37. Bölüm

401 39 3
                                    

Serkan masaya doğru yaklaşır.

Beril:Konuşmak istediğim mesele de tam..
Serkan:Aahhh!! (karnını tutup kıvranmaya başlar)
Eda:Ah?!
Serkan:Aahh!!
Eda:Noldu?
Serkan:Midem çok kötü.Acil gitmemiz lazım.
Eda:Noldu birdenbire?
Serkan:Yediğim bir şey dokundu galiba.
Eda:Bir şey yemedin ki Serkan.
Serkan:İçtiğim bir şey dokundu galiba.
Eda:E bir şey de içmedin.
Serkan:Evde içtim! Acil acil..Hadi lütfen!
Eda:Tamam hadi..
Beril:Bir hastaneye gidelim Serkan Bey.
Serkan:Yok yok..
Beril:Bir ambulans falan çağıralım.
Serkan:Hiç gerek yok.Ya kusura bakmayın.Siz yemeğinize geri dönün.Bir dahaki sefere inşallah.
Beril:Ama Serkan Bey..
Eda:Kusura bakmayın Begüm Hanım.İyi akşamlar..

Serkan ve Eda apar topar eve dönerler.

Serkan:Eveet..Evimize geldik.
Eda:Geçti mi senin ağrın?
Serkan:Ahhh ahh!!
Eda:Bana bak sen numara mı yapıyosun?
Serkan:Niye numara yapıyım Eda? İşte ara ara giriyo sancı.
Eda:Sen restoranda telefonda biriyle konuştun.Ne olduysa ondan sonra oldu.Kiminle konuştun sen?
Serkan:Aahhh ahhh!! Çok çok kötü! Ya ben acı çekiyorum burda.Sen beni sorguluyosun.
Eda:Serkancım diyorum sana hastaneye gidelim.
Serkan:Ya hastanelik değilim Eda.
Eda:Ayy..Bana bak sen yoksa şey mi oldun?
Serkan:Ney?
Eda:Cırcır oldun dimi?
Serkan:İğrençsin Eda..
Eda:Hıı kaçır da o zaman görüyim ben seni..
Serkan:Ya ne kaçırıyım ilkokul çağında mıyım?!
Eda:Ben bilmem..

Üstlerini değiştirip yatarlar.

Serkan:Eda..
Eda:Hı?
Serkan:Ben masaya döndüğümde siz ne konuşuyodunuz?
Eda:İş..
Serkan:O kadar mı?
Eda:Evet Serkan.Başka ne olabilir?Begüm Hanım evinin peyzajını yenilemek istiyormuş.Bana iş teklifinde bulunuyordu.
Serkan:Hııı..
Eda:Serkan sen iyi misin? Akşamdan beri bir garip garip haller..Noluyo sana?
Serkan:İyiyim hayatım.Hadi bak benim çok uykum var uyuyalım artık.
Eda:Peki..İyi geceler.
Serkan:İyi geceler.

Uyurlar.Gece Serkan telefon sesine uyanır.Arayan Kemal'dir Serkan'ı çağırır.Dışarda buluşurlar.

Serkan:Ne işimiz var burda? Ajan filmleri buluşma yeri gibi..
Kemal:Serkan..Seninle çok önemli bir mevzuyu konuşucam.
Serkan:Konuşalım..
Kemal:Yarın bu Beril'i kaçırıp bana getireceksin.
Serkan:Hı?!!
Kemal:İster zorla ister güzellikle.
Serkan:Ya kaçırma yok.Kaçırma yok! Tamam Beril Hanım beni kaçırmış olabilir..
Kemal:Ne?! Beril seni mi kaçırdı?
Serkan:Tam olarak öyle denemez ama..Sizin bu eski karınız bizim şirketi almaya çalışıyordu.Ben reddedince adamları gelip kaçırmış bulundu beni.
Kemal:Bak sen Beril'in işlerine..Demek çok önceden sızmış bizim içimize.
Serkan:Sızmış mı?
Kemal:Neyse ne..Yarın sen onu kapıp bana getireceksin.
Serkan:Eda bir zarar görmicek dimi Kemal Bey?
Kemal:Serkan!! Ben Eda'nın babasıyım.Senden önce ben vardım.Tamam mı?! Ben kızımın zarar görmesini ister miyim?
Serkan:İyi de benden resmen Beril Hanım'ı kaçırmamı istiyorsunuz.Bu normal mi şimdi?
Kemal:Normal.Beril için her şey mübah!
Serkan:Tamam..Kaçırıcam ama bir şartım var.
Kemal:Sen benimle pazarlık mı yapıyosun?!
Serkan:Yani Kemal Bey..Yapmam gerekeni yapıyorum.Eda'yı her şeyden ayrı tutuyorum.Siz söyleyin sebebini öyle kaçırıcam.
Kemal:Peki..Bu Beril başka bir adam için bizi bıraktı.Çekti, gitti.
Serkan:Ne diyon ya?! Şey..Pardon..Ne diyosunuz Kemal Bey?
Kemal:Şimdi kaçırcan mı?
Serkan:Görev bende.
Kemal:Aferin.
Serkan:Tamam ben gidiyim kaçırıyım.Yani akşam, şimdi değil.Yatıyım uyuyım da sabah kaçırıyım.
Kemal:Plan yap!
Serkan:Tamam

Eda gece su içmeye kalktığında Serkan'ın evde olmadığını fark eder.
Serkan eve gelir.Yukarı odaya çıkar.Kapıyı açmaya çalışır ama kapı kilitlidir.

Serkan:Noluyo be?! (kapıyı zorlar)
Eda:Kim o?
Serkan:Eda benim açsana kapıyı.
Eda:Açamam Serkan.
Serkan:Niye?
Eda:Ne demek o niye? Allah Allah! Gece nereye gittiysen onda kalsaydın.Açmıyorum.Hadi başka kapıya.
Serkan:Ya Eda saçmalama aç şu kapıyı!! Eda!!
Eda:Yok Eda meda..
Serkan:Ne inatçı şeysin sen?!

Serkan gidip salonda yatar.
Eda sabah kalktığında Serkan'ı koltukta uyurken görür.

Eda:Bu nasıl bir görüntüdür ya..Şu tipe bak (Serkan'ın fotoğrafını çeker)
Serkan:Sessiz olmaya çalışmana gerek yok.Uyandım..
Eda:(hemen kendini toparlar)

Eda hazırlanmak için yukarı çıkar, hazırlanıp aşağı geri iner.

Serkan:Sen dün uyumuyo muydun?
Eda:(sinirli) Uyuyodum Serkan.Uyuyodum..Taa ki su içmeye kalkıp seni evde bulamayana kadar!
Serkan:Sen bana trip mi atıyosun?
Eda:Yok canım ne trip atıcam ben sana?! Ne haddime benim sana trip atmak?!!
Serkan:Trip atıyosun tabi.Ayağın sallanıyor.Ya Eda ben tripten anlamam.Bana ne söylüyorsan direk yüzüme söyle.
Eda:Dün gece nerdeydin?!!
Serkan:Engin..Gecenin yarısı aradı bu beni.Dedi ki kardeşim önemli bir şey konuşmam gerekiyor.Gittim ben de.Yani gitmek zorundaydım.Gitmeseydim mümkünatı yok konuşmazdı benimle.
Eda:Erkeklerin ilk başvurduğu yalana başvurdun.Sıfır orijinallik!
Serkan:Ne yani yalan mı atıyorum ben sana?
Eda:...
Serkan:Sen beni sorguluyosun yani şimdi..Yalancıyım yani ben..Ya yapma Eda ya! Resmen seni aldatmışım gibi davranıyosun.
Eda:Bak seeennn?!!
Serkan:Yok yani..Öyleymiş..Öyle demedim.Yani öyle bir şey yaptırıyosun ki bana hissediyorum yani.
Eda:Serkan bir şey diyim mi? Ben seni hiç umursamıyorum anladın mı?! Nereye gidersen git kiminle görüşürsen görüş.Umrumda değilsin!
Serkan:(telefonuna mesaj gelir, açar)
Eda:(telefona bakmaya çalışır)
Serkan:Noldu? Hani umrunda değildim? Merak mı ettin..?
Eda:Ne merak edicem seni ya..? Bana ne senin telefonuna gelen mesajdan.Dur tahmin ediyim..Acil işin çıktı ve gitmen gerek dimi Serkan?
Serkan:Nerden bildin?
Eda:İşin rast gitsin.Ben ofise gidiyorum (evden çıkar)
Serkan:Ah Kemal Bey ah!! Ne işlere bulaştırdın beni?! Ama bir görevim var! Görevimi başarıyla yerine getirmeliyim.

Serkan Beril'in ofisine gider.

Beril:Hoş geldiniz Serkan Bey.Biz de size birazdan geçmiş olsun ziyaretine gelecektik.
Serkan:Teşekkürler..Ben de dün gece iyice plan..Şey dinlendim yani.Sağ olun.
Beril:Hem geçmiş olsun dilemek hem de Eda'ya yaptığım iş teklifini konuşmak için.
Serkan:Ben de bu konu hakkında konuşmak istiyordum.(Bülent'e bakar) Baş başa konuşsak?
Beril:Bülent yabancı değil.Dilediğiniz gibi konuşabilirsiniz.Buyrun..
Serkan:Yok..Yani madem bana ayıracak zamanınız varmış..Bir yerlere gidip bir şeyler içsek, konuşsak?
Beril:Memnuniyetle..Bülent aradığımda arabayı yollarsın
Bülent:Peki efendim..
Beril:Bu çiçekleri de size veriyim.Sahipsiz kalmalarını istemem.
Serkan:Teşekkürler..Buyrun..

Serkan'ın arabasına binerler ve yola çıkarlar.

Beril:Eda nasıl Serkan Bey?
Serkan:İyi..Huzurumuz yerinde ve ben bozulmasını istemiyorum.
Beril:Benim de temennim bu.Huzurunuzun bozulmasını ben de en az sizin kadar istemiyorum.
Serkan:Niyetinizin ne olduğunu biliyorum Begüm Hanım.
Beril:Altı üstü bir iş teklifinde bulundum.Bunu neden bu kadar büyütüyorsunuz anlamıyorum.
Serkan:Şirketimizi almaktan niye vazgeçtiniz?
Beril:Mali sorunlar diyelim.
Serkan:Eda'nın annesi olduğunu biliyorum.Birbirimizi kandırmayalım Begüm Hanım.Ya da..Beril Hanım mı demeliydim?
Beril:..
Serkan:Bakın ben..Sadece Eda'nın üzülmesini istemiyorum.Hepsi bu.
Beril:Ne hissettiğinizi anlıyorum.Benim de niyetim Eda'nın hayatını alt üst etmek değil.Ama hiç kimse kızımdan uzak durmamı isteyemez.
Serkan:Bakın Beril Hanım..Eda annesizliği kabul etti.Evet bir yarası var ama artık sızlamıyor.Şimdi o yarayı siz tekrardan kanatırsanız Eda'nın canı çok yanacak.Tabi benim de..
Beril:Beni vazgeçirmek için mi geldiniz? Asıl maksadınız bu muydu?
Serkan:Sadece bu değil.
Beril:Bana bakın.Kemal size ne anlattı bilmiyorum.Ama bazen sebepler, sonuçları hafifletmek için yeterli.Hiç kimse, hiçbir anne kızını durup dururken terk edip gitmez.
Serkan:Valla Beril Hanım..O, siz ve Kemal Bey'in arasındaki bir mevzu.Beni ilgilendirmez.Ben sadece Eda'nın bu durumdan en az hasarla çıkmasını istiyorum.

Kemal'in yanına gelirler.

Beril:Asıl maksadın şimdi anlaşıldı.Bunun için mi bana yalan söyledin? Kemal'i göreceğiz deseydin ben gelirdim.

SerKem ilişkisi desem 😂
DESTEKLERİNİZİ BEKLİYORUM 🦋

MutlulukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin