61. Bölüm

560 36 4
                                    

Sabah Eda ve Serkan kahvaltısını yapmıştır.

Serkan:Eda..Hadi hazırlan.
Eda:Nereye?
Serkan:Seni anneme bırakıcam.
Eda:Neden?
Serkan:Evde tek başına durmanı istemiyorum.Sen kendi kendine kaldıkça kafanda bir şeyler kurup duruyorsun.Hem evde de sıkılıyorum diyorsun.
Eda:Ama..
Serkan:İtiraz istemiyorum.Annemle, Seyfi'yle vakit geçirirsin işte.
Eda:Peki..

Serkan, Eda'yı Aydan'ın evine bırakıp şirkete geçer.Eda'nın orda da canı sıkılıyordur.Aydan fark eder.

Aydan:Hadi Eda..Gidiyoruz.
Eda:Nasıl yani? Çıkıyor muyuz evden?
Aydan:Tabi ki çıkıyoruz.Evde oturup ne yapıcaz dimi? Çıkıyoruz..
Eda:Ay o kadar sevindim ki..Ne yapıyoruz? Nereye gidiyoruz?
Aydan:Var benim aklımda bir şeyler.

Aydan, Eda'yı atölyeye götürür.Eda elinde meyve sepetiyle mankenlik yaparken Aydan onu çizer.Ama Eda oturmaktan sıkılmıştır ve tuvaleti gelmiştir.

Eda:Aydan Hanım ne zaman bitecek bu?
Aydan:Tamam canım.Biraz dayan.Vallahi çok az kaldı.
Eda:Aydan Hanım son bir saattir çok az kaldı diyorsunuz.Ben daha fazla dayanamıcam.İnanın o kadar çişim geldi ki!
Aydan:Eda sen bu aktiviteyi beğenmedin mi?
Eda:Hiç kusura bakmayın ama nefret ettim.Nolur alınmayın Aydan Hanım.
Aydan:Yok canım ben niye alınıyım? Tamam.Hadi kalk.Seninle başka bir aktivite yapıcaz.Hadi kalk.
Eda:İyi..Güzel..Yani böyle hareket edebileceğimiz bir şey olsun.Bol bol hareket edelim.Ben daha fazla sabit duramıcam çünkü.
Aydan:Ay yok..Öyle dış aksiyonu fazla bir aktivite deği bu.Sonuçta sen hamilesin.Ama bayılacaksın.
Eda:Yaa..Peki bir ipucu falan verseniz.
Aydan:Müzik desem?
Eda:Şahane! Bayılırım! Hadi gideliim..

Aydan, Eda'yı operaya götürür.

Eda:(iç ses) Allahım benim burda ne işim var? O evden hiç çıkmayacaktım.Hiç değilse atlarla oyalanırdım.Bu nedir ya? Aşırı kültür yüklemesinden zehirlenicem şimdi.
Aydan:Kız noldu? Bunu da mı beğenmedin?
Eda:Hayır..
Aydan:Nesini beğenmedin? Kadın ne güzel bağırıyor.
Eda:Aydan Hanım galiba siz beni hiç tanımamışsınız.Yani bu benim aktivite mantığıma uymuyor.Ayrıca müzik anlayışım hiç bu değil.

Arkadaki adam onları uyarır.

Adam:Hanımefendi lütfen sessiz olur musunuz?
Aydan:A aa ne diyorsunuz siz ya? Şurda iki laf konuşuyoruz.Niye rahatsız ediyorsunuz?
Adam:Biz de bir şey dinliyoruz.Konuşacaksanız lütfen dışarı çıkın.Burası kafe değil.Opera..!
Eda:Tamam Aydan Hanım.Tamam..
Aydan:Bir dakika Eda! (adama döner) Bana bak! Operanın ne olduğunu senden öğrenecek değilim.
Eda:Aydan Hanım tamam..Gerginlik yaratmayalım.Boşverin..
Aydan:Bana bak! Sen gelinime dua et.Vallahi yoksa ben seni paralardım burda.Sinirim bozuldu yani.Bir kültürel aktiviteyi rahatlıkla izlememe izin vermiyorlar.
Eda:Evet evet..Hadi o zaman biz en iyisi çıkalım.Gidelim hadi..
Aydan:Edacım ya..Seni de bir mutlu edemedim ben.Ne yapacağımı bilemiyorum yani.
Eda:Böyle sosyalleşebileceğimiz, daha az elit bir şeyler var mı?
Aydan:Kız daha önce niye söylemedin? Var tabi var.Olmaz olur mu?
Eda:Hadi..Hadi gidelim o zaman.
Aydan:Dur dur.Kadın çok güzel bağırıyor.

Operadan çıkınca Aydan, Eda'yı arkadaşlarıyla konken oynamaya götürür.

Kadınlardan biri:Nihayet gelininle tanıştırabildin bizi Aydan.
Aydan:Benim gelinim o kadar yoğun ki..Yani sizin gibi boş gezenin boş kalfası değil sonuçta.Ancak..Dimi Edacım?
Eda:Yok canım.Estağfirullah..Ne demek..
K1:Neyse canım..Geç olsun da güç olmasın.Biz severiz gelinlerle takılmayı.Enerjimiz yükseliyor.
Aydan:Benim gelinim bir tanedir.Bundan sonra da hep benimle takılacak.
K2:Sahi..Senin eküriden ne haber?
Aydan:Kimmiş benim eküri?
K2:Canım..Selin yok muydu? Ne çabuk unuttun?
Eda:(bozulur)
Aydan:Evet unuttum.Unuttum.Hanımlar..Ne kadar dedikoducusunuz siz ya? Bunları mı konuşuyorsunuz Allah aşkına? Ayrıca Selin kadar da taş tüşsün başınıza.Ayrıca bugün Edacığımı eğlendirmeye geldik buraya.Hadi bakalım oynuyoruz.
K3:Vallahi Edacığın da pek eğleniyor gibi görünmüyor.
Eda:Yok yok.Ondan değil..Yani..Bence şu anda dünyada bundan daha güzel bir eğlence yok.
Eda:(iç ses) Allah benim cezamı versin.
K2:E sen de katıl o zaman.
Eda:Çok isterdim ama ben konken oynamayı bilmiyorum.
K1:A aa sen gelinine öğretmedin mi konken oynamayı?
K2:Duy da inanma.
Aydan:Ne var canım konken öğretmekte.Zaten benim gelinim o kadar cin gibidir ki hemen öğreniverir.
Eda:Yok yok Aydan Hanım.Hiç gerek yok.Ben şimdi keyfinizi, oyununuzu bozmayım.Siz lütfen keyfinize bakın.
Aydan:Öyle biri bakar biri oynar olmaz.Bak şimdi şöyle yapıyoruz..
Eda:Yok Aydan Hanım..Vallahi gerek yok.
Aydan:O zaman bir dakika hanımlar..Benim gelinimin bildiği bir oyun oynuyoruz tamam mı?
Eda:Hıı..Tamam.Bakın o olur.Alayım kağıtları.Ver ver ver..

Eda kağıtları toplar ve batak oynarlar.

Eda:Heeh..Bunu da ben aldım hanımlaar..Kusura bakmayın.
Aydan:Ne güzel..Yine yendi benim gelinim sizi vallahi.Oohh..Aferin Eda.
Eda:Valla konken falan bilmem ama batakta kimseyi üstüme tanımam.Kusura bakmayın.
K1:Ben batağı sevmedim.
K2:Ben de..
K3:Anlamadım nasıl bir oyun..
K2:Anlasan ne olacak ayol? Bize göre bir oyun değil ki.Avam..
Eda:Avam mı? Batağın neresi avam ya? Ayrıca siz konken oynayarak dünya barışı falan mı sağlıyorsunuz burda?
Aydan:Eda bak bak..Yenildiler ya nasıl çirkefleştiler..Ay ben çok sevdim bu oyunu.Hadi dağıt.
K1:Siz gelininizi alın da evde oynayın.Biz konkene dönüyoruz.
K3:Bence de.Burası kahvehane mi?
Aydan:Eda bakma sen onlara.Boşverr..

Eda ordan çıkınca Serkan'ın yanına gider.Öğle yemeği yerler.

Eda:Serkan..
Serkan:Hı?
Eda:Beni annenden kurtarmak zorundasın.
Serkan:Niye hayatım? Ne güzel takılıyorsunuz işte.
Eda:Şaka mı yapıyorsun sen? Sıkıntıdan patlamak üzereyim.
Serkan:Eda..Hani sıkılmak yoktu?
Eda:Serkaann!!
Serkan:Tamam ya niye sinirleniyorsun?
Eda:Ne demek niye sinirleniyorsun? Beni bugün konken partisine götürdü.Oturup bir sürü yaşlı kokoş teyzeyle, ağır parfüm kokuları içerisinde Selin dedikodusu yaptım.Düşünebiliyor musun?!
Serkan:Düşünemedim bi..
Eda:Yok valla ben dayanamıcam.Olmayacak yani.Ben yine evde durayım diyorum.
Serkan:Eda saçmalama.Tek başına kalamıyorsun sen.Hem annem kırılır.
Eda:Serkancım annen benim neler çektiğimi bilmiyor çünkü.
Serkan:Ya tamam da bak annem seninle vakit geçirmeye çalışıyor.Sen de..
Eda:Tamam Serkan! Tamam tamam..Sen işe git gel.Ben annenin çilesini çekerim.Ama bebeğimiz için aynı şeyi söyleyemicem.
Serkan:Nolmuş bebeğimize?
Eda:Ne demek nolmuş bebeğimize Serkan.Benim yaşadığım gerginliğin, sıkıntının, stresin bebeğimizi nasıl etkilediğini biliyor musun?
Serkan:Hıı..Tamam o zaman annemi kırmadan ondan kurtulmanın bir yolunu buluruz.Tamam?
Eda:Tamam..
Serkan:Da nasıl olacak? Yani bir ay sonrasının bile planını yapmıştır seninle.
Eda:Yani..Tabi..Aslında benim bir fikrim var.Ben diyorum ki eğer ben çalışmaya başlars...
Serkan:Yok! O konu kapanmıştır o zaman.Çalışmak yok Eda.
Eda:Serkancım daha nerede çalışacağımı söylemedim bile.
Serkan:Eda..Bebeğe çalışmak, annemden daha zararlı.
Eda:Hayatım Pırılların yanında takılıcam.Pasta falan yapıcam.Bebeğe nasıl bir zararı olabilir bunun?
Serkan:Abur cubur yicen.
Eda:Vallahi yemicem.
Serkan:Eda..Yani sen pasta atölyesinde başını belaya sokacak bir şeyler bulursun illa ki.
Eda:Aşkım..Un, şeker, yumurta, süt, vanilya, kakao..Bunlardan bahsediyoruz.Bunların bana veya bebeğimize nasıl bir zararı olabilir ki?

Eda ve Serkan pastaneye giderler.Engin de oradadır.Pırıl söyleniyordur.

Eda:Merhabaa..
Serkan:Hayatım stresliler zaten.Hadi gidelim biz.
Eda:Serkaan!
Pırıl:Merhaba tatlım.
Eda:Naber? Nabıyorsunuz?
Pırıl:Ay nabalım Eda ya..? Çok sipariş birikti.Valla yetiştiremiyoruz işte.
Engin:Naber abi?
Serkan:Valla nolsun işte? Eda Hanım'ın sıkıntısıyla uğraşıyoruz.
Pırıl:A aa..Edacım noldu?
Eda:Yok canım.Bir şey olduğu yok ya.Öyle evde oturmaktan sıkıldım.
Serkan:Yani evde oturmak da demeyelim de..Annemden sıkılmış.
Engin:E haklı abi.
Pırıl:Eda..Aşkım..Ben seninle oturup sabaha kadar Aydan Hanım dedikodusu yapmak için can atıyorum ama o kadar iş var ki yetiştirmemiz lazım.Yapamam..
Eda:Ama ben zaten buraya dedikodu yapmaya gelmedim ki.Size yardım etmeye geldim.
Engin:Ciddi misin?
Eda:Evet.
Serkan:Maalesef..
Pırıl:Ya niye maalesef? Süper! Eda..Harikasın! Bizim de yardıma ihtiyacımız var.
Engin:Valla seni Allah gönderdi.Hemen bir önlük ayarlayım ben sana, başla.
Eda:Ya Serkan bak görüyor musun ne güzel..Hem arkadaşlarımıza yardım edicem hem de can sıkıntımdan kurtulmuş olucam.
Serkan:Bir saniye bir saniye..Yani işçi buldunuz diye öyle ağır, tehlikeli işlerde çalıştırmayacaksınız benim karımı.
Pırıl:Aşk olsun eniştecim.Hiç öyle şey yapar mıyız biz?
Eda:Serkancım buradaki bir iş nasıl ağır ve tehlikeli olabilir ki?
Serkan:Ben söyleyeceğimi söyliyim de..Karımı burdan bıraktım burdan alıcam.Yok öyle eline delici, kesici aletler vermekmiş, kasaya falan geçirmekmiş yok! Bozuk paralarda mikrop var.Virüs falan kapar.Önüne atın hamuru, oynasın.
Engin:Böyle eleman mı olur? Al götür o zaman.
Serkan:Bence de.Hadi..
Eda:Yaa!! Bir dakika..A aa..Çocuk değilim ben.
Serkan:Hayatım ben senin iyiliğin için..
Eda:Serkancım ben de iyiliğimi düşünüyorum.Abartma bu kadar lütfen.Başıma bir iş gelmeyecek.Hadi ben önlüğümü giyip geliyorum.
Engin:Asılı orda hemen.

Eda önlüğü almaya gittiğinde bir şeylerin devrilme sesi gelir.Eda hemen geri gelir.

Eda:İyiyim iyiyim iyiyim..Hiçbir şey yok.Önlüğe takıldım.

Eda pasta atölyesinde başına bir iş açmayı becerir mi sizce? 😂
DESTEKLERİNİZİ BEKLİYORUM 🦋

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 30, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MutlulukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin