Akşam Eda'nın istemesi vardır.Eda'yı Ceren hazırlar.Akşam herkes Kemal'in evinde toplanır.Eda, kızlarla mutfakta kahve yapıyordur.
Eda:
Eda:Tuz koysam mı Serkan'ın kahvesine?
Ceren:Koymazsan ayıp!
Pırıl:(tuz koyar)
Eda:Yeter yeter.Abartmayın..
Ceren:Şşş sen bir dur bakıyım.(biraz daha tuz koyar)
Eda:Ölecek çocuk!
Pırıl:Ölmez ölmez.
Ceren:Hadi bakalım Eda Hanım..Sizi içeri alalım..Eda kahveleri götürür.Serkan kahvesinden bir yudum alır ve öksürmeye başlar.
Serkan:(sessizce)Az daha koysaydın insafsız!
Herkes güler.
Aydan:Eveet..Kahvelerimizi de içtiğimizde göre..Sebebi ziyaretimiz malum.
Kemal:Buyrun..
Aydan:Allah'ın emri, peygamberin kavliyle..Eda kızımızı, Serkan'a istemeye geldik.Bu gençler zaten birbirlerini sevmişler..Bundan sonra bize de onlara ön ayak olmak düşer.
Kemal:Aydan Hanım'ın da söylediği gibi gençler birbirlerini sevmişler.Bize de Allah mesut etsin demek, gerekeni de yapmak düşer.Ama yine de adet yerini bulsun diye Eda'ya da sormak lazım tabi ki...Kızım..Söyle bakalım, sen ne düşünüyorsun?
Eda:Eee..Sen nasıl münasip görürsen babacım.
Serkan:İstiyorum desene kızım.İstiyorum desene!
Eda:Ay ben bilmem..Babam bilir.
Kemal:E madem ki ben bilirim..Serkan'dan daha iyi damat mı bulucam? Verdim gitti..
Serkan:İşte Kemal babam be!!Büyüklerin elleri öpülür vs.
Eda, Serkan, Ceren, Ferit, Pırıl ve Engin bahçede oturuyorlardır.Eda:Serkan bizim yarın hastaneye gitmemiz lazım.
Serkan:Neden? Noldu? Bir şey mi oldu?
Eda:Hayır sevgilim bir şey olmadı.Sağlık raporu falan..
Serkan:Hee..
Ceren:Tanıdık doktorlar falan var ya hallederiz..
Serkan:Valla mı?
Eda:Tabi..Çok güzel arkadaşları var onun, doktor..Böyle bir anda kardeşi ortaya çıkıveriyor.Geçirebildi mi o arkadaşın travmasını?!
Serkan:Ohoo laf soktu bak.Bunlar geçen öyle bir şey yapmıştı dimi? Ben yapmadım..
Pırıl:Düğün pastanızı ben yapıyorum bu arada..Söylememe gerek bile yok diye düşünüyorum.
Eda:(gülümser)
Ceren:Gelinlik, damatlık ve bizim kıyafetlerimiz zaten bende..
Ferit:E ben de after party için mekanı kapatırım.
Engin:E bana bir şey kalmadı..
Eda:Senin varlığın yeter Engincim
Engin:Buldum! Şoför! Ben de gelin arabasını kullanırım.
Eda:(güler) Engin ya...
Serkan:Ya ne ekip olduk biz ama? İki dakikada düğün organize ettik.
Eda:Valla ya..Korkulurmuş sizden.Altı süper kahraman..
Ferit:Şirket mi kursak?
Pırıl:Siz yeter ki isteyin..Ertesi gün Serkan, Eda ve Ceren hastaneye giderler.Serkan bir hemşireyi durdurur.
Serkan:Pardon..Biz evlilik muayenesi için gelmiştik ama..
Hemşire:Hayırlı olsun.Kan alma odası şu tarafta.Ben arkadaşı göndericem.
Serkan:Burası mı?
Hemşire:Evet..
Serkan:Tamam teşekkürler.
Hemşire:İyi günler.(gider)
Eda:Aaaa..
Serkan:Noldu?
Eda:Kan alma mı?
Serkan:Hayatım prosedür işte..Bunu yapmadan evlenemeyiz.
Eda:Yok, bence evleniriz.
Serkan:Ya Eda gel hadi.
Ceren:Eda sen korkuyor musun?
Eda:Arkadaşlar korkmak değil.
Serkan:Evet, aramızda korkak biri mi var?
Eda:Korkak falan değilim.Bu fobi yani..Anlamıyorsunuz.
Serkan:Tamam hayatım ben varım yanında.
Eda:Hayır Serkancım, senin benim yanımda olman önemli değil.Çünkü onu koluma sokacaklar.Eda'yı zorla odaya sokarlar.
Serkan:Ben yanındayım merak etme.
Ceren:Saçmalama Eda.Sinek ısırığı gibi bir şey o ya.
Eda:Hiç de bile!!! Uydurma!! Sivri sinek ısırığı falan değil o! Yaa Serkaann..Bir şey söylicem..Bana anestezi yapsalar olur mu? Bayıltsınlar beni.Sonra istediklerini yapabilirler.
Serkan:Eda saçmalama, anestezide de iğne yapıyorlar.
Eda:Yaaa!!!
Serkan:Sakin ol hayatım.Hemşire gelir.
Hemşire:Eveet..Hazır mısınız?
Eda:Ben değilim!
Serkan:Tamam tamam..Ben hazırım.(koltuğa oturur) Sen de görmüş ol hayatım.Böylece korkulacak bir şey olmadığını anlarsın.Hemşire büyük bir şırınga çıkarır.
Serkan:Oha!! Bu ne?!!
Eda:Aaayy bana bir şeyler oluyor.Eda kaçar.Serkan zorla geri getirir.Odanın önündedirler.
Eda:Serkan!! Durr!! Bir şey dicem!
Serkan:Ne?
Eda:Çok önemli!
Serkan:Noldu?
Eda:Bak..Bizim kanımız kesinlikle uyuşuyordur.Niye biliyor musun?
Serkan:Niye?
Eda:Şu suratına bak, benim şu suratıma bak Serkan.Biz yüzyılın en yakışan çifti değiliz de neyiz? (kaçmaya çalışır)
Serkan:Ya saçmalama Eda! (kucağına alır)
Eda:Aşkımm lütfennn!!!
Serkan:(odada kucağından indirir)
Eda:(gülmeye başlar) Nasıl kandırdım ama sizi? Ya ben..Koskoca kadın, minicik bir iğneden mi korkucam ya?! Siz de yani..Ay o ne, bir şey dökülmüş oraya.Eda kaçmaya çalışır.Serkan ve Ceren tutup kapıyı kapatırlar.Zorla da olsa kan aldırır.
Ceren oradan moda evine geçer.Eda ve Serkan arabadadır.Eda'nın suratı asıktır.Serkan:Ya Eda abartma..Kırk saat geçti üstünden.Acıyor mu hâlâ?
Eda:Acıyo!
Serkan:Noluyo?
Eda:Acıyo!
Serkan:Kıyamam ben sana.Getir o kolunu da öpiyim bir ben.(öper) Geçti mi?
Eda:Geçti..
Serkan:Bak bak ya..Ya Eda..Biz şaka maka evleniyoruz.
Eda:Evet..
Serkan:(Eda'ya bakıyordur)
Eda:Yaa önüne baksana..
Serkan:Bak bak yeni gelin gibi kırıtıyo.
Eda:Yeni gelin değil miyim? Kırıtçam tabi..
Serkan:Yeni gelinsin sen.Son sürüm!
Eda:(güler)
Serkan:Şaka bir yana da gerçek bir aile oluyoruz.
Eda:Evet..
Serkan:Ben çok teşekkür ederim.
Eda:..?
Serkan:Hastalıkta, sağlıkta..Ormanda kaybolurken, hırsız kovalarken, kaçarken, kaçırılırken..Aklına gelebilecek bütün maceraların içinde benim yanımda olduğun için..Beni yalnız bırakmadığın için..Ve beni evrenin en mutlu adamı yaptığın için..Evet evet evet!
Eda:Yiaaa..Serkan, ben de sana çok teşekkür ederim.Hastalıkta, sağlıkta...Her yerde, her zaman yanımda olduğun için çok teşekkür ederim.Tam umudumu kesmişken karşıma çıkıp bir anda "kaçalım mı?" diye sorup beni hayata döndürdüğün için..Beni kainatın en mutlu kadını yaptığın için teşekkür ederim.Serkan bir evin önünde durur.Arabadan inerler.
Eda:Noluyo Serkan? Biz niye geldik buraya?
Serkan:Çok konuşma bakıyım.Gel buraya..
Eda:Yine ne işler çeviriyorsun sen?
Serkan:(bahçenin kapısını açar) Geç içeri..Eve girerler.Salona doğru ilerlerler.
Eda:Aşkım burası boş bir ev.
Serkan:Oo really??
Eda:Serkan..Hayırdır sen emlakçı falan mı olmaya karar verdin?
Serkan:Hı?
Eda:Emlakçı mısın artık? Yeni olayın bu mu diyorum.
Serkan:Ne diyorsun hayatım sen? Bak...Ben..Diyorum ki..Hani diyorum..Bu evi beğendiysen..Hani diyorum..Belki satın alabiliriz..Mi diyorum?
Eda:Nasıl yani? Bu evi mi?
Serkan:Hıhı..Beğendin mi bu evi?
Eda:(şaşkın bir şekilde etrafı süzer) Yaa!! Ya Serkan saçmalama!
Serkan:Beğenmedin mi?
Eda:Aşkın beğenmedin mi ne demek? Bu benim hayallerimdekinden bile daha güzell!! (Serkan'ın boynuna atlar)
Serkan:O zaman yeni hayatımıza hoş geldiniz Eda Hanım..
Eda:Yaa Serkaaan..Çok güzel burası.Şu bahçeye bak!!Ev:
Yeni eviniz hayırlı olsun çocuklarım 🏠
DESTEKLERİNİZİ BEKLİYORUM 🦋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mutluluk
FanfictionEda'nın babasından gizli İstanbul'da bir üniversite kazanmasıyla İzmir'den İstanbul'a uzanan bir özgürlük yolculuğunun hikayesi... Babasını karşısına aldığı gün tanıştığı Serkan sayesinde mutluluğu aramak için İstanbul'a gitme kararı veren Eda; tıpk...