Sabah Serkan kafede çalışıyordur.Eda uzaktan ona bakar.Serkan Eda'yı fark edince Eda gider.Serkan arkasından seslenip durdurur.
Serkan:Eda! Nereye?
Eda:Sana da günaydın.
Serkan:Günaydın! Nereye?
Eda:Öylesine yürüyorum işte..
Serkan:Ben de sana kızgınım.
Eda:Benim sana kızgın olduğumu nerden çıkardın anlamadım.
Serkan:İşten mi kaytarıyorsun acaba?
Eda:Ne işi?
Serkan:Edacım iş başka aşk başka.Sen Bolat Kafe'nin garsonu değil misin?
Eda:Kovmadın mı beni?
Serkan:Yoo..Ben hiç öyle bir şey hatırlamıyorum.
Eda:Nabıyım yani gelip hiçbir şey olmamış gibi çalışayım mı?
Serkan:Dedim ya, iş başka..
Eda:Anladım! İş başka, aşk başka.Baya baya farklı şeyler.O konuda anlaştık.En son bana arkadaşım demiştin..Bu fikrin hâlâ aynı mı? Net miyiz bu konuda?
Serkan:Bir süreliğine evet..
Eda:Peki..Arkadaşım!
Serkan:(önlüğü uzatır) Önlük..
Eda:Nabıyım bunu arkadaşım?
Serkan:Giyceksin.
Eda:Giydim arkadaşım.
Serkan:Gördüm arkadaşım.
Eda:Yalnız para konusunu konuşmamıştık.Onu bir ara konuşalım.Öyle beleşe çalıştıramazsın beni.
Serkan:Bir daha arkadaşım desene Allah aşkına..
Eda:Aarrkadaşşıımmm!!
Serkan:Çok güzel..Sağ ol.
Eda:Noldu arkadaşım? Zoruna mı gitti arkadaşım demem?
Serkan:Yok..Kelimeden nefret ettim.
Eda:Hıı..Ama alışsan iyi olur.Çünkü sıkça kullanıcam.
Serkan:Başka bir kelime veriyim ben sana.Patron de..Patron!Nasıl?
Eda:Peki patron arkadaşım!
Serkan:İyi.Yürü..
Eda:İyi!Bir süre sonra Balca da gelir ve garsonluk yapar.Eda ile beraber tepsilere tabakları koyuyorlardır.
Balca:O kadar fazla yükleme yapma yalnız.Düşürebilirsin!
Eda:Sen merak etme ben hallederim.Eda düşürür.Balca gülmeye başlar.
Eda:Gülme komşuna gelir başına yalnız!
Balca:Ya kızım ben bu tepsiyi tek parmağımla tutar öyle götürürüm.Bu sefer de Balca tepsiyi düşürür.
Eda:Çok başarılı!
Balca:Evet..Biliyorum.
Nurdan:Kızlar iyi misiniz?
Eda:Bir şey yok.Serkan gelmeden toplayalım burayı.
Balca:Evet.Konuşur şimdi susmaz.Bir adam (Levent) gelir.
Levent:Pardon..Mekanın yetkilisi kimdir?
Balca:Benim!
Levent:Siz misiniz mekanın yetkilisi?
Balca:Noldu beğenemedin mi?!
Eda:Olamaz mı yani? Seksist misiniz siz?! Kadın olunca olmuyor mu yani illa erkek mi olucak mekanın sahibi? Hı?!
Balca:Terbiyesiz! Çık git hadi çık git!
Levent:Hanımefendi seksi meksi değilim ben.Bir iş teklifi yapmaya geldim.Bin tane azar işittim!
Balca:He iş mi?
Eda:İşse..Tabi ki buyrun?
Levent:Arkadaşlar kaybedecek hiç vaktim yok.Benim Şile'de bir paintball mekanım var.Bugün de açılışı var onun.Okul içinde bir turnuva düzenledim.Normalde diğer kantinle anlaşmıştım catering işi için.Fakat son anda mort etti işi ben de böyle ortada kaldım.
Eda:Olur! Yaparız tabi ki!
Balca:Yaparız tabi.
Eda:Ya çocuk oyuncağı bunlar bizim için.Adın neydi senin?
Levent:Levent!
Eda:Şimdi Levocum..Burası çok köklü bir kuruluş.Çok eskiden beri biz burdayız.Yani hiç öyle gözün arkada falan kalmasın.
Balca:Tabi canım..Ne zaman? 1925'ten beri..Bolat Kafe..
Eda:Tabi..
Levent:Peki..Yalnız biz bir 100-150 kişi olucaz.Hani hesabınızı ona göre yaparsınız.Mangal tadında bir şeyler istiyoruz.Artık sucuk olur, kanat olur, köfte olur, bonfile olur.O sırada Serkan gelir.Levent anlatır.
Serkan:Çok bonfile falan o işlere girmeyelim.Köfte, kanat, en son da sucuğu yapıştırırız.İşi hallederiz.İçecekleri de getiririz burdan.Her şeyi hallederiz.
Eda:Tabi tabi bizde her türlü hizmet var.
Balca:Tabi canım mangal bizim işimiz! Yel falan..Üff!!
Levent:O zaman size geniş bir araç ayarlıyım.Siz bütün arkadaşlarınızı toplayın, gelin.Yemekler de rahat rahat sığsın.Bi yarım saate, bir saate kapının önünde olur araç.
Serkan:Tamamdır.Serkan, Eda, Balca, Fifi, Ceren, Barış ve Ferit kapının önünde toplanırlar.Malzemeler hazırdır
Ferit:Nereye gidiliyor?
Eda:Şile'ye..
Barış:Size iyi eğlenceler..Kolay gelsinBarış gider.Eda arkasından gidip durdurur.
Eda:Barış dur! Sen de gelsene.
Barış:Gerek yok şimdi.Sen benim yerime de eğlen.
Eda:Niye gelmiyorsun ki?
Barış:Serkan falan tatsızlık çıkmasın şimdi ya.
Eda:Ya çıkmaz.Nolcak..? Ya lütfen ben rica ediyorum.Sen de gel.Lütfen..
Barış:Peki..Tamam.Kolileri taşırken Serkan Eda'nın yanına gider.
Serkan:Maşallah..Barış da pek yardımsever.
Eda:Heh..Ben de ne zaman ağzını açıcan diye bekliyordum.
Serkan:Herif geliyor bide..Yüzsüz!
Eda:Evet, sen olsan gelmezdin.O geliyor.Yani benim bir lafım onun için her şeyden önemli.Gururunu bir kenara bırakabiliyor.Sen olsan böyle davranmazdın.
Serkan:Vay be..Balca'yla beni kıyaslama diyene bak.Çok enteresansın!Arabaya binerler ve açılışın olduğu yere giderler.Bütün gün hep beraber çalışırlar.Eda ve Serkan mangalın başındadır.
Eda:Et kaldı mı? Şurdaki adam resmen 5 kilo et yedi.
Serkan:Garip garip bakışmalar..Bana rağmen bu adamın buraya gelmesi..Senin dibinden ayrılmaması, yardım etmesi...
Eda:Eee devam et Serkan.
Serkan:Yoo bir şey yok.Çok ilginç geldi sadece.Yani sen de tabi nasıl izin veriyorsun bunca şeyden sonra..? Pes!
Eda:Ben hiçbir şeye izin vermedim.Barış böyle bir insan.Yardımsever..
Serkan:Ben Barış'ı tanıyorum Eda.Onda bir gariplik var.Bunu da görüyorum.Bana söylemediğin bir şey mi oldu?
Eda:Hayır.Yok.Hiçbir şey yok.Hem sanane..? Sen ne karışıyorsun? Biz arkadaş değil miyiz?
Serkan:...Eda gider.
Etler bitmiştir.İş bitince hepsi bir araya toplanır.Balca:Kendi işimizde aç kaldık iyi mi?
Ferit:Valla yolda karnım guruldarsa kimse kusura bakmıcak!
Serkan:Dönüşte bu yardımlarınızdan dolayı Bolat Kafe güzel makarnalarıyla, salatalarıyla karşınızda.Levent gelir.
Levent:Arkadaşlar hiç acele etmeyin.Çünkü araç bir arıza yapmış ve yarın sabaha kadar yenisini getiremiyoruz.
Barış:Nasıl yaa..?
Levent:Şöyle yapalım.Bizim bir dağ evimiz var.Hepinizi orda ağırlayalım bu gece.
Balca:Valla bana uyar.
Fifi:Bence bize de uyar.
Ceren:Olur..
Eda:Peki madem..Levent hepsini dağ evine götürür.
Levent:Arkadaşlar yukarda yatıcak yerimiz var.Üç tane oda var.5 tane yatak var.Çekyat da var.Yani sığarsınız diye düşünüyorum.Bide açsınız diye duydum, yemek de söyledim size afiyetle yersiniz.Hadi rahatınıza bakın o zaman!
Levent gider.
Ferit:Ben Barış'la bir odada kalırım o zaman.
Fifi:Ben de Eda'yla kalırım.
Serkan:Balca, Ceren siz de beraber kalırsınız..
Ceren:Peki..
Serkan:Ben de şurda kanepede yatarım.
Balca:Ama rahat edebilecek misin orda?
Serkan:Hayırlısı..Hepsi odalarına yerleşir.Akşam hep beraber salonda oturuyorlardır.
Tehlikeli bir ortam 😬
DESTEKLERİNİZİ BEKLİYORUM 🦋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mutluluk
FanfictionEda'nın babasından gizli İstanbul'da bir üniversite kazanmasıyla İzmir'den İstanbul'a uzanan bir özgürlük yolculuğunun hikayesi... Babasını karşısına aldığı gün tanıştığı Serkan sayesinde mutluluğu aramak için İstanbul'a gitme kararı veren Eda; tıpk...