşıcam!
Ceren:Kendini affetireceksin!
Eda:Evet ya, kendimi affetiricem.
Pırıl:Başarana kadar da durmayacaksın!
Eda:Başarana kadar da durmıcam!!

Bakalım Eda kendini affettirebilecek mi? 😬
DESTEKLERİNİZİ BEKLİYORUM 🦋

MutlulukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin