Eda koşarak gider.Serkan peşinden gidecekken Kemal ve Beril gelir.
Kemal:Serkan! Noluyor burda?! Eda'nın ne işi var?
Beril:Noldu Eda'ya?
Serkan:Hani Eda zarar görmeyecekti?! Beğendiniz mi yaptığınızı?!! Selin'le beni görünce..
Beril:Bunun bizimle ne alakası var?!
Serkan:Sakın Begüm Hanım!! Bilmediğiniz işlere burnunuzu sokmayın! Siz ikiniz ne probleminiz varsa halledin.Beni karıştırmayın artık!Serkan Eda'nın peşinden gider.
Serkan:Edaaa! Eda bir dinler misin?
Eda:Ya bırak!! Neyini dinlicem senin?! Ne söyleyeceksin bana?!!
Serkan:Ya Selin'le aramızda bir şey yok.Düşündüğün gibi bir şey değil!
Eda:Ya ne demek bir şey yok?! Gözümle gördüm sizi arabanın içinde!! Senden nefret ediyorum!!
Serkan:Eda nefret etme benden!! Ya aldatmadım ben seni!! Selin'le aramızda hiçbir şey yok! Hiçbir zaman da olmadı!
Eda:Öyle mi Serkan? (kolyeyi çıkarır) Bu ne o zaman?!
Serkan:Ne o?
Eda:Siparişini bana getirdiler Serkan!
Serkan:Ya Allah belamı versin ben böyle bir şey sipariş etmedim.
Eda:Ya bırak salağa yatma bana.
Serkan:Eda yemin ederim ben böyle bir şey sipariş etmedim!
Eda:Ben de yedim dimi?! Allah aşkına sus Serkan! Daha fazla küçülme gözümde.
Serkan:Eda..Eda gitme nolur?! Gel konuşalım.
Eda:İyi..Savun bakalım kendini.Ne anlatıcan çok merak ediyorum!Bir yere gidip otururlar.
Eda:Evet seni dinliyorum Serkan! Sadece 5 dakikan var açıklaman için.Ya da vazgeçtim 2 dakikan var!
Serkan:Eda ben masumum, oyuna geldim.
Eda:Dinliyorum!
Serkan:Açıklıyorum her şeyi.Yani senden önemli değil ya.Gerçi bundan sonra pek bir hayatım olacağını zannetmiyorum.Kemal Bey sağ olsun.
Eda:Babam mı? Babamla ne alakası var bununla Serkan?
Serkan:Eda..Bu telefonlar, mesajlar, gece gece çıkmalar..Hepsi onun yüzündendi.
Eda:Babam?Kemal gelir.
Kemal:Edaaa!!
Eda:Baba? Ne işin var senin burda? Siz ne yapıyorsunuz?! Ne işler çeviriyorsunuz?
Kemal:Sanane ya.Biz senden habersiz hiçbir şey yapamayacak mıyız? Hem sen niye böyle hafiye gibi bizim etrafımızda dolaşıyorsun?
Eda:Hayır yapamazsınız benden habersiz bir iş.Allah Allah! Ne oluyor? Siz ne işler çeviriyorsunuz ya?
Kemal:Serkan..Ben sana yalnız gel demedim mi?
Serkan:Dediniz Kemal Bey..
Kemal:Yoksa Eda'ya söyledin mi her şeyi?
Eda:Bir dakika bir dakika..Serkan doğru mu söylüyor yani? Bütün o telefon konuşmaları, mesajlar, evden gece vakti çıkmalar..Sen miydin o?
Serkan:Doğru söylüyorum Eda.
Kemal:Evet..Onlar bendim.Serkan'la bir planımız vardı.
Eda:Nasıl yani? Ne planlıyordunuz? Ne planıydı o?
Kemal:Ne planı olacak? İşte senin doğum gününü planlıyorduk!
Eda:Ne?
Serkan:Evet Eda.Baban senin için bir doğum günü hazırlamak istedi.
Kemal:Serkan da bana yardım ediyordu.
Serkan:Sürprizdi tabi..Ama kalmadı sürprizi..
Kemal:Neyse ben gidiyorum.İşim var.Kemal gider.
Serkan:Artık bir dal özrünü alırım.Hı? Babanı duydun.Benim bir suçum yok.
Eda:Hiç heveslenme Serkan.Hâlâ aklanmış sayılmazsın.O kolye, Selin'le arabada sarmaş dolaş hallerin!!
Serkan:Ya Edacım oyuna geldim diyorum sana.Selin beni takip etmiş.Ben Kemal Bey'le buluşacaktım.Bu geldi, arabaya bindi, oturdu yanıma.Saçma sapan bir şeyler geveledi.Sonra da sarıldı bana.Bu kolye meselesine gelince de kanıtlıcam ya.Ben almadım o kolyeyi.
Eda:Yalan söylemiyor gibisin..
Serkan:Evet.Neden yalan söyliyim? Hadi kalkalım mı?
Eda:Peki..Kalkalım.Beril şirketine geri dönmüştür.Bülent yanına gelir.
Bülent:Kusura bakmayın ama sormak zorundayım.Nereye gittiniz?
Beril:Endişelenecek bir şey yok Bülent.Biliyorsun..Benim bir tek düşmanım Metin'di.O da öldü.Artık kimse bana zarar veremez.Ben Kemal'le birlikteydim.Ona her şeyi anlattım.
Bülent:İnandı mı?
Beril:İnanmadı.İnanmamış gibi yaptı.Ama ben onun gözlerini biliyorum.Görüceksin yakında her şey düzelecek.
Bülent:Siz dönmeyince ben Serkan Bey'i aradım.Ortaya çıkmazsanız Eda Hanım'a her şeyi anlatacağımı söyledim.
Beril:Sakın Bülent sakın! Biz Kemal'le bir anlaşma yaptık.Eda'ya annesi olduğumu söylemicem.Kemal de kızımın yanında olmama izin vericek.Bir dost, iş arkadaşı olarak yanında olucam.
Bülent:Bu kadarı yetecek mi?
Beril:Yetecek Bülent.Yetmek zorunda.Eda'ya annesi olduğumu söylesem ortalık karışacak.Belki de bu saatten sonra önemli olan Eda'ya annesi olduğumu söylemem değil.Eda'nın beni sevmesi..Umarım beni sever.Umarım...Eda ve Serkan şirkete gidiyordur.
Serkan:Eda..Baban şirkettekileri de çağıralım dedi ama Selin'i istemeyebilirsin diye düşü...
Eda:Yoo.Sonuçta herkes davet edileceğine göre o da davet edilir.İsterse gelir.
Serkan:Emin misin?
Eda:Evet.
Serkan:Birkaç saat önce kıskançlıktan çıldırıyordun da..
Eda:Serkaaannn!!
Serkan:Tamam tamam.
Eda:Ee nerde bu sürpriz?
Serkan:Bari onu öğrenme Eda..
Eda:Peki..Şirkete gelirler.Engin ve Selin toplantı odasındadır.Serkan ve Eda yanlarına gider.Biraz çalışırlar.
Serkan:Bu arada bir haberimiz var.
Selin:Ayy ayrıldınız mı yoksa?
Eda:Hamileyiiimmm!!
Engin:Neee??!
Selin:Neee??!!
Serkan:Kimdennn?!!!
Eda:Şaka şaka..Hafta sonu doğum günü partim varmış.Onu diyordu Serkan.Babamla böyle bir organizasyon yapmışlar.Biraz ellerine yüzlerine bulaştırdılar ama..
Engin:Tabi seve seve geliriz.
Selin:Ben gelemem bu hafta sonu.Size iyi eğlenceler.Benim birkaç işim var odama geçiyorum ben.Selin gider.
Eda:Ben de odama gidiyorum.
Serkan:Tamam (Eda'yı öper)Eda, Selin'e yetişip durdurur.
Selin:Noldu Eda?
Eda:Bana bak Selin! Ne yapmaya çalıştığının farkındayım.Ama ayağını denk al!!
Selin:Almazsam?
Eda:Bak Selin..Seni Serkan'ın kara sularında bir kere daha görürsem, ona yaklaştığını duyarsam, hissedersem..
Selin:Kovar mısın?
Eda:(güler)Beni hiç tanımamışsın Selin..Diyip odasına gider.Selin sinir olur.
The B.'nin sevgilisi the queen 👑
DESTEKLERİNİZİ BEKLİYORUM 🦋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mutluluk
FanfictionEda'nın babasından gizli İstanbul'da bir üniversite kazanmasıyla İzmir'den İstanbul'a uzanan bir özgürlük yolculuğunun hikayesi... Babasını karşısına aldığı gün tanıştığı Serkan sayesinde mutluluğu aramak için İstanbul'a gitme kararı veren Eda; tıpk...