Eda:Arkadaşlar çok teşekkür ederim! İyi ki varsınız..
Fifi:Amaan tamam.Duygusala bağlamayın hadi! Bir sürü işimiz var daha!
Eda:Doğru söylüyorsun.Benim kek kalıbı almam lazım, spatula almam lazım, krem şanti almam lazım..
Ferit:Senin de işin zor tabi.
Barış:Tamam tamam hadi iş başına!Eda senin bir şeye ihtiyacın var mı?
Eda:Yok bu sefer ben hallederim.Teşekkür ederim.O zaman ben malzemeleri almaya gidiyorum..Eda markete gider.Reyonda reçellere bakıyordur.Birinin kapağını açıp koklarken arkadan biri çarpar.Reçelin bir kısmı üstüne dökülür.
Eda:Ahh!! Serkan..?
Serkan:Eda..?
Eda:Serkann!!!
Serkan:Evet ben.Noldu?
Eda:Ya üstümü ne hale getirdin ya?!
Serkan:Tamam kızma ya.Allah Allah..Hem karşıma çıkmasaydın arkadaş..
Eda:Öyle mii?? Arkadaş..?!
Serkan:Öyle arkadaş.Ayrıca hemen panik atağa bağlama.Sileriz, geçer.
Eda:Napıyosun sen burda? Beni mi takip ediyorsun?
Serkan:Yok takip işleri sende.Ben seni takip etmiyorum.Okula en yakın market burası biliyosun..O yüzden geldim.
Eda:Üfff yapış yapış oldum! Her tarafım reçel oldu.Nasıl çıkıcam ben böyle insan içine?
Serkan:Hayırdır? Defileye falan mı gidiyorsun?
Eda:Evet defileye gidiyorum.Ve sen davetli değilsin!
Serkan:Korkma ben sızarım bir şekilde.
Eda:Ona ne şüphe...Olmaman gereken yerlere çok güzel giriyorsun.
Serkan:Aahh..Kadınlar da hep öyle söylüyor biliyor musun? Kalbime diyorlar..Nasıl sızdın Serkan? Nasıl sızdın..? Anlamıyoruz..
Eda:Kadınlaar..Böyle söylüyor.Güzel..Böyle mi oynıcaz bu oyunu?
Serkan:(kafasıyla onaylar)
Eda:Tamam..Madem öyle..Ben de ona göre oynarım.
Serkan:(bozulur) Tamam ya..Sana da blöf yapmaya gelmiyor he.Hemen çıkarıyorsun savaş baltalarını.Dur sana tshirt bulcam ben şimdi.
Eda:Yapış yapış oldum ya..
Serkan:Dur dur..Bedenin neydi senin?
Eda:X small
Serkan:Saçmalama ya..Ufal da cebime gir.Sen baya baya small sun.
Eda:İyi tamam small.
Serkan:(tshirt gösterir)
Eda:O ne?
Serkan:Dünya üzerinde kendisine tshirt veya penye deniyor.Sen ne dersin?
Eda:Giymem ben onu.
Serkan:(başka tshirt gösterir) Bu?
Eda:İyi tamam.Peki hadi..O olur.
Serkan:Gel bir yer bulalım.Serkan Eda'yı depoya götürür.Deponun kapısında "Depoya girmek yasaktır" yazıyordur.
Eda:Ee..Yasaktır diyo..
Serkan:Ya bir şey olmaz.
Eda:Olur mu ya? Ben şimdi korkarım.
Serkan:İyi tamam sen bilirsin o zaman.Değiştirme.
Eda:Off tamam giricem.
Serkan:İyi madem ben de geliyim.
Eda:Yok..Noluyo ya? Sen burda bekle.
Serkan:Niye? Çeşme'de beraber denize girmedik mi ya?
Eda:Ya Serkan saçmalama ya..Erteke dur şurda!
Serkan:Erteke değil o! Erkete erkete...
Eda:İyi tamam o zaman erkete dur! Tamam?Eda üstünü değiştirmeye depoya girer.Çıktığında marketin ışıkları bir anda kapanır.
Eda:Noluyo ya?
Serkan:Elektrikler gitti herhalde.Gel gel..Kapıya doğru yönelirler.Kapı açılmaz.Market kapanmıştır.
Eda:Hadi aç! Aç aç! Kartla açıyordun hani kapıları..Bunu da aç!
Serkan:Neyi açayım? Koskocaman kapı..Ben her kapıyı açacak mıyım ya?!
Eda:Tamam sakinim..Neden sakinim? Çünkü Ceren'i arıyorum şimdi.O geliyor ve bizi alıyor..(telefonu çıkarır) Şarjım bitmiş!!!! Ama ben sakinim.Neden sakinim? Çünkü şarja takıcam telefonumu.Şarj aletleri nerde bu markette? He? Ne tarafta?
Serkan:Edaa!! Bak bakıyım etrafına.Burası bildiğin mahalle süpermarketi.Burda teknolojik alet olur mu?
Eda:Senin telefonun? Polisi ara! Polisi ara gelsin alsın bizi!
Serkan:Ya ne polisi Allah aşkına ya?! Ne dicez? Merhabalar bizim üstümüze reçel döküldü sonra biz depoya girdik de şey oldu.Ayrıca suç ortağı olursun haberin olsun.
Eda:Ben? Suç ortağı?
Serkan:Senin sıfatın bence tam bir suç ortağı.Ayrıca üniversiteden böyle direkt hapishaneye geçiş yaparsın benden söylemesi.
Eda:Peki..Nabıcaz şimdi?
Serkan:İşte en güzel soru.Şu etrafına bak.Çikolatalar, cikletler..Her şey..Geceyi burda geçircez.Keyfine de varıcaz! Hadi gel!
Eda:Hahaha..Hayatta olmaz! (kapıya doğru yönelir) Sen gel!
Serkan:Hadi çık hadi!
Eda:Ver kartını.
Serkan:Al sanki açabilcen..
Eda:5..Bilemedin 10 dakika sonra kapının önündeyiz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mutluluk
FanfictionEda'nın babasından gizli İstanbul'da bir üniversite kazanmasıyla İzmir'den İstanbul'a uzanan bir özgürlük yolculuğunun hikayesi... Babasını karşısına aldığı gün tanıştığı Serkan sayesinde mutluluğu aramak için İstanbul'a gitme kararı veren Eda; tıpk...