(2 gün sonra..)
Serkan'ın iş için Antalya'da bir otele gitmesi gerektiğinden dolayı balayına gidemezler.Serkan'dan 2 gün sonra Eda da iş için gidecektir.
(2 gün sonra..)
Eda, çocukları da toplar ve beraber Antalya'ya yola çıkarlar.Büyük bir araç kiralarlar.Eda arabayı kullanıyordur.Diğerleri ise uyuyordur.Pırıl yan koltukta, diğerleri ise arkada oturuyordur.Eda:Offf!! Dana gibi uyuyorlar yani.Tamam arabayla gideriz dedim de bütün yolu ben mi kullanayım dedim.Şuna bak şuna..Danacık.Hay Allahım ya..10 saattir araba kullanıyorum ben ya.Yazıktı bana..
Radyonun sesini sonuna kadar açar ama kimse uyanmaz.
Eda:Yaa!! Peki..İyi o zaman.Bunu siz istediniz.Benden günah gitti.1...2...Bakıyım arkadan araba..Gelmiyor.3...!
Ani fren yapar.Hepsi bağırarak uyanır.
Engin:Kaza mı yaptık noldu?!!!
Ceren:Eda nolduu??!
Ferit:Noldu be??!!
Eda:Güüüünaaayyydıııınnnnn!!! Günaydın yaa..Allah Allah..Yani resmen 10 saattir araba kullanıyorum tek başıma.Arabaya bindiğiniz anda uyudunuz.Yuh be! Gelmek üzereyiz otele.Hadi toparlanın.
Pırıl:Ya Eda bari geldiğimizde uyandırsaydın be güzelim.
Eda:Pırıl sen var ya..Hiç..Hiçbir şey söylemeye hakkın yok senin ya.O kadar konuştuk.Gıybet yaparız bütün yol boyunca demedik mi Pırıl? Noldu? Arabaya bindin, hemen küt..
Pırıl:Nasıl güzel kullandın..Serkan odasındadır.Oda servisini arar.
X:Buyrun Serkan Bey..
Serkan:Merhaba..Ben sipariş vermek istiyordum da..
X:Buyrun dinliyorum.
Serkan:İki kişilik kahvaltı.
X:Tabi..Neler olsun?
Serkan:Fındık..
X:Tamam..
Serkan:Fıstık..
X:Tamam
Serkan:Ceviz..
X:Tabii..
Serkan:Badem..Çiğ olsun.
X:Tabi efendim.
Serkan:Macun..
X:Ne macunu olsun?
Serkan:Mesir
X:Tabi..
Serkan:Bide lokum falan..
X:Anladım efendim.
Serkan:Anladınız siz.Tamam..
X:Enerji..
Serkan:Enerji evet.
X:Afiyet olsun efendim.
Serkan:Teşekkürler..Eda'lar otele varmıştır.Resepsiyona gelirler.
Ferit:Merhaba, iyi günler.
Görevli:Merhaba..
Ferit:Serkan Bolat hangi odada kalıyordu acaba?
Görevli:Siz kimsiniz? Bu şekilde bilgi vermem mümkün değil.
Eda:(kimliğini gösterir) Bakın..Eda Bolat..Arkasına da bakın..Medeni hali evli.Alıyım kartı..
Görevli:(kartı verir) Buyrun efendim.Hoşgeldiniz..
Eda:Teşekkürler..Beraber odanın önüne gelirler.
Eda:Önce ben giriyim.Siz benden bir iki dakika sonra gelin.Tamam?
Ferit:E hani sürpriz yapacaktık?
Eda:Feritçim şimdi içerde uygun olmayan bir durum olabilir.Sürpriz yapalım derken biz sürprize geliriz yani..
Ceren:Tamam Eda sen gir hadi.
Eda:Bekleyin..Kapıyı açık bırakıyorum.Eda odaya girer.Serkan bornozuyla yatakta yatıyordur.
Eda:Sürpriizz!!
Serkan:Edaa! Ya arıyorum ben de..Sen sürpriz mi yaptın bana? (sarılıp Eda'yı yatağa atar)
Eda:Aa!! Serkan bir saniye..Bir dinle beni!! Ya bir şey söylicem!!
Serkan:Çok özledim seni.
Eda:Ya ben de seni özledim ama...Çocuklar içeri girer.
Ceren:Sürprizzz!!
Ferit:Oouu!!
Pırıl:Sürpriz!
Eda:Yaa bak!
Serkan:Lan siz nerden çıktınız?
Eda:Aşkım ben sana dedim ya hani..1 değil, 2 değil, 3 değil, tam 4 tane sürprizim var diye..İşte!!
Serkan:Ben başlarım böyle 4 sürprize.Hadi çabuk dışarı! Çabuk dışarı! Mahremiyet diye bir şey var.
Engin:Aaa kardeşim çok ayıp ya.
Serkan:Ne ayıp?! Bana ayıp! Nereye gitsek peşimizdesiniz hadi dışarı!
Ferit:Niye böyle konuşuyorsun..?
Eda:Yok yok..Serkan sabahları biraz gergin olur, biraz sinirli olur.Ama onun bu gerginliğini, sinirini atmak için onu biraz sevmemiz, ona biraz sarılmamız lazım.Hadi Serkan'a sevgimizi gösterelim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mutluluk
FanfictionEda'nın babasından gizli İstanbul'da bir üniversite kazanmasıyla İzmir'den İstanbul'a uzanan bir özgürlük yolculuğunun hikayesi... Babasını karşısına aldığı gün tanıştığı Serkan sayesinde mutluluğu aramak için İstanbul'a gitme kararı veren Eda; tıpk...