26. Bölüm

445 43 26
                                    

Eda ertesi gün odada Fifi'ye olanları anlatır.

Eda:Ee bir şey söylemicek misin Fifi anlattıklarıma? Yani..Ben gerçekten Serkan'ın dediği gibi soğuk, kararsız, mesafeli biri miyim?
Fifi:Niye karşı koydun dün gece çocuğa Eda?
Eda:Bilmiyorum..Korktum.Yani öyle durdum bir anda.Bilmiyorum Fifi.
Fifi:Ya bak buraya geldiğimizden, birbirimizin hayatına girdiğimizden beri herkes, her şey değişti.Peki sen Eda? Geldiğinden beri hiçbir şey değişmedi.Artık ne istediğine karar vermen gerekiyor.Bana sormuştun ya..Sevmek mi sevilmek mi diye..
Eda:Evet..?
Fifi:Eğer Serkan'ı gerçekten seviyorsan ve onun da seni sevdiğini düşünüyorsan.Git..Tut elinden.Bir daha da öyle salak salak tripler yapma.Hadi!!
Eda:(gülümser)Teşekkürler Fifi!

Fifi'yi öpüp kafeye Serkan'ın yanına gider.Serkan Eda'ya karşı soğuktur.

Eda:Selam!
Serkan:..
Eda:Ne o küs müyüz?
Serkan:Biraz işim var.
Eda:Tamam.Benim de işim var o zaman.Ben garsonum burda.Söyle nabıyım?
Serkan:Gerek yok.Sağ ol..
Eda:Ne yani kovuyor musun beni? Tazminat isterim ona göre.
Serkan:Tamam.Problem değil..
Eda:Ama yüksek tazminat isterim ödeyemezsin ki..
Serkan:..
Eda:Nabıyım örtüleri sereyim mi?
Serkan:Eda..Gerçekten gitsen..?Ben Balca'dan rica ettim zaten gelip yardım edicek bana.
Eda:Balca'dan rica mı ettin? Serkan bu çocuk oyuncağı mı? Bana her kızdığında Balca'ya koşamazsın.
Serkan:Sen beni kendinle karıştırıyorsun herhalde..
Eda:Bak tamam.Dün korktum.Bir duvar ördüm haklısın.Ama özür dilemeye geldim senden.Hatamı kabul edecek kadar da olgun bir insanım.
Serkan:Hatalı olsam ben de gelip özür dilerdim senden.
Eda:Beni kıskandırmak için Balca'yı kullanman bir hata değil mi sence?
Serkan:Bak! Ben öyle oyunlar oynamam.Bugün açılış var.Canımı sıkıp kavga da etmek istemiyorum.En azından Balca'yla sakinleşebiliyorum.
Eda:Beni Balca'yla kıyaslaman beni ne kadar üzüyor biliyor musun?
Serkan:Sonra konuşabilir miyiz bunları?
Eda:Sen beni sevmiyorsun.Potansiyelimi seviyorsun, dönüşebileceğim insanı seviyorsun.Ya daha bir ilişkiye başlamadan beni değiştirmeye çalışıyorsun.
Serkan:Eda tartışmasak burda..Herkesin içinde.
Eda:Bak Serkan..Benim arkadaşlarım dışında kimsem yok.Sen ol istiyorum ama sen de olmuyorsun.Çünkü senin şartların var.Beni olduğum gibi kabul edemiyorsun, etmiyorsun.Ama ben o şartlara uymuyorum Serkan.Biraz soğuksam, mesafeliysem bu benim gelecek korkumdan..Anne yokluğumdan..Yalnızlığımdan..Sadece senden anlayış istiyorum.Ufacık...Özür dilemeye geliyorum.İnanamıyorum..
Serkan:Ya Eda neye kasıyoruz biz? Arkadaş kalalım.Olmuyor çünkü.Ne yapsak olmuyor.Arkadaş kalalım olsun bitsin.
Eda:Tamam.
Serkan:Tamam
Eda:Tamam...

Eda ağlayarak gider.Barış onu görünce ne olduğunu sorar ama Eda anlatmaz.Barış da Eda'yı geçen yangının çıktığı yere götürür.Barış orayı eski haline çevirmiştir.Eda'yı yalnız bırakır.Eda bir süre sonra annesinin şarkı sözünü tamamlamak için çalışmaya devam eder.

Eda'dan
Anne..Kızın yine üzgün.Bunun sebeplerinden birisi de sensin.Çünkü kaçıyorsun benden.Ama konu şimdi bu değil.
Konu..Aşk..Ortaokulda, lisede hiç sevgilim olmadı benim.Ya beni sevmediler ya da o kadar uzaktım ki onlardan, görmediler bile beni.Ama bu son birkaç aydır..Serkan...
Ama sanırım Barış'a biraz haksızlık ettim.Serkan ilk fırsatta benden vazgeçti.Ama Barış öyle değil.Ne olursa olsun yanımda.Bana destek oluyor.Ama Serkan bunu yapmıyor.
Galiba Barış beni, Serkan'ın sevdiğinden daha çok seviyor.
Kaç gündür kendi kendime soruyorum.
Anne..Sevmek mi yoksa sevilmek mi?
Her şey bu soruda bitiyor aslında, bu soruda başlıyor.Herkes için geçerli bir durum çünkü bu.Herkes aynı soruyu soruyor aslında kendi kendine.
O seni istemese de sevdiğinin peşinden gitmek mi? Yoksa seni sevenin kıymetini bilmek mi?
Sabretmek mi gerek yoksa? Sevdiğini beklemek mi gerek?
Ya sevdiğimizi beklerken istemeden etrafımızdakilere zarar veriyorsak..?
Belki de en iyisi beklemek ve görmek.
Çünkü hayatımız gibi bazı kararlar da pamuk ipliğine bağlı.
Her an her şey değişebiliyor.
Hayatın bize ne sürprizler yapacağını kimse bilemez.
Karşılıksız sevgiler karşılığını bulsa dünya nasıl bir yer olurdu acaba?
Aşk anlık mı, yoksa zamanla ortaya çıkan bir şey mi?
Sevgi, aşka ağır basar mı?
Hayat uzun bir yolculuksa hangisi seni yarı yolda bırakmaz? Aşk mı, sevgi mi?
Belki de herkesin dilinde olan şu meşhur "akışına bırakma" meselesi en doğrusu.
Hayatın sana sunduklarına açık olmak, yargılamamak, kabul etmek..
Belki de en güzeli böylesi.

Serkan ve Balca kafe açılışını yapar.Rektör her şeyi beğenir.Beraber kutlamaya giderler.O sırada Serkan, Eda'yı arar ama Eda açmaz.Barış, Eda'nın yanındadır ve bunu fark eder.Beraber şarkı sözünü tamamlamaya çalışıyorlardır.
Serkan ise o gece çok sarhoş olur ve Balca onu evine götürür.

Eda:Annem de ne zor şarkı sözü yazmış ya.Resmen tamamlanmıyor.Çok zor!
Barış:Tekrar deneyelim mi? Bence bu gece olucak.Hissediyorum..
Eda:Nerden hissediyorsun?
Barış:İlham perisi geçti şimdi.(gülümser) Hadi başlayalım!
Eda:Tamam! O zaman önce annemin yazdığı kısmını okuyorum..Yokluğunda büyüttüm özlemimi/Bir mutluluk masalıymış dedikleri/Uyanınca geçer dediler geçmezmiş/Ben hep sana biriktirdim düşlerimi/Bir dilek diledim, ağaca astım/Gençlik ateşimle onu da yaktım/Büyüyünce geçer dediler, geçmezmiş/Ben her adımımı sana attım...Evet..
Barış:Karşılıksız sevmesi en zoruysa..
Eda:Umut etmesi tek yoluysa..
Barış:Ben beklerim bu durakta..
Eda:Her yol sana çıkacaksa..
Barış:Gözlerin hep yaşla doluysa..
Eda:İçinden geçen bağırıp çağırmaksa..
Barış:Aradığın sığınacak bir limansa..
Eda:Her zaman şunu hatırla..
Barış:Her şey yolunda..
Eda:Her şey yolunda..Oldu!!
Barış:(gülümser)
Eda:Niye bunu yapıyorsun Barış?
Barış:Neyi?
Eda:Niye hep benim yanımdasın? Ben sorun çıkaran, engel koyan biriyim.Herkese karşı böyleyim.
Barış:Hayır..Sen sadece zor şeyler yaşıyorsun.
Eda:Soğuğum, mesafeliyim..
Barış:Sıcaksın, samimisin..Bir hayalin var ve onun peşinden gidiyorsun.
Eda:Ben korkağın tekiyim.Hiç cesur değilim.
Barış:İstanbul'dasın.Tek başınasın..Her şeyi, herkesi arkanda bıraktın.Sen değilsen kim cesur?
Eda:Barış...Beni neden bu kadar çok seviyorsun?
Barış:Çünkü bir gülsen..Gece, gündüz olur.Bir baksan..Çiçekler filizlenir, bahar gelir..Çünkü gülümseyerek uyanmak için bir sebep buldum.O sensin! Çünkü sen..Hâlâ hayatta güzel şeyler olabileceğinin kanıtısın.Çünkü sen başkasın.İşte bu yüzden seni çok seviyorum.

No comment :/
DESTEKLERİNİZİ BEKLİYORUM 🦋

MutlulukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin