34. Bölüm

475 50 8
                                    

Selin içeri girip oturur.

Eda:Sen..Sen yurt dışında değil miydin?
Selin:Yapma Eda..Döndüğümü bildiğini biliyorum.Ceren'le karşılaştık.
Eda:..
Selin:Bak Eda ben buraya profesyonel bir şekilde çalışmaya geldim.
Eda:Biliyorum Selin..Başka ne olabilir ki?Neyse bugün bitti zaten.Benim de çıkmam gerek.Yarın gelir başlarsın.
Selin:Tamam.Ama şunu bilmeni istiyorum..Serkan'la senin arana girmeye çalışmak gibi bir niyetim yok.
Eda:Onu zaman gösterecek Selin.Neyse görüşürüz..

Eda Olivia'ya gider.O gün hep beraber güzel bir akşam geçirirler.Eve döndüklerinde Eda hafif sarhoştur.Yatıp uyurlar.Ertesi sabah ikisinin dışarda işleri vardır.Beraber işlerini hallederler.Ofise geçmek için arabaya doğru giderler.

Eda:Hapşuuu!!
Serkan:Eda! Şifayı kapmışsın..
Eda:Serkan bana şurdaki büfeden bir su alıversene.Boğazım kurudu.
Serkan:Tamam.Sen arabaya geç.
Eda:Haapşuuu!!
Serkan:Hadi geç geç..
Eda:Tamam..

Serkan suyu alıp dönerken önünde bir araba durur ve içinden birkaç adam iner.Biri Serkan'la konuşur.Eda onları görüyordur.

Bülent:Serkan Bey, merhaba!
Serkan:Kimsiniz siz?
Bülent:Hanımefendi sizi görmek istiyorlar.
Serkan:He anlaşıldı..Hanımefendiye görüşmeyeceğimizi söylemiştim.Teşekkürler..
Bülent:Hanımefendi ısrar ediyorlar.Bir taşkınlık yaşanmasını, (Eda'ya bakar) kimseye zarar gelmesini istemiyorlar.Lütfen..

Serkan adamların arabasına biner.Eda seslenir.

Eda:Serkaan!! Serkaann!! Nereye götürüyorlar Serkan'ı?!!

Eda arabayla peşlerine takılır.

Serkan:Hanımefendi reddedilmekten hiç hoşlanmıyor galiba.
Bülent:Hiç hoşlanmaz.Ama eminim sizi ikna edecek bir teklif sunacaktır.
Serkan:Bence boşuna kürek çekiyor.
Bülent:O kadar peşin hükümlü olmayın Serkan Bey.Hanımefendi çok ikna edicidir.
Serkan:Ben de inatçı biriyimdir beyefendi.Şu an bu arabadaysam korktuğumdan değil meselenin bir an önce bitmesini istediğimden.
Bülent:Emin olun bunu biz de en az sizin kadar istiyoruz.

Eda kornaya basıp arkalarından yetişmeye çalışıyordur.

Eda:(bağırır) Peşinizdeyiiimmm!!! Nereye kaçacaksınız laann??!!!! Çekiiinnnn!!

Adamlar Serkan'ı büyük bir holding binasının önüne getirir.Eda da hemen arabayı bırakıp peşlerinden gider.Eda koşarken kapının önündeki görevli arkasından seslenir.

Görevli:Hanımefendii!! Hanımefendii!!
Eda:Ne beee??!
Görevli:Bu aracı burada bırakamazsınız!!
Eda:Bıraktım bile!!

Bülent Serkan'ı hanımefendinin (Begüm) yanına çıkarır.

Begüm:Hoş geldiniz Serkan Bey.Buyrun..
Serkan:Hoş bulduğumu söyleyemicem.Bakın şöyle yapalım.Siz teklifinizi yapın ben de reddediyim.Çünkü acelem var.Sevgilim beni bekliyor.
Begüm:İşinizin bitmesini özellikle bekledim.Sevgilinize karşı mahçup olmanızı istemem.
Serkan:Evet..Gerçekten çok naziksiniz (!) Mevzuya gelsek..
Begüm:Mevzu malum..Size piyasa değerinin çok üstünde bir teklifte bulundum.Teklifi yaparken özellikle imtina ettim.Ama siz teklifi değerlendirirken aynı imtinada bulunmadınız.
Serkan:Hanımefendi bakın..Şirketimizi satmak isteseydik emin olun ilk size satardık.Ama ismimize paha biçilemeyeceğini düşünüyorum.İzninizle..Teşekkürler..(gider)
Bülent:Ne yapmamızı istersiniz?
Begüm:Biraz bekleyelim.Nasıl olsa ilk tökezlediğinde bana gelicek.

Eda aşağıda güvenlikle tartışıyordur.

Eda:(bağırır)Serkaaann!!!
Güvenlik:Hanımefendi bağırmayın!
Eda:Ya ne demek bağırmayın?!! Sevgilimi buraya getirdiler.Gördüm! Çabuk söyle Serkan nerde??!
Güvenlik:Bilmiyorum.
Eda:(yakasına yapışır) Öldürürüm lan seni! Öldürürümm! Çabuk söyle sevgilim nerde??!
Güvenlik:Sevgilinizi tanımıyorum hanımefendi.Neden anlamıyorsunuz?!
Eda:Ne demek tanımıyorsun?! Bolat! Serkan Bolat!! Bütün Türkiye tanıyor.Nerde Serkan?!
Güvenlik:Kendisini tanımıyorum ama neden ortadan kaybolduğu belli!!
Eda:Bana bak şimdi seni var ya!!

MutlulukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin