Eda odada yatıyordur.Doktor gelir.
Eda:Doktor bey nedir durum? Her şey yolunda mı? Tahlil sonuçları iyi mi? Bebekte bir sorun yok dimi?
Doktor:Merak etmeyin.Ben ilk müdahaleyi yaptım.Size uygun ağrı kesiciyi de yaptım.Tahlil sonuçları da gayet güzel.Yalnız yine de bir kadın doğum uzmanının görmesi gerekiyor.O size daha net cevaplar verecektir.
Eda:Tamam..Çağırın görsün.
Doktor:Maalesef hastanemizde kadın doğum uzmanı bulunmuyor.Sizi devlet hastanesine yönlendiricem.Buraya çok yakın.Hiç merak etmeyin.
Eda:Anladım.Ee..Şey..Doktor bey ben rica etsem telefonunuzu kullanabilir miyim? Benimkinin şarjı bitti.Eşim şimdi çok meraklanır.
Doktor:(telefonu uzatır) Buyrun..Serkan, Ceren ve Ferit hastaneye gelmiştir.Serkan bağırarak hastaneye girer.
Serkan:Edaaaaa!! Edaaaa!!!
Eda duyar.
Eda:Serkaaannn!! Burdayımmmm!!
Koşarak Eda'nın yanına giderler.
Serkan:Eda...Hayatım..Nasılsın? Bebek iyi mi?
Eda:İyiyim iyiyim.Gayet iyiyim.
Ferit:Eda bizi çok korkuttun.
Ceren:Evet.Nolmuş? Nolmuş?
Eda:Ya bi durun bi durun.
Serkan:Lan bi durun! Zaten sizin yüzünüzden oldu!
Eda:Aşkım onların bir suçu yok.Ne alakası var onlarla? Hem biraz daha iyiyim şu an.
Serkan:Doktor bey noldu?
Doktor:Merak etmeyin.Eşinizin durumu gayet iyi.Bebeğin de nabzında bir sorun yok ana sancıları hâlâ devam ediyor.Kadın doğum uzmanının görmesi gerekli.
Serkan:Tamam.Gösterelim hadi!
Eda:Aşkım bu hastanede kadın doğum uzmanı yokmuş.Bizim yakınlarda başka bir hastaneye gitmemiz gerekiyormuş.
Serkan:Hadi gidiyoruz hemen! Hadi!! (Eda'yı kaldırmak için tutar)
Eda:Nabıyosun?! Dur! Serkan dur!
Doktor:Beyefendi bu şekilde olmaz.
Eda:Aşkım bir sakin olur musun lütfen?
Serkan:Ya ne sakin olayım? Duydun işte doktoru.Hadi gidiyoruz bir an önce!
Eda:Tamam gidicez de aşkım böyle olmaz.
Doktor:Beyefendi en azından tekerlekli sandalyeyle çıkarın.
Ferit:Tamam! Ben getiriyorum.
Ceren:Koş koş!!
Ferit:(gider)
Doktor:Size hemen bir ambulans ayarlayalım.
Eda:Yok.Ben iyiyim..
Serkan:Tamam dur.Yavaş ol.
Eda:Aşkım iyiyim.Sadece kontrol amaçlı gitmemiz gerekiyor.Yürüyebilirim.
Ferit:(tekerlekli sandalyeyi getirir)
Eda:Ya ne gerek var şimdi?Ambulansla hastaneye giderler.Eda ve Serkan kadın doğumcunun yanına girer.Doktor Eda'yı muayene eder.
Doktor:Kalkabilirsiniz.
Serkan:Ya niye bıraktınız? Baksaydınız.
Doktor:Merak etmeyin iyice baktım.Her şey yolunda.
Serkan:Emin misiniz? Bir daha baksaydınız.
Eda:Serkancım doktor söyledi işte.Bir şey yokmuş.Tamam.
Serkan:Hayatım dur bir dakika.Peki niye sancısı oldu?
Doktor:Bu sancılar normal.Yani rahim gelişiyor, değişiyor.Bebek büyüyor.Zaman zaman olacaktır.Fakat her seferinde tedbirli olmakta fayda var.Yanıltıcı olabilir çünkü.Şu anda söylenebilecek başka bir şey yok.Maşallah..Kızınızın gelişimi çok iyi.
Eda:(şaşırır)Kız mı?!
Serkan:(şaşırır)Kız mı?!
Doktor:Cinsiyetini bilmiyor muydunuz?
Eda:Biz oğlan biliyorduk.
Serkan:Oğlan biliyordum ben de.
Eda:Yani..Oğlan diye biliyorduk biz.
Serkan:Sen nerden biliyorsun?
Eda:Asıl sen nerden biliyorsun?
Serkan:..
Eda:Aşkım ben o gün dayanamadım.Kontrolde doktora sordum.Özür dilerim.
Serkan:Hayatım özür dilemene gerek yok.Çünkü ben de sordum.Nasıl yani? Şimdi bizim kızımız mı olacak?
Doktor:Ben isterseniz iyice bir bakıyım.
Eda:Ever evet bakalım.
Serkan:Geç geç.
Eda:İyice bir kontrol edin valla.Sürpriz olmasın.Ceren ve Ferit dışarda bekliyordur.
Ceren:İnşallah bir şey olamamıştır.Ben çok gerildim aşkım.Çok gerildim.
Ferit:Hayatım tamam bak lütfen sakin ol birazcık.Birazcık sakin ol.
Ceren:Allahım nolur onlara bir şey olmasın.Nolur..Bak sana yemin ediyorum ordan sağ salim çıksınlar, ben çocuk sevindiricem.Hem de bir seferlik değil.Ben düzenli olarak yapıcam bunu.Allahım nolur..
Ferit:Aşkım tamam bak helak ettin kendini ya.Bir dur, bir sakin ol.Bak bence bir şey olmayacak.Eda da bebek de gayet sağlıklı.
Ceren:Peki niye çıkmadılar hâlâ? Kesin kötü bir şey oldu.
Ferit:Ya neden kötüye yorup duruyorsun?
Ceren:Yok ben çocuk falan yapamıcam ya.Baksana şu gerginliğe, paniğe.Ben yapamıcam.
Ferit:Ne?! Ya bu olayın bizim çocuğumuzla ne alakası var şimdi?
Ceren:Çok alakası var Ferit! Çok alakası var!
Ferit:Aşkım bak tamam.Sakin olalım.Anlıyorum..Bu durum seni birazcık gerdi, yıprattı.Ama bu bizimle alakalı değil ki.Bu Serkan'ın gerginliği, paniklemesi yani.Çünkü Serkan çok gergin bir adam.O bizi gerdi.Yani çocukla hiçbir alakası yok.
Ceren:Var! Ben de öyle panik olucam.Ben de öyle kök söktürcem.En başta da kendime.
Ferit:Aşkım ne alakası var ya?!
Ceren:Çocuk yapmıcam Ferit!
Ferit:Ya ne demek yapmıcam çocuk ya?!Eda ve Serkan odadan çıkar.
Ferit:Eda noldu?
Ceren:İyi misiniz?
Eda:...
Serkan:...
Ferit:Bu ne surat ya? Bir şey mi oldu?
Eda:Kızımız oluyooo!!
Ceren:Aaaa
Ferit:Yaa tebrik ederim.Sarılırlar.
Serkan:Hadi yine iyi yırttınız.Eğer çocuğumuzun başına bir şey gelseydi fena hesabını soracaktım size.
Ferit:Bir dakika! Senin yüzünden Serkan benim çocuğumun başına bir şey geldi bu arada.
Eda:Noldu be?
Ferit:Ceren çocuk yapmaktan vazgeçti.
Eda:A-aa
Serkan:Saçma saçma konuşmayın.Doğmamış çocuğa daha..
Eda:Doğmamış çocuğa demişken..Bakın! Bu cinsiyet olayını kimseye söylemek yok tamam mı? Doktorlar yanılabiliyorlar böyle durumlarda bazen.O yüzden kimseyi boşuna masrafa sokmak istemiyorum.Şimdi her şeyi alırlar.Tamam?
Ceren:Tamam..O zaman siz de bizim bu kararımızı kimseye söylemeyin.
Ferit:Hangi karar?! Yapıyor muyuz çocuk? Yapıyor muyuz?
Ceren:Ferit hâlâ düşünüyorum!
Ferit:Ya aşkım nolursun yapalım.Mükemmel bir baba olucam ben.
Serkan:Lan! Terbiyesiz terbiyesiz konuşmayın bizim yanımızda.
Ferit:Ya bir şey söylemedim ki.Çocuk yapalım dedim.
Serkan:Neyi yapalım dedin? Nasıl yapılıyor çocuk?
Ferit:Ya ben ondan mı bahsediyorum?
Ceren:Tamam aşkım.Ferit! Hadi gidelim biz.
Eda:Aşkım biz de evimize gidelim hadi.Sen turşuyu buldun mu?
Serkan:Hiç sorma Eda..Eve giderler.
Ertesi gün Kemal bir ödül alacaktır.Eda sabah uyandığında Serkan'ı elinde yastık çarşafla görür.Eda:Serkan..
Serkan:Hı?
Eda:Nabıyosun sen? Onlar ne?
Serkan:Ortalığı topluyorum.
Eda:Onlar ortalıkta mı kalmış? Ne alaka ki?
Serkan:Hadi kalk kahvaltı hazırlıyım sana.
Eda:Tamam..(telefonuna bakar) Hiii!!! Serkan!! Biz çok geç kaldık! (hızlı bir şekilde kalkar) Biz inanılmaz geç kalmışız!! Nasıl yetişicez?! Nabıcaz?!!! İnanamıyorum.Offf!!
Serkan:Hayatım dur! Nabıyosun ya? Senin sert hareketler yapmaman lazım!
Eda:Ne sert hareketi? Ne diyorsun Serkan? Geç kaldık diyorum sana!
Serkan:Önce kahvaltı edeceksin!
Eda:Tamam yolda yaparız.
Serkan:Hayır!
Eda:Ya Serkan! Babam!!
Serkan:Benim de kızım!
Eda:Ya bugün babamın yanında olmam lazım.Ben onun tek çocuğuyum Serkan.
Serkan:Sen de benim tek karımsın.Çocuğumuzun da tek annesisin.Olmaz! Kahvaltı edeceksin.Sakin..Yavaş..Gel buraya.(sarılır) Biraz yavaş.Sakin..Çiçekler, böcekler, güneş, şırıl şırıl akan nehirler..Şırıl şırıl şırıl..
Eda:Ay çişim geldi.
Serkan:Tamam.Sakin sakin yap.Kemal ödül aldıktan sonra hep beraber kutlama yapıp güzel vakit geçirirler..
Hamilelik stresi en çok Serkan'ı vurdu gibi...
DESTEKLERİNİZİ BEKLİYORUM 🦋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mutluluk
FanficEda'nın babasından gizli İstanbul'da bir üniversite kazanmasıyla İzmir'den İstanbul'a uzanan bir özgürlük yolculuğunun hikayesi... Babasını karşısına aldığı gün tanıştığı Serkan sayesinde mutluluğu aramak için İstanbul'a gitme kararı veren Eda; tıpk...