Eda yerde bir sepet görür.Sepetten ileriye doğru uzanan yumurtalardan bir yol vardır.Eda yumurtaları toplayarak ilerler.Yolun sonu bir köy evine çıkar.Serkan, ev sahipleriyle birlikte dışarda masada oturuyordur.Kahvaltı sofrası hazırdır.
Serkan:Aha geldi bizimki! Gel gel..Gözlerin şişmiş uykucu!
Eda:(gözlerine dokunur) Gerçekten mi?
Serkan:Eda ev ahalisi..Ev ahalisi Eda..Baştan aşağı tanıştırma merasimini yapıyım.
Eda:(Serkan'ın yanına oturur)
Serkan:Ayten Abla, Hüseyin Abi, Hüseyin Abi 2..Çok enteresan ama..Bu da Hüseyin Abi, o da küçük Hüseyin..Bu köyde Hüseyin ismi popüler ama sebebini kimse bilmiyor..Dimi?
Hüseyin:(kafasıyla onaylar)
Serkan:Acıktın mı?
Eda:Evet acıktım.
Serkan:İyi..Ben de acıktım ama bekliyoruz .
Eda:Neyi bekliyoruz?
Serkan:İneği.
Eda:Ne ineği?
Serkan:İnek inek..Süt gelicek onu bekliyoruz ya..(teyzeye döner)Teyzecim!! Sütler hazır mı?
Eda:(ineği görür) Aaa ben hep inek sağmak istemiştim biliyor musun..?
Serkan:Sen..? İnek sağmak? Bir dakika kafamda resmetmeye çalışıyorum..Sen..İnek sağmak..İnek sağmak..Sen..Yok resim olmuyor.Benim kafamda daha çok sen ve soya sütü resmoluyor.
Eda:Hiç de bile.Ben hep tam yağlı inek sütü içerim!
Serkan:İyi..Gel madem tanıştırayım seni Kehribar'la..
Eda:Kehribar teyzenin ismi mi?
Serkan:(güler) İneğin ismi..Hadi gel!İneğin yanına giderler.
Serkan:Hadi sağ bakalım!
Eda:Aa yok ben almıyım.
Serkan:E dedin orda istiyorum diye..
Eda:Evet istiyorum.Ama ben uzaya da çıkmak istiyorum.Çıkıyor muyum? Hayır..
Serkan:Alakasız bir açıklama oldu.Hadi sağ ya sağ.Tut şunun memelerinden.
Eda:(güler) Ya sen böyle söylersen ben gülerim ama.
Serkan:Niye? Tutcan işte memiklerinden çekcen.
Eda:(teyzeye sorar) Ee..Tepmez dimi bizi?
Teyze:(Serkan'a bakar) Sen öyle gel bakıyım buraya.Uzaktan konuşma. Dalga geçme kızla!
Eda:Ay yok teyzecim..Onun karizması çizilir.Anlamaz öyle şeylerden.
Serkan:Ben mi? Sen istedin ben niye sağıyım?Teyze sütü sağmıştır.Beraber sofraya oturup kahvaltı yaparlar.
Serkan:Ayten Ablacım ellerine sağlık.Hüseyin Abiler, Hüseyinler..Hepinize teşekkür ederiz.Biz kaçıyoruz da bu deniz tarafına nasıl gideriz abi?
Hüseyin:Siz çok ters gelmişiniz.Çok yürürsünüz.Orda kahve var ilerde.Fikri'yi bulun orda.Onun motoru var.Rica edin ondan, o sizi götürür.Ama heyheylidir dikkat edin, suyuna gidin.
Serkan:İyi öyle yapalım madem.Tamam..Çok teşekkür ederiz her şey için.
Eda:Teşekkür ederizzKahvenin oraya gelirler.
Eda:(bağırarak) Ee pardon bir bakar mısınız??
Kahvedeki adamlar ters ters onlara bakar.
Serkan:Şaka şaka! Bakmayın abi..Şaka!! (Eda'yı çeker) Gel gel...Ya napıyosun?
Eda:Bir şey yapmıyorum.Fikri Abi'yi sorucam işte..Normal iletişim kuruyorum insanlarla.
Serkan:Tamam bak şimdi şöyle yapıyoruz..Burası köy.Tamam mı? Öyle Çeşme'de kafeye girip merhaba merhaba muhabbeti yok.Şimdi ayriyeten biz bunlardan bir iyilik isticez ya..Ne yapmamız lazım? Sempati kazanmamız lazım.Nasıl yapıcaz? Ben denicem.İnşallah...
Eda:Hep şov hep şov!
Serkan:Sen bekle bekle...Serkan adamların arasına girip onlarla ufak ufak muhabbet etmeye başlar.Eda da gülerek uzaktan Serkan'ı izler.Serkan Fikri'nin kim olduğunu öğrenir.Yanına giderken Eda da gelir.Fikri'nin yanına giderler, okey oynuyordur.
Serkan:Fikri Abii..Fikri Abi..Abi be bizim senden bir ricamız olcaktı da..Bir şey yapsan.
Fikri hiç oralı olmaz.
Serkan:(Eda'ya bakarak)Cevap vermiyor.
Eda:Ee..Fikri Bey..Bizim kamp alanına dönmemiz lazım.Böyle yaya kaldık.Sizin de motorunuz varmış galiba..Fikri yine cevap vermez
Eda:Yok muymuş? Amaan..Bir varmış, bir yokmuş..(Eda'nın gözü Fikri'nin taşlarına takılır) Aa o taş atılır mı abi ya? Bak bunu buraya koyacaksın.Bunu böyle, şunu şöyle..Şunu da attın mı al sana tek taşa kaldın!
Fikri:Madem ki çok biliyorsunuz..Geçin oturun karşıya.Eğer yenerseniz bırakırım sizi.Yenilirseniz bütün köyün ineklerini sağdırırım size!
Eda:Tamam..Tamam varız!
Serkan:Yaa ne diyorsun..Saçma saçma konuşma.Sen ne anlıcan okeyden..?
Eda:(elini Serkan'ın omzuna atar, ciddi bir tavır takınır) Sen rahat ol koç! Biz Çeşme'de her gece ne yapıyorduk? Okey oynuyorduk..Az çanak kırmadık Ilıca'da.Ey gidi ey...!
Serkan:Gel kız..Yenelim şunları! Hazır mısın?
Eda:Hazırım!
Serkan:Hadi!!Masaya geçerler oynamaya başlarlar.Kahvedekiler etraflarına toplanıp onları izlerler.Eda ve Serkan oyunu kazanır.Herkes onları alkışlar.Fikri onları motoruyla limana getirir.Motordan inerler.
Serkan:Neyse ben gidiyim de.Son işlerimi bir halledeyim..Temizlik memizlik..Alacak verecek..
Eda:Tamam..Ben de kamp alanına döneyim.Zaten merak etmişlerdir.Bu arada çok güzeldi.Dün gece..Bugün..Her şey..Her an..Neyse gidiyorum ben.Hoşçakal..
Serkan:(gülerek Eda'nın arkasından bakar)Eda kamp alanına döner.Ceren'le Fifi deniz kenarında oturuyordur.Yanlarına gider.
Ceren:Sonunda gelebildi kaçak!
Fifi:İyi alıştın hee..Bir varsın bir yoksun..
Ceren:Fifi haklı valla.Bu sefer nerdeydiniz Eda Hanım?
Eda:Tamam tamam anlatıcam size her şeyi.Eda dün ve bu sabah olanları anlatır.
Fifi:Var ya bu kızı boş bırakmaya gelmiyor.Hemen kendini bir olayların içinde buluyor.
Ceren:(güler) Eee şimdi durumunuz ne Serkan'la?
Eda:Bilmiyorum..Yani çok güzel bir gün geçirdik ama bundan sonra nasıl olur bilmiyorum.
Ceren:Artık kaçmayın birbirinizden be kızım!
Eda:Zaman gösterecek..İlerden müzik sesleri duyarlar.Ceren ve Eda o tarafa doğru giderler.Serkan ve Balca kalabalığın arasında beraber dans ediyordur.Eda onları öyle görünce sinirlenir.Onlara doğru yaklaşır.
Eda:Ooo!! Ne güzel..Keyfiniz bol olsun.
Serkan:Gelsene sen de (Eda'nın yanına gider) Gelsene ya dans ediyoruz.
Eda:Sen beni delirtmeye mi çalışıyorsun he?Sabrımı mı sınıyorsun?
Serkan:Balca'yı mı kıskanıyorsun?Eda gider.Serkan peşinden gidip Eda'yı durdurur.
Serkan:Eda..Ben ne söyledim sana? Balca sadece arkadaşım.Sen bunun nesini anlamıyorsun ki? Sen böyle kafanda bir şeyi yazıyorsun, çiziyorsun, oynuyorsun sonra o gerçekleşmeyince insanlara kızıyorsun.Adil mi bu?
Eda:Beni anlamıyorsun Serkan! Şu an beni hiç anlamıyorsun!
Serkan:Bak..Dün de bunu yaptın.Yapma aynısını.Hiçbirimiz mükemmel değiliz.Hayat da mükemmel değil.Böyle sen her şeyi tastamam istiyorsun ya..Öyle bir şey yok!İnsanlar kusurludur.Onları insan yapan da kusurlarıdır zaten.Sen hep anlayış bekliyorsun ya..Acaba sen hiç karşı tarafı anlamaya çalışıyor musun? Bi kendine sor istersen..Balca onlara doğru yaklaşır.Eda fark eder.
Eda:Senin doğruların çok doğru!(diyip gider)
Balca:Edaa!! (Serkan'a döner) Noldu?Serkan bir şey demeden gider.
O gün hepsi İstanbul'a geri döner.Eda ve Serkan arasında bitmeyen krizler...
DESTEKLERİNİZİ BEKLİYORUM 🦋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mutluluk
FanfictionEda'nın babasından gizli İstanbul'da bir üniversite kazanmasıyla İzmir'den İstanbul'a uzanan bir özgürlük yolculuğunun hikayesi... Babasını karşısına aldığı gün tanıştığı Serkan sayesinde mutluluğu aramak için İstanbul'a gitme kararı veren Eda; tıpk...