12. Bölüm

532 48 15
                                    

Öğlen Eda bahçede oturuyordur.Annesi hakkında düşünüyordur.Bir süre sonra Barış yanına gelir.Barış'la annesi hakkında konuşurlar.

Barış:Belki düşündüğünden daha yakındadır annen.Bilemezsin ki..Ben yakında bir araya geleceğinize yürekten inanıyorum.Ben yardımcı olurum hem sana.Beraber ararız anneni..
Eda:Ya öldüyse? Ya annem artık yaşamıyorsa? Araştırırsam alacağım cevaplardan korkuyorum.

Ferit yanlarına gelir.

Ferit:Aaa hadi abi!! Bugün koşuyorduk hani?
Barış:Tamam..İki dakika dur Ferit.Şimdi değil.
Eda:(yüzü asıktır)Neyse ben gidiyorum.Görüşürüz.(gider)
Ferit:Haydaaa! Yine noldu abi..?
Barış:Yok bir şey yok.Hadi!

Ferit ve Barış beraber koşarlar.

Barış:Eda bu aralar hiç iyi değil.
Ferit:Her zamanki gibi.
Barış:Anlatmadığı bir şeyler var.
Ferit:Her zamanki gibi.
Barış:Ya adam gibi dinlicek misin?
Ferit:Her zamanki gibi..E abicim git kızlarla konuş.Ne biliyim Ceren'le konuş.Fifi'yle konuş.Onlar elbet biliyordur bir şeyler.
Barış:Haklısın..Ceren bugün okulda yok da..Fifi odasındadır.Ben Fifi'yle konuşmaya gidiyorum.

Barış Fifi'yle konuşmaya gider.Kapıyı tıklatır, kimse açmaz.Kapıyı açmayı deneyince kapı açılır, kilitli değildir.Ama odada kimse yoktur.Yerde gözüne bir mektup ilişir.Eda'nın kitabındaki mektuptur.İçeri girip Mektubu açar.

Mektup:
Eda..Kızım..Ben annen Beril..
Biliyorum bunu kabul etmek çok zor.Ama ben bu kitabı senin için yazdım.Başımdan geçenleri okumanı istedim.Yıllar boyu içimde biriktirdiğim şeyleri yazıya döktüm.Beni anlamanı istedim.Mutluluğu bulmak için gidiyorum dedim ama sen olmadan bu mümkün değilmiş.Anladım..Bana çok öfkelisin.Farkındayım..Bir gün beni bulmak istersen, bütün sorularına bir cevap istersen..Seni bekliyor olucam.İzmir'deyim.Gel bul beni kızım..Gel bul beni.

Serkan yolda yürürken Eda bir anda karşısına çıkar.

Eda:Serkan?
Serkan:Haydaaa..Ya Eda sen pusu mu kuruyosun bana? He? Nabıyosun çalılıklara falan mı saklanıyorsun? Radarın falan mı var beni takip mi ediyorsun? Amacın ne ya?
Eda:Sen nabıyorsun şimdi?
Serkan:Okuldan çıkıyorum izin verirsen.
Eda:Aaa ben de okuldan çıkıyorum ne tesadüf!!
Serkan:Çıkma sen.Narin kızsın.Dışarısı tehlikeli.Tamam?

Serkan ilerler Eda da peşinden gider.

Eda:Sen mi koruyacaksın beni tehlikeden?Hem sanane? Ben istediğim yere giderim.
Serkan:Yaa anlamıyor muyum beni takip ettiğini..Allah aşkına..
Eda:Ben? Seni takip ediyorum? Ya görülmüş mü böyle bir şey? Hem madem takip ediyorum..Kanıtla..Ben normal yürüyorum.Sen istediğin yere git.Hatta yüreğinin götürdüğü yere git.
Serkan:Allahım bir tane normal insan yok hayatımda bir tane!!
Eda:Duyuluyor yalnız söylediklerin.Söyleniceksen kısık sesle söylen.

Serkan ilerde taksi durdurur.Taksicinin yan koltuğuna oturur.

Serkan:Selamünaleyküm abi! Nasılsın?
Taksici:...
Serkan:Allah iyilik versin.Abi ben Sarıyer tarafına gidicem de hiç taksimetre olayına falan girmesek bende 5 lira var.
Taksici:Yok kardeşim kurtarmaz.Oraya nerden baksan 20 lira yazar.
Serkan:Ohoo...Abi bende 20 lira olsa..
Taksici:O zaman git dolmuşa bin kardeşim otobüse bin.Ben ne yapıyım?
Serkan:Abi yap bi kıyak ya.Yok mudur bizim kültürümüzde..Her kim ki parası yoktur taksici abi onu istediği yere bırakır.Öyle değil midir?
Taksici:Değildir.Parayı veren düdüğü çalar.Hadi in kardeşim.
Serkan:Ya abi zor bir gün.Bir kıyak yap.Sevaptır ya..
Taksici:15 lira
Serkan:6 lira
Taksici:15 lira
Serkan:7 lira
Taksici:16 lira
Serkan:8 lira
Taksici:17 lira
Serkan:Ya abi ama sen hiç anlamamışsın ki pazarlık olayını.Sen incen ben çıkcam orta yolda buluşcaz!
Taksici:Hadi in kardeşim.Oyun mu oynuyoruz ya hadi!

Eda taksiye biner ve 20 lira uzatır.

Eda:Buyrun burdan alın
Serkan:Ya Eda sen nabıyorsun beni takip mi ediyorsun ya?!!
Eda:Ben seni takip etmiyorum.Taksiye biniyorum.
Serkan:Ya in hadi in ya.

Taksici arabayı çalıştırır.

Serkan:Ooo sen de abi hemen parayı gördün gitmeye başlarsın tabi!! Ya Eda çok net soruyorum.Manyak mısın?
Eda:Lütfen kadınlarla düzgün konuşalım! Haksız mıyım taksici abi?
Taksici:Çok haklısın bacım.
Serkan:Hıı..Nasıl hemen parayı veren düdüğü çalar dimi?! Eda hadi in diyorum ya!
Eda:Ya ben anlatamadım galiba.Ben seni takip etmiyorum.Her şey senle ilgili olmak zorunda mı? Aaa yeter ya sinirlenicem.Maganda mıdır nedir?!
Taksici:İndiriyim mi abla arabadan?
Eda:Yok ya indirme yazık.O kadar da değil.
Serkan:Dur abi dur ben incem.Dur!
Eda:İndirme abi çeksin cezasını!

Biraz giderler.

Serkan:Tamam Eda.Geldik herhalde ineceğin yere.
Eda:Aa yok yok biraz daha var benim.
Serkan:Öyle mi? Nerdeymiş gideceğin yer?
Eda:Iıı..Senin gideceğin yere çok yakın.
Serkan:Benim gideceğim yer nerdeymiş?
Eda:O da benim gideceğim yere çok yakın
Serkan:Çok enteresan bir kızsın ya.Çok enteresan bir kızsın!
Eda:Sizinle muhattap olmayacağım beyefendi.Ayrıca sizi takip ettiğim yönündeki iddialar tamamen hayal ürünüdür.
Serkan:Bak bak bak..Laflara bak ya.Nerden öğreniyorsun sen bu lafları?
Eda:Sen beni hiçbir şeyden anlamayan..
Serkan:Çeşmeli bir kız sandım ama değilsin.Ama bu taksi kişiye özel.Sonradan gelen sensin.
Eda:Paylaşımcı bir insan olmadığınızı biliyordum ama bu kadarına da pes!
Serkan:(Eda'ya döner) Ya bu ne ya sizli bizli konuşmalar.Oyun mu oynuyoruz?!
Eda:Ya tamam dön hadi önüne.
Serkan:Edaaa!!!!
Eda:Ya bağırma ya ne bağırıyorsun.Hep bağırıyorsun, hep bağırıyorsun ya!!
Taksici:Yeter bee!(arabayı durdurur)
Serkan:Bence de yeter.Bence de yeter!
Eda:Bence de yeter beyefendi!
Taksici:İkinizde inin arabadan!
Serkan:Ya ben ne yaptım abi ya?! O insin..O bindi sonradan.
Eda:Asıl terbiyesizliği yapan o!
Taksici:İkiniz de inin hadi! Hadi!!
Serkan:Üff tamam..
Eda:Yalnız beyefendi bizim 20 liramız vardı onu alalım o zaman biz.
Taksici:Yok 20 lira.Müstehak size!
Serkan:Yapma yaa!!
Eda:Olur mu öyle şey? Yalnız ben sizi şoförler ve taksiciler birliğine şikayet etmek durumundayım.Ya da her neyse adı birliğin..
Taksici:Lanet olsun ya lanet olsun! Al şu 20 lirayı (parayı verir) Bu 20 lira da benden (bir 20lik daha uzatır)
Eda:Ay yok hiç..
Taksici:Bir daha da karşıma çıkmayın.Tamam mı? Hadi!!
Serkan:Abi be bi 20 daha ateşlesene çok sıkışığım bu aralar.
Taksici:Yürü git lan!

Arabadan inerler.Taksi gider.

Eda:Yazık ya adama.Bide parasından ettik.
Serkan:Sana bir şey söyliyim mi..?Günde böyle 10 tane taksiye binsek bizim iş tamam he..Bak bak nasıl da koyuyor paraları çantaya..
Eda:Nabıyım? Sokağa mı atıyım paraları.?!
Serkan:Peşimden gelme!

Eda Serkan'ı takip etmeye devam eder.Serkan bir otele girer.Eda da peşinden içeri girer.

Serkan otelde ne işin var senin??! Ne işler peşindesin?
DESTEKLERİNİZİ BEKLİYORUM 🦋

MutlulukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin