Serkan o gün Eda'ya acil bir işi çıktığını söyler ve apar topar İstanbul'a geri dönerler.
Serkan, Kemal'in kliniğine gider.Serkan:Kemal Bey siz ne dediğinizin farkında mısınız?
Kemal:Bak Serkan o kadın Eda'yı bulmamalı.
Serkan:Ama neden?! Eda'ya neden söylemiyorsunuz bunu?
Kemal:Çünkü Eda'nın kafasında bir anne modeli var ve Eda gerçekleri öğrenirse çok kırılacak.
Serkan:O ne demek şimdi?
Kemal:Bak Serkan..! Beril öyle Eda'nın sandığı gibi bir anne falan değil.Bilmediğin şeyler var.Ben bunca yıl keyfimden Eda'yı Beril'den uzak tutmaya çalışmadım.Eda'nın zannettiği gibi biri değil annesi.O yüzden Eda'nın bunları öğrenip hayal kırıklığına uğramasını istemiyorum.O bunca yıl zaten annesiz yaşadı.Şu an öldüğünü sandığı annesinin çıkıp gelmesi onu yıpratmaktan başka bir şey yapmaz.
Serkan:Ama..
Kemal:Aması maması yok Serkan! Eda'ya hiçbir şey anlatmıcaksın!!
Serkan:Peki ben anlatmadım diyelim..Ya annesi Eda'nın karşısına çıkarsa..? O zaman ne yapmayı düşünüyosunuz?
Kemal:Bugün Beril'le karşılaştığımızda ona Eda'nın Amerika'da olduğunu söyledim.**Flashback**
(Bu sabah)
Kemal işe giderken Beril'le karşılaşır.Kemal:Sen ne arıyosun burda?!
Beril:Sizi görmeye geldim.
Kemal:Onca yıl sonra..Şimdi nerden çıktı bu bizi görmeye gelmek?!!
Beril:Tamam..Tamam kızmakta haklısın.Ama beni dinlersen bana hak vericeksin.
Kemal:Ben seni ne dinliyim ya?! Hiçbir şey söylemeden 20 küsür yıl önce bizi terk edip gittin! Şimdi karşıma çıkmış beni dinle diyosun!
Beril:22 yıldır Kemal.Ben tam 22 yıldır bu anı bekledim.
Kemal:Ben senden vazgeçtim Beril! Gittiğin gibi sildim seni.Eda'ya da 4 yıl önce annen öldü dedim.
Beril:Ne?! Ne dedin? Ya sen böyle bir şeyi nasıl yaparsın?!
Kemal:Ya ne yapsaydım?! Bir bir senin yaptıklarını mı anlatsaydım ona?! Annen bir herifin peşine takıldı bizi terk etti mi deseydim?!!
Beril:Beni dinlediğinde anlıcaksın Kemal.Gel şurda bir yerlerde oturalım.Sana her şeyi anlatıcam.Sonra da Eda'yı çağırırız.
Kemal:Bizim seninle konuşacak hiçbir şeyimiz yok! Git 22 yıldır nerdeysen orda yaşa.Burda da bizim etrafımızda dolaşma!!
Beril:Ben kararlıyım Kemal.Artık Eda yokmuş gibi yaşamıcam.Görüceksin..Ona kendimi affetiricem, sevdiricem.Eminim o senin gibi yapmayacaktır.Dinleyecektir beni.(gitmeye çalışır)
Kemal:(kolundan tutar) Dur! Nereye?!
Beril:Senden bana hayır yok.Eda'yı bulup konuşucam.
Kemal:Konuşamazsın! Eda Amerika'ya gitti!
Beril:Bana bak Kemal! Eğer yalan söylüyorsan, bana engel olmaya çalışıyorsan..
Kemal:Neden sana böyle bir yalan söyliyim?!
Beril:Kızımın nerde olduğunu bulucam.Çok yakında tekrar görüşücez Kemal!
**Flachback bitti**Serkan:Ya karşılaşırlarsa? Birbirlerini tanımıcaklar mı?!
Kemal:Eda annesini tanıyamaz.Çok küçükken gördü.
Serkan:Eda'nın annesini ararken bulduğu fotoğraflar?
Kemal:Biliyorum o fotoğrafları ama çok eski onlar.
Serkan:Peki annesi Eda'yı tanımayacak mı?
Kemal:Bilmiyorum..Ama sen Eda'ya hiçbir şey söylemiceksin!!
Serkan:Ama..
Kemal:Aması maması yok Serkan! Ne dediysem o! Beril, Eda'nın çevresinde dahi dolanmamalı!Eda ofise gider ve Serkan'ın orda olmamasına şaşırır.
Eda:Engin..Serkan gelmedi mi bugün?
Engin:Yok gelmedi.Siz beraber değil miydiniz?
Eda:Ya bugün Antalya'dan döndük.Ofiste işlerim var diye çıktı evden.Ben bugün gelmicektim aslında da şu otel işinin çizimlerini kontrol etmek için geldim.
Engin:Allah Allah..Niye gelmedi ki?
Eda:Neyse ben bir arıyım.Bu arada çizimler nerde?
Engin:Toplantı odasında.
Eda:Tamam sağ ol.Eda toplantı odasına gider.Çizimleri alıp odasına geçer ve Serkan'ı arar.
Eda:Alo Serkan..Ofise geldim yoksun..
Serkan:Ya gelirken araba arıza yaptı da ona baktırmaya gittim.Sen ofiste misin?
Eda:Evet şimdi geldim ben.Engin de Serkan gelmedi diyince merak ettim.Bir sıkıntı yok dimi?
Serkan:Yok yok..Geliyorum zaten yoldayım.
Eda:Görüşürüz sevgilim.Serkan ofise gelir.Eda'nın yanına gider.
Eda:Hoş geldin..
Serkan:Hoş buldum sevgilim.
Eda:Ben peyzaj çizimlerini kontrol ettim şimdi.Bir problem yok.Haberin olsun.
Serkan:Güzel..Eda..
Eda:Hı?
Serkan:Akşama Begüm Hanım bizi yemeğe davet ediyor.
Eda:Begüm Hanım..Şu şirketi satın almak isteyen kadın değil mi?
Serkan:Evet..
Eda:Yine bir teklif mi sunacak?
Serkan:Yok..Yani bu sefer dostane bir yemek teklifi olduğunu söyledi.
Eda:Peki sence öyle mi?
Serkan:Bilmiyorum.Gidince görücez bakalım.
Eda:Tamam sevgilim.Bana uyar.
Serkan:(Eda'yı öper) Ben odama geçiyorum.
Eda:Tamam hayatım.Eda ve Serkan akşam hazırlanıp Begüm'ün davet ettiği restorana giderler.Gittiklerinde Begüm oradadır.
Eda:İyi akşamlar Begüm Hanım.
Begüm:Merhaba
Serkan:İyi akşamlar
Begüm:Buyrun...Masaya otururlar.
Begüm:Beni kırmayıp davetimi kabul ettiğiniz için çok teşekkür ederim.
Serkan:Estağfirullah..Yani bu nazik davetiniz için biz teşekkür ederiz.Dimi Eda?
Eda:Evet evet..
Begüm:Umarım temiz bir sayfa açabiliriz.
Eda:Umarım..
Serkan:Biz de bunu umarak geldik.Ama..Benim anlamadığım şey..Daha düne kadar günde beş defa arayıp adam yolluyodunuz.Ne oldu da vazgeçtiniz? Bunu merak ediyorum.
Begüm:Yani..Planlarımda birtakım değişiklikler oldu o yüzden.Hem o günkü konuşmalarınızdan da etkilenmediğimi söyleyemem.Şirketinize sahip çıkmanız..Beni oldukça etkiledi.Serkan'ın telefonu çalar.Arayan Kemal'dir.
Serkan:Pardon..(telefonu açar)Efendim?
Kemal:Sakın benimle konuştuğunu belli etme.Şimdi hemen ordan dışarı çık.Çabuk! Çok önemli!
Serkan:Pardon..İşle alakalı..Ben dönüyorum hemen. (masadan kalkar ve uzaklaşır)
Eda:Manzara ne kadar güzel..
Begüm:Evet..Aslında baş başa kalmamız iyi oldu.Ben seninle çok önemli bir şey konuşmak istiyordum.
Eda:Benimle mi?
Begüm:Hı hıSerkan uzakta Kemal'le konuşuyordur.
Serkan:Noldu Kemal Bey?
Kemal:Serkan, Eda'yı hemen oradan uzaklaştır.Çabuk! Hemen! Eda'nın o kadınla konuşmasına müsaade etme!
Serkan:Hangi kadın?
Kemal:Begüm..O kadın..O kadın Eda'nın annesi..Beril, Eda'ya her şeyi anlatacak mı?
DESTEKLERİNİZİ BEKLİYORUM 🦋Not:Begüm'ün kim olduğunu öğrendiğinize göre bundan sonra diyaloglarda ismini Beril olarak kullanıcam.Haberiniz olsun ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mutluluk
FanfictionEda'nın babasından gizli İstanbul'da bir üniversite kazanmasıyla İzmir'den İstanbul'a uzanan bir özgürlük yolculuğunun hikayesi... Babasını karşısına aldığı gün tanıştığı Serkan sayesinde mutluluğu aramak için İstanbul'a gitme kararı veren Eda; tıpk...